Natsismi köyhiä ja sairaita vastaan

Anonyymi-ap

Olen ollut köyhä ja sairas suurimman osan elämääni.Se tarkoittaa monia asioita.Se tarkoittaa myös sitä että olen tavannut paljon natseja elämäni aikana.He alkavat vihata minua miltein heti kun saavat tietää että olen köyhä ja sairas.Natsi on yleensä itse terve ja rikas ihminen.Hän ylpistyy siitä ja alkaa kuvittelemaan että nuo köyhät ja sairaat ovat paskempia kuin minä.Natsi saattaa luopua natsismistaan vasta sitten kun hän itse köyhtyy tai sairastuu vakavasti.Sitten vasta hän ehkä huomaa,että taisin olla tyhmä urpo.Sitten jos hän kokee saman kuin minä eli sen että miten huonosti ihmisiä oikeasti kohdellaan niin joku saattaa jopa muuttua henkisemmäksi.Joku tajuaa että nyt on aika ottaa luja usko käyttöön.Köyhillä ja sairailla ihmisillä on yllättävää kyllä erittäin vahva usko Jumalaa kohti.Köyhät pääsevät automaattisesti taivaaseen kuten Raamatussakin sanotaan.Jumala on aina kärsivien ihmisten puolella.Ahneista kapitalisti natseista Jumala ei pidä.Jumala varmasti rakastaa myös natseja mutta en tiedä voiko Jumala ottaa heidät taivaaseen..ehkä jos jokuu katuu syvästi tekemiään syntejä.
Köyhän ja sairaan on suorastaan pakko uskoa ihmeisiin.Muuten ei kukaan eteenpäin mene.

3

141

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Natseista ja natsismista jankuttaminen on suora syöttö Putinin ja venäjän lapaan.

• Anonyymi00002

Natseja on laitaoikeistossa, he ihailevat Puti-naZia.

• Anonyymi00003

Miksi uskoa ihmeisiin, tai odottaa jotain sellaista ?
      On iso apu, kun uskoo itseensä, eikä alenna itseään muita huonommaksi.
      Vaikka olisi köyhäkin, ei se tee kenestäkään yhtään huonompaa ihmistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      53
      1087
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      23
      1069
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      514
      842
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      50
      824
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      46
      735
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      659
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      616
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      181
      615
    9. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      62
      609
    10. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      38
      562
    Aihe