Kaikki hyvin

Anonyymi-ap

On ollut aamupala. Nyt on hyvä mieli. Ulkona on vähemmän kylmä. Haaveissa on paistetut pekonilastut, keitinkananmunat voilla, sipulisilppu ja paistinkananmunat
Miten teillä on ollut, mitä ravinto haaveita odotatte toteutuviksi?

16

153

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Ihailen usein tilini saldoa kuin nytkin.
      On 1o ooo € rahaa, kaljasta en luovu, jos pidän vaikka 5 ooo pahimman varalle.

• Anonyymi00002
      UUSI

Tein makkarapaistoksen.
      Laitoin siihen paistinmakkaraa.

Jorma Vähämulju
      Savo

• Anonyymi00007
        UUSI

Oliko mitään muuta höystöksi?

• Anonyymi00008
      UUSI

ääliöllä on hyvä mieli, valtakunnassa kaikki hyvin!

• Anonyymi00011
        UUSI

Entäpä jos se ääliö olet sinä eikä me muut🤭

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Entäpä jos se ääliö olet sinä eikä me muut🤭

Sanoisin kyllä enemmän kuin kohtalaisella varmuudella aloittajan lisäksi näiden kirjoittajat ovat minua huomattavasti ääliömpiä;

"Kylläpä väsyttää
        Anonyymi-ap
        2026-02-04 05:31:38

Heräsin kahville ja kakalle.
        Viimeksi ollut töissä 23v sitten.
        hohhoijaaa"

"Ulkona on riemua olla
        Anonyymi-ap
        2026-02-02 10:27:21

Kun säästää niin saa kenkiin nastat. Sitten ei välttämättä kaadu niin helposti."

"Tonnikalapurkit oli tarjouksessa, tein tonnikalaperunasoselaatikkoa.
        Anonyymi-ap
        2026-02-04 01:49:35

Kaupassa oli tonnikalapurkit tarjouksessa ja täydensin kotivaraa ostamalla useamman purkin niitä, niin tein myös heti tonnikalaperunasoselaatikkoa, kun oli perunaakin sopivasti tarjolla. Kaksi tonnikalapurkkia ja reilu annos perunamuusia, yksi sipuli ja juustoraastetta, mausteitakin mukaan. Iso uunivuoka tuli täyteen ja paistoin uunissa reilun tunnin. Ainekset ei paljoa maksaneet. Tosi hyvää tuli!

Voiko joku vielä väittää, että ruoka on kallista, kun tähän meni alle 5€ rahaa kaikkineen ja me syödään tästä monta päivää."

"Rikkaus on taitolaji.
        Anonyymi-ap
        2026-02-02 12:44:56

On taitoa päättää miten rikkaaseen perheeseen syntyy.

Lottovoiton saaminenkin on taitolaji."

"Huomenna on kelatuki päivä.
        Anonyymi-ap
        2026-02-03 17:45:48

Tuet tulee 595,36 euroa. Aion elää helmikuun mahdollisimman halvalla eli syön vain kalapuikkoja ja perunamuusia. Jotain porkkanaa lisukkeeksi. Lisäksi tuli vuokranantajalta kirje etten saa maksaa vuokraa ennakkoon joten ne palauttaa vuokraennakkoa minulle 1610 euroa. Olen maksanut vuokraa kolme vuoden ajan pahan päivän varalle jos vaikka tuet katkee niin ainakin vuokra on maksettu monen kuukauden ajan. Pitänee sitten säästää käteistä."

Jne jne...

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Sanoisin kyllä enemmän kuin kohtalaisella varmuudella aloittajan lisäksi näiden kirjoittajat ovat minua huomattavasti ääliömpiä;

"Kylläpä väsyttää
        Anonyymi-ap

hohhoijaaa"

"Ulkona on riemua olla
        Anonyymi-ap

Kun säästää niin saa kenkiin nastat. Sitten ei välttämättä kaadu niin helposti."

