Nyt tarttis jo alottaa mutta olut maittaa ja sätkiä menee n. 20 kpl vrk.
Mieli on vahvempi kuin ruumis..
Kesäkuntoon talvella
15
224
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miten olisi työn haku?
- Anonyymi00005
EI kannata kelan tulonsiirroilla chillailu on mielekkäämpää.
- Anonyymi00002
Ota tavoite että olutta 2viikon välein 15 ja sätkätoppa kestäisi viikon niin tuossa rahallisestikin säästää.
- Anonyymi00004
Ensi alkuun vaikka puolitat määrän. Poltat nyt 20 röökiä pöivässä ja jos olutta menee vaikka 8-pack päivässä, niin 10 röökiä ja 4-6tlk olutta jatkossa. Kuukauden päästä seuraava vähennys määriin.
- Anonyymi00006
Miten valtava summa rahaa on säästynyt muihin tarkoituksiin kun ei ole
koskaan polttanut ja viinan juontikin on tiputettu minimiin jo 70-luvulla.
Näin menetellen ihan taviskin pystyy hankkimaan omistusasunnon,
missä on merinäköala ja ostari, apteekki ja terveysasema on jo
parin korttelin päässä ja autolla pääsee isoon markettiin parkkihalliin.- Anonyymi00008
Ei kannata. Kerran täällä vain eletään niin kannattaa tehdä mitä haluaa eikä niin miten olisi mielekkäintä. Jos joskus eläkeläispappana sitten kaduttaa kun ei ole omistusasuntoa voi lohduttautua katuminen jäänee lyhytaikaiseksi koska viikate voi heilahtaa päivänä minä hyvänsä.
- Anonyymi00007
Ompa hohdokkaita jotkut ostoskeskuksien parkkihallit.Mukamas oikeen säästäjät köyhyyspalstalla heh.
- Anonyymi00009
Itse olen vähentänyt oluen juomista ja aion olla kevääseen asti ilman. Poljen kuntopyörää ja kuntoilen lähes joka päivä. Ei mulla ennen huono kunto ollut koska poljen muuten paljon ulkonakin.
- Anonyymi00010
Talvikuntoon kesällä.
- Anonyymi00011
Millähän rahoilla aloittajalla olut maistuu tietenkin Kelan päivärahoilla,olutta+sätkää sitten ruokana makaronia. Kuntouttavaan työtoimintaan tuollaiset aloittajan kaltaiset henkilöt.
- Anonyymi00012
Nuppivikainen kurppa...
- Anonyymi00014
Tuollaiset päiväkerhot ovat kalliita yhteiskunnalle ja eikö ne lopeteta kokonaan? Jokainen voi kerätä käpyjä tai pelata vaikka pasianssia sätkän käärimisen lomassa. Oluen hakeminen motivoi liikkumaan.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Tuollaiset päiväkerhot ovat kalliita yhteiskunnalle ja eikö ne lopeteta kokonaan? Jokainen voi kerätä käpyjä tai pelata vaikka pasianssia sätkän käärimisen lomassa. Oluen hakeminen motivoi liikkumaan.
Notkujat ei suoriudu edes siitä että joutuu ihmisten ilmoille niin yhteiskunnan varojen jakaminen tiukemmaksi.Helvettiä toimeentulotuki ole mikään kansalaisraha niinkuin moni kuvittelee,Ma täs vaan oon.
- Anonyymi00013
Raskaaseen ruumiilliseen työhön tuollaiset kaljan venkulat,Aamulla töiden alotus klo 06.00 ja päässä jyskyttää ulkona -20pakkasta hopi hopi.
- Anonyymi00016
Rapulassa - 20○ on sopiva viilee keli ajjaan rapulaa ales.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2110895- 408167
- 1235221
- 1433626
- 693558
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353514- 333147
- 552499
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352001- 281776