Hän tarkastelee maailmaa objektiivisuuden ja oikeudenmukaisuuden pohjalta.
Pidän tuota venäjämielisyyden mainitsemista kommentoijan argumenttien löyhyyden ilmentymänä
Venäjämielinen on vapaa median rakentamista narratiiveista
61
329
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kenen narratiivi on se, jota venäjämielinen tiedostaen tai tiedostamattaan edustaa ja vie eteenpäin?
- Anonyymi00031
Ei venäjämielinen vaan oikeamielinen ja oikeudenmukainen, joka ei usko valheisiin missään asiassa.
- Anonyymi00033
Eurooppa on kaikkien sotien ja tappamisten äiti.
AI-yhteenveto
Kolonialismi on prosessi, jossa valtio ottaa haltuunsa, asuttaa ja alistaa toisia alueita (siirtomaita) hyödyntäen niiden ihmisiä ja luonnonvaroja omaksi edukseen. Se liittyy kiinteästi imperialismiin ja kapitalismiin, muokaten maailmanlaajuisia valtasuhteita ja kulttuurisia hierarkioita 1500-luvulta lähtien. Kolonialismi sisälsi usein väkivaltaa ja rasistista toiseuttamista.
Wikipedia
Keskeisiä piirteitä:
Taloudellinen riisto: Luonnonvarojen ja työvoiman hyödyntäminen emämaan hyväksi.
Asutuskolonialismi: Siirtolaiset muuttavat uusiin alueisiin ja dominoivat niitä (esim. Australia).
Hallintoalueet: Pieni eliitti hallitsee alueita ilman suurta siirtolaisasutusta.
Kulttuurinen vaikutus: Valtakulttuurin ja uskonnon levittäminen, usein alkuperäiskulttuurien kustannuksella.
Tieteen termipankki
Tieteen termipankki
+1
Historia ja purkautuminen:
Huippukausi: Siirtomaavallat (esim. Britannia, Ranska, Espanja) laajenivat 1920-luvulle asti.
Dekolonisaatio: Siirtomaavallan purkautuminen tapahtui useassa vaiheessa, joista merkittävimmät toisen maailmansodan jälkeen.
Wikipedia
Suomi ja kolonialismi:
Vaikka Suomella ei ollut merentakaisia siirtomaita, se on ollut osallinen kolonialistisiin rakenteisiin, kuten kulttuuriseen kolonialismiin, rodullistaviin käytäntöihin ja hyötynyt kansainvälisistä koloniaalisista rakenteista. Suomalaiset tutkivat ja asuttivat esimerkiksi Ambomaata, ja suomalaisessa kulttuurissa on esiintynyt koloniaalisia kuvastoja
- Anonyymi00002
"Hän tarkastelee maailmaa objektiivisuuden ja oikeudenmukaisuuden pohjalta."
Nyt murjoit vitsin sellaiseen kuntoon, ettei tuo enää edes naurata. - Anonyymi00003
NIINPÄ. Fakta on se, että itäpuolella on suuri ja mahtava valtio. Suomelle on eduksi, jos suhtautua naapurimaihin realistisesti. Kekkonen oli tässä mielessä hyvä presidentti. Suomi eli Kekkosen aikana rauhallista aikaa, se on pakko myöntää. Ihmiset saivat elää rauhassa. Minä arvostan Kekkosta! Eniten arvostan presidenteistä Mauno Koivistoa. Hän oi jämerä ja oikeudenmukainen presidentti. Häntä kunnioitettiin yli puoluerajojen. Sr oli aivan oikea periaate. Minä odotan hallituksen vaihtuvan. Nykyhallitus ei ole niitä Suomen parhaita hallituksia! Se on nyt jo nähty!
- Anonyymi00006
Tarkoitatko nyt, että Kekkonen hoiti venäjäsuhteita siten kuten hoiti rakkaudesta Venäjään, samoin Koivisto?
Kyllä he hoiti niitä vaan siten kuten hoitivat siitä syystä, että Suomi oli joutunut tahtomattaan Venäjän etupiirimaaksi rauhanehtona kun Neuvostoliitto hyökkäsi Suomeen. Eli vastoin suomalaisten tahtoa, itse me ollaan aina haluttu kuulua länteen.