Anonyymi-ap

Kaupassa oli tonnikalapurkit tarjouksessa ja täydensin kotivaraa ostamalla useamman purkin niitä, niin tein myös heti tonnikalaperunasoselaatikkoa, kun oli perunaakin sopivasti tarjolla. Kaksi tonnikalapurkkia ja reilu annos perunamuusia, yksi sipuli ja juustoraastetta, mausteitakin mukaan. Iso uunivuoka tuli täyteen ja paistoin uunissa reilun tunnin. Ainekset ei paljoa maksaneet. Tosi hyvää tuli!

Voiko joku vielä väittää, että ruoka on kallista, kun tähän meni alle 5€ rahaa kaikkineen ja me syödään tästä monta päivää."

"Rikkaus on taitolaji.
        Anonyymi-ap

Anonyymi-ap

Tuet tulee 595,36 euroa. Aion elää helmikuun mahdollisimman halvalla eli syön vain kalapuikkoja ja perunamuusia. Jotain porkkanaa lisukkeeksi. Lisäksi tuli vuokranantajalta kirje etten saa maksaa vuokraa ennakkoon joten ne palauttaa vuokraennakkoa minulle 1610 euroa. Olen maksanut vuokraa kolme vuoden ajan pahan päivän varalle jos vaikka tuet katkee niin ainakin vuokra on maksettu monen kuukauden ajan. Pitänee sitten säästää käteistä."

Jne jne...

sinä se et sitten huumoria ja hyväntahtoisuutta siihen ihmisten neuvojakin antaen ymmärrä? mikä sua vaivaa? miksi sua kiinnostaa me köyhät? et uskalla niille kovemmille jotka suakin riistävät? et saa ferraria tai blingblingiä? luojan kiitos itse en sellaisia edes kaipaa.

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

"Kylläpä väsyttää
        Anonyymi-ap

hohhoijaaa"

"Ulkona on riemua olla
        Anonyymi-ap

Anonyymi-ap

"Rikkaus on taitolaji.
        Anonyymi-ap

Anonyymi-ap

Jne jne...

Älähän nyt, sillä noista aloituksista minä kirjoitin tuon;

Anonyymi-ap

No, ehkä olen ääliö, mutta älä laske minua tuohon samaan kastiin kuitenkaan. Teen edullisia ruokia ja pistän rahan riittämään. Syömme ihan hyvin, nyt tuota tonnikalaperunasoselaatikkoa ja yhdestä tonnikalapurkista tehtiin vielä pizzaakin uunipellillinen, jonka tyttäremme otti evääksi asunnolleen ja siitä jäi vielä töihinkin evääksi.

Olen itse arvioimaan ääliömäisyyttäni, olen kuitenkin suorittanut laaja-alaisen älykkyystestin, sekä Mensan älykkyystestin jäsenyyteen edellyttävällä ÄO-tuloksella.

Mitä tulee ravintohaaveisiin, joita aloittaja kyseli, niin mitään erityisiä haaveita minulla ei ole sen suhteen, koska ruoka on kuitenkin niin halpaa, että taloudellisesti vähävaraisellakin on hyvät mahdollisuudet toteuttaa mielitekonsa ruokaan liittyen.

Osaan valmistaa vaativiakin ruokia ihan itse kaupasta ostamistani tarveaineksista ja köyhäkin voi kyllä panostaa ruokiin, eikä niistä tarvitse vain haaveilla.

• Anonyymi00009
      UUSI

Tänään Italianpataa. Omenamehua. Runebergin torttu kera kahvin. Ulkoiltu on. Kaikki ok .

• Anonyymi00013
        UUSI

Ennen oli italianpataa. Runsaalla vedellä siitä tuli keitto ja vähemmällä vedellä ja munamaidolla laatikko. Paprika ja rikas väri ja maku tekivät tuotteesta erityisesti tavoiteltavan.
        Runebergin torttu on ollut mielessä. Toki niiden nykyhinnat ovat köyhien hintaluokan yläpuolella. Mutta se muistui niistä mieleen, että samoin kuin italianpataa, on myös olemassa kuivia ja kosteita Runebergin torttuja. Sitten oli myös kreikanpataa.
        Mukava, että kaikki on hyvin ja kunnossa.

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ennen oli italianpataa. Runsaalla vedellä siitä tuli keitto ja vähemmällä vedellä ja munamaidolla laatikko. Paprika ja rikas väri ja maku tekivät tuotteesta erityisesti tavoiteltavan.
        Runebergin torttu on ollut mielessä. Toki niiden nykyhinnat ovat köyhien hintaluokan yläpuolella. Mutta se muistui niistä mieleen, että samoin kuin italianpataa, on myös olemassa kuivia ja kosteita Runebergin torttuja. Sitten oli myös kreikanpataa.
        Mukava, että kaikki on hyvin ja kunnossa.

Omenamehu on klassikko.

• Anonyymi00017
      UUSI

Rahaa on. Vuosien säästöt kotona. Pitää vaan jatkaa säästämistä koska haluan matkustaa jonnekkin ja ostaa sähköpyörän.

• Anonyymi00018
      UUSI

puuroa annetaan köyhien paikoissa, mutta kun köyhä ei mee niihin hän voi syödä eri tavoin

muslimien kaupassa saa 5 eurolla ison pakkauksen mustaa teetä Sri Lankasta
      mustan teen kanssa sopii ruisleipä
      ruisleipä voi valella ruokaöljyllä

tämä klassikko tee ja öljyleipä on klassikko
      teehen sokeria, sitruuna

yritin syödä monipuolisemmin, erilaisia aasialaisia buffetteja, mutta kaipasin takaisin musta tee ja öljyleipää

muuten köyhä aamulla voi syödä ilmaisruoka hedelmä-cia puuroa, mandariineja, vege-salaattia kaalilla, tuoretta kuumaa inkiväri-sitruuna vahvaa teetä, juotavaa soija-hedelmä juomaa, kahvia kauramaidolla. Epäilemättä oli kylläinen iloinen kokemus sillä kertaa. Ei jokainen kerta ole samanlainen.

• Anonyymi00019
      UUSI

joisin naisen pissaa aamuisin jos saisin

• Anonyymi00020
        UUSI

Eikö taajamassa asu ketään pubiruusua Sika-amaliaa joka voisi auttaa tuossa?

• Anonyymi00021
      UUSI

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

Hej 😘 Mukava kokous aikuisille 👉 https://ja.cat/finngirl#/?/?/fiu5du1gowh

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen

ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?
      Maailman menoa
      72
      2719
    2. Kyllä nämä nyky autonakut ja autotki on heikloja

Vuoden vanha akku, eikä inahdakaan.... Pistin vara-akun just lataukseen ja lähen sillä antamaan apuvirtaa Jos ei toimi,
      Ikävä
      25
      2468
    3. Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!

Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville
      Suomalaiset julkkikset
      42
      2151
    4. Muistan vuosikymmenten takaa

Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.
      Ikävä
      13
      2006
    5. Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?

Nyt heittäkää veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistä lajeista metallilätkät tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -
      Maailman menoa
      110
      1492
    6. Voiko kaivattu olla liian vanha?

Tai muuten huonokuntoinen...
      Ikävä
      167
      1343
    7. Missä näit viimeksi kaivattusi?

Menikö kohtaaminen hyvin vai ujousko esti lähestymästä?
      Ikävä
      52
      1022
    8. Kokemuksia Rehux Oy yrityksestä työpaikkana?

Jonkin aikaa seurannut kyseistä firmaa sivusta, näyttäisi, että tälläkin hetkellä olisi peräti 3 eri roolia tai paikkaa
      Työpaikat
      28
      964
    9. IS: Riitta Väisänen kärsii ikävästä vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...

71-vuotias Riitta Väisänen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. Väisänen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih
      Terveys
      16
      788
    10. Jos mies oikeasti haluaa sinut

Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois
      Ikävä
      99
      781
    Aihe