Ei taida olla pelkoa töihin joutumisesta

Anonyymi-ap

Niin paljon työttömiä.

26

454

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Paljon enemmän on kuitenkin työssä käyviä.

• Anonyymi00002

Työkyvyttömyys eläke on päivän sana.

Voi olla viikonkin ja koko elämän.

• Anonyymi00003

Ei töihin menoa pidä "pelätä", vaan siitä pitää ilahtua.

• Anonyymi00025

Jos henkilöllä on jokin sortin aivovamma, niin ei ymmärrä tuota asiaa.

• Anonyymi00004

Ei mitään stressiä.

• Anonyymi00005

No ei varmasti joudu töihin vaikka haluaisi. Tosin teen pimeitä töitä heti kun talvi on ohi. Mulla on pari remonttia sovittuna ja viime vuonnakin olin tutun hevostilalla hommissa jossa olen ollut usein kesällä. Siellä maksetaan jopa 20 euroa tunti käteen.

• Anonyymi00006

Työttömillä on paljon pelkoja mutta kyllä töissäkäyvät pärjää kun saa palkkaa. Mutta sitten löytyy näitä jotka kitisee ettei tule palkalla toimeen nooh sitten liikaa menoja.

• Anonyymi00007

Esim auton kulut$$$$$$

• Anonyymi00008

Jaa että oikeen pimeitä töitä niin kuka ihme jollekki notkujalle mitään maksaa vaan täytyy tapahtua. Työttömien satuja että mukamas jotain tekee.Aloittajalle tiedoksi ettei sinua kuka palkkaa elikä notku vaan rauhassa persaukisena.

• Anonyymi00009

Juu, työttömyys on onneksi ikuista. Jo vuodesta 2012 t. Meikä

• Anonyymi00010

Sinussa on siis jotain vikaa. Päihteet? Polla muuten vaan sekasin? Vihervassari? Umpilaiska?

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Sinussa on siis jotain vikaa. Päihteet? Polla muuten vaan sekasin? Vihervassari? Umpilaiska?

Itse asiassa jos on vuodesta 2012 alkaen ollut työtön, niin on todennäköisesti ainakin ollut persujen kannattaja. Työttömät alkoivat kannattaa vihervasemmistoa vasta nykyhallituksen aikana leikkausten seurauksena. Eivät tajunneet, että kun Halla-aho aikoinaan sanoi sosiaaliturvan olevan yhteyiskunnan luksustoiminto, niin tarkoitti sitä oikeasti.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Eihän tuo nyt kauaa ole. 10 vuotta työttömyyttä on aina pelkkä gullinheilaus.

• Anonyymi00013

Ilman töitä jo vuodesta 2010 , mutta sen jälkeen onkin tilille tullut eläkettä.
      Suosittelen käytäntöä, että ensin duunia 40 vuotta ja sitten nautitaan eläkettä.
      Sehän olisi kaikille tasapuolista. Ei yhteiskunnassa ole varaa pitää mitään
      suurta elättilaumaa, vaan turvatut vanhuudenpäivät pitää itse huolehtia.

• Anonyymi00023

Ethän sinä itse huolehdi vaan rahoitus tulee muualta.

• Anonyymi00014

Suomeen on oikeen halukkaita henkilöitä tulossa on varmaan kuullut sosiaaliturvasta.Tiukennuksia saa tulla sosiaaliturvaan että jotain joudut tekeen sen eteen että rahoja.Keskituloisethan tuon oleilun tarjoaa.

• Anonyymi00015

Eläkeläisiä on monta kertaa enemmän

• Anonyymi00016

Sihautan kaliatölkin auki ja hajen lissee, niijja sätkiä.

huhhuh!

on rankkaa!

• Anonyymi00017

Ja siinähän vaaransakin. Jos joutuu töihin, saattaa alkaa pitää siitä. Näin käy varsinkin silloin kun odotuksista huolimatta osaakin tehdä töitä ja toiset työntekijät ovatkin ystävällisiä. Jos kuukauden ansiotkin nousevat kolminkertaisiksi, työttömän identiteetti saattaa kärsiä pahasti. Työ on huumeen kaltainen asia. Kun siihen alkaa tottua, irti ei niin vain pääsekään.

• Anonyymi00018

Tuli viesti työkkäristä että ne soittaa minulle 4.3. Se on puhelinhaastattelu ja työnhakupakon päivittäminen. Toukokuun alussa muutan mökille asumaan.

• Anonyymi00021

No eipä kaksista ole olla jossain mökillä persaukisena huh.Työttömänä huh.

• Anonyymi00019

Olen eläkkeellä nin muut saa hommailla mitä hommaa.
      Tuli 4 vuotta hommailtua.

ex-hommailija

• Anonyymi00020

Ruma pärstäkerroin suojaa töihin joutumiselta, ei kukaan halua maksaa palkkaa, jos pärstäkerroin ei miellytä työnantajaa.

• Anonyymi00022

Muutama kymmen kiloa ylipainoa, alkoholismi, sosiaalisten taitojen puute ja yleinen nuppivikaisuus vermistavat asian ettei töihin joutumisesta ole mitään riskiä.

• Anonyymi00024

Ni toihan on Suomalaisen äijän profilointi mutta tuota ylipainoa on ainakin 30kg monella.

• Anonyymi00026

Kehitysvamma ei tartu, mutta asennevamma periytyy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      226
      2541
    2. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      60
      1374
    3. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1187
    4. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1137
    5. Martina ja jalkapalloilija2

Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      1088
    6. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      98
      1073
    7. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      1059
    8. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      122
      1058
    9. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      985
    10. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      982
    Aihe