Sitä etupiirimaaksi alentumista meiltä vaadittiin uudelleen nyky Venäjän toimesta, juuri ennen Venäjän hyökkäyssodan aloittamista Ukrainaan. Me ei haluttu sitä, liityttiin kansan suurella yksituumaisuudella Natoon.
Siinä sinulle nykyajan realismia. - Anonyymi00019
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tarkoitatko nyt, että Kekkonen hoiti venäjäsuhteita siten kuten hoiti rakkaudesta Venäjään, samoin Koivisto?
Kyllä he hoiti niitä vaan siten kuten hoitivat siitä syystä, että Suomi oli joutunut tahtomattaan Venäjän etupiirimaaksi rauhanehtona kun Neuvostoliitto hyökkäsi Suomeen. Eli vastoin suomalaisten tahtoa, itse me ollaan aina haluttu kuulua länteen.
Sitä etupiirimaaksi alentumista meiltä vaadittiin uudelleen nyky Venäjän toimesta, juuri ennen Venäjän hyökkäyssodan aloittamista Ukrainaan. Me ei haluttu sitä, liityttiin kansan suurella yksituumaisuudella Natoon.
Siinä sinulle nykyajan realismia.höpötystä, suomalaiset ovat aina halunneet kuulua Suomeen, eikä mihinkään "usaan"!
- Anonyymi00004
Venäjä tai sen arvot ei liity mitenkään ns. venäjämielisyyteen.
- Anonyymi00012
Jopas tuli aivopieru, kuin suoraan Zaharovan suusta.
- Anonyymi00005
Venäjämielinen=putinmielinen=putinatsi=venäläisen Z-natsismin kannattaja=viheliäinen kusipää
- Anonyymi00009
Voi, mitä pötyä!
- Anonyymi00014
Ryzzänkätyrit ihailevat veristä diktatuuria ja moraalitonta barbariaa. Putinatsit ovat halveksittavaa ja moraalitonta sontaa.
- Anonyymi00042
Anonyymi00009 kirjoitti:
Voi, mitä pötyä!
Niinpä! Voi noinkin tulkita lievemmin, että valehtelevat venäjämieliset 'puhuvat pötyä'!
- Anonyymi00007
Ei ole mitään Venäjämielisyyttä. Se on vain hokema jolla valeuutisten levittäjät yrittää lopettaa keskustelun. Totuuden kertominen ei oke Venäjämielisyyttä.
- Anonyymi00008
Minkä totuuden, putininko?
Käykö sinulle esimerkiksi putinin totuus Sandarmohin joukkohaudoista vai suomalaismediankin esittämä totuus?
Kerro, kumpi on totuus sinun mielestä tässä yhdessä ja ihan konkreettisessa esimerkissä? - Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Minkä totuuden, putininko?
Käykö sinulle esimerkiksi putinin totuus Sandarmohin joukkohaudoista vai suomalaismediankin esittämä totuus?
Kerro, kumpi on totuus sinun mielestä tässä yhdessä ja ihan konkreettisessa esimerkissä?Mitä tiedät Putinista, paitsi tietysti IL:n valejuttuja? Miksi pitäisi uskoa suomen valemedia enemmän kuin mitä tahansa muu?
Siis kaikki siun väitteesi ovat vain valemedian pskan toistaminen. - Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mitä tiedät Putinista, paitsi tietysti IL:n valejuttuja? Miksi pitäisi uskoa suomen valemedia enemmän kuin mitä tahansa muu?
Siis kaikki siun väitteesi ovat vain valemedian pskan toistaminen.No kerro nyt mitä mieltä olet tuosta Sandarmohin asiasta. Kumpaa totuutta uskot, putinin vai suomalaisen median esittämää?
Ja putin nimenomaan on vaatinut historiankirjoitusta uusiksi esimerkiksi tuosta Sandarmohin asiasta. Eli se 90-luvulla esitetty tutkimustieto siitä, että siellä on Stalinin terroissaan tappamien suomalaisten rumiita, on nyt uudelleenkirjoitettu sellaiseksi, että siellä on muka suomalaisten tappamia venäläisiä.
Tuoko on sitä peräänkuuluttamaasi median narratiivista vapaata venäjämielisyyttä?
Eli juuri sitä putinin narratiivia - sitäkö haluat tarjota meille suomalaisille? - Anonyymi00020
Anonyymi00013 kirjoitti:
No kerro nyt mitä mieltä olet tuosta Sandarmohin asiasta. Kumpaa totuutta uskot, putinin vai suomalaisen median esittämää?
Ja putin nimenomaan on vaatinut historiankirjoitusta uusiksi esimerkiksi tuosta Sandarmohin asiasta. Eli se 90-luvulla esitetty tutkimustieto siitä, että siellä on Stalinin terroissaan tappamien suomalaisten rumiita, on nyt uudelleenkirjoitettu sellaiseksi, että siellä on muka suomalaisten tappamia venäläisiä.
Tuoko on sitä peräänkuuluttamaasi median narratiivista vapaata venäjämielisyyttä?
Eli juuri sitä putinin narratiivia - sitäkö haluat tarjota meille suomalaisille?tyhmä olet kuin saapas, vinkkinä "niin metsä vastaan kuin sinne huudetaan" Suomesta huudetaan mitä sattuu paskaa Venäjästä, Venäjä vastaa samaan malliin.
- Anonyymi00025
Anonyymi00020 kirjoitti:
tyhmä olet kuin saapas, vinkkinä "niin metsä vastaan kuin sinne huudetaan" Suomesta huudetaan mitä sattuu paskaa Venäjästä, Venäjä vastaa samaan malliin.
Eli et uskalla kertoa Kremlin narratiivista poikkeavaa tietoa vaikka tiedät sen valheeksi.
Niin arvelinkin. - Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
Eli et uskalla kertoa Kremlin narratiivista poikkeavaa tietoa vaikka tiedät sen valheeksi.
Niin arvelinkin."Ja putin nimenomaan on vaatinut historiankirjoitusta uusiksi esimerkiksi tuosta Sandarmohin asiasta... Jne"
Kuka on sulle kertonut tälläistä, raukka? Oliko se itse Putin? Suomalaiset luottaa mediansa, sepä naurattaa. - Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
"Ja putin nimenomaan on vaatinut historiankirjoitusta uusiksi esimerkiksi tuosta Sandarmohin asiasta... Jne"
Kuka on sulle kertonut tälläistä, raukka? Oliko se itse Putin? Suomalaiset luottaa mediansa, sepä naurattaa.Suomalaiset luottavat mediaansa koska ne ovat tunnetusti ja tutkitusti luotettavia. Venäläiseen mediaan taas ei luota kukaan, eivät edes venäläiset itse.
Maailman lehdistönvapausindeksissä Suomi on sijalla 5, eli yksi maailman parhaista. Venäjä on sijalla 171 eli yksi koko maailman huonommista.
https://www.toimittajatilmanrajoja.fi/post/taloudellinen-ahdinko-suuri-uhka-lehdistönvapaudelle-medioiden-taloustilanne-luokitellaan-maailman
"Indeksin 180 maasta Venäjä on vuodessa pudonnut peräti yhdeksän pykälää sijalle 171. Se on vienyt Venäjän maailman synkimpien autoritaaristen maiden joukkoon, joissa faktapohjaisen tiedonvälityksen toteutuminen on käytännössä olematonta." - Anonyymi00035
Anonyymi00029 kirjoitti:
Suomalaiset luottavat mediaansa koska ne ovat tunnetusti ja tutkitusti luotettavia. Venäläiseen mediaan taas ei luota kukaan, eivät edes venäläiset itse.
Maailman lehdistönvapausindeksissä Suomi on sijalla 5, eli yksi maailman parhaista. Venäjä on sijalla 171 eli yksi koko maailman huonommista.
https://www.toimittajatilmanrajoja.fi/post/taloudellinen-ahdinko-suuri-uhka-lehdistönvapaudelle-medioiden-taloustilanne-luokitellaan-maailman
"Indeksin 180 maasta Venäjä on vuodessa pudonnut peräti yhdeksän pykälää sijalle 171. Se on vienyt Venäjän maailman synkimpien autoritaaristen maiden joukkoon, joissa faktapohjaisen tiedonvälityksen toteutuminen on käytännössä olematonta."Oletko idiootti? Väännän rautalangasta . Juuri kerroin, että sun ihana media sulle valehteli että:
"Ja putin nimenomaan on vaatinut historiankirjoitusta uusiksi esimerkiksi tuosta Sandar.. - Anonyymi00046
Anonyymi00027 kirjoitti:
"Ja putin nimenomaan on vaatinut historiankirjoitusta uusiksi esimerkiksi tuosta Sandarmohin asiasta... Jne"
Kuka on sulle kertonut tälläistä, raukka? Oliko se itse Putin? Suomalaiset luottaa mediansa, sepä naurattaa.Perehdy asiaan, tutki ensin mitä Venäjällä asiasta 2000 luvun taitteessa uutisoitiin ja tutki sitten mikä on putinin narratiivin mukainen uusi historiankirjoitus tästä.
Samalla voit pohtia, että miksi se venäläistutkija joka sen suomalaisten murhaamisen Sandarmohissa paljastanut joutui vankilaan putinin toimesta.
Tuollaistakon narratiivia pidät parempana kuin länsimaisen median esittämiä uutisia?
Mutta ymmärrän ihan hyvin, että et halua puhua totuudesta tuohon liittyen. Historia voi toistaa iteään myös sinun kohdallasi. - Anonyymi00047
Anonyymi00035 kirjoitti:
Oletko idiootti? Väännän rautalangasta . Juuri kerroin, että sun ihana media sulle valehteli että:
"Ja putin nimenomaan on vaatinut historiankirjoitusta uusiksi esimerkiksi tuosta Sandar..Pöljä, minä noin kirjoitin - ei suomalaismedia. Ja kirjoitin tuossa myös totuuden, noin Venäjällä toimitaan.
- Anonyymi00053
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mitä tiedät Putinista, paitsi tietysti IL:n valejuttuja? Miksi pitäisi uskoa suomen valemedia enemmän kuin mitä tahansa muu?
Siis kaikki siun väitteesi ovat vain valemedian pskan toistaminen.Putin on naZi.
- Anonyymi00015
Tiltu lopetti kun alettiin puhumaan asiasta, jokohan se kohta vetää esiin Lindtmanin ja natsikortin. Säälittävä olento on kerta kaikkiaan.
Buahhahhaaaa... - Anonyymi00016
Kiitos päivän parhaista nauruista!!!
Nauroin ääneen kun Kremlin sontapropagandaa aivottomasti levittävä ja MV-lehdestä "objektiiviset tietonsa" ammentava koulupudokas öyhötti viikon pohjanoteetauksen. Niin, Venäjähän on tunnetusti ajatusten, puheiden ja mielipiteiden vapauksia kunnioittava maa. Toisiajattelijoita ei koskaan vainota, mediat saavat nauttia vapauksista, journalistitkin saavat olla rauhassa....
☝️😂- Anonyymi00021
Ai jaa, mutta miten tuo liittyi avaajan esittämään aiheeseen?
- Anonyymi00017
Ano, Johan ja MV hyypiö ovat siellä viimeisellä rannalla.
- Anonyymi00018
Venäjämielinen on vapaa ajattelemisesta. Tyhjän päänsä hän on täyttänyt Putinin valheilla ja Kremlin propagandalla ja MV-sonnan kaalipieruilla.
- Anonyymi00022
Olen venäjämielinen siinä mielessä että otan selvää asioista ja kannatan totuutta, en mitään lännen propagandapassssskaaa!
Vain tyymä luulee että kaikki Venäjän antama tieyo on valhetta ja lännen totta. Kyse on sotaprpagandasta ja olen tullut siihen tulokseen että eniten sontaa lausuu länsi. - Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Olen venäjämielinen siinä mielessä että otan selvää asioista ja kannatan totuutta, en mitään lännen propagandapassssskaaa!
Vain tyymä luulee että kaikki Venäjän antama tieyo on valhetta ja lännen totta. Kyse on sotaprpagandasta ja olen tullut siihen tulokseen että eniten sontaa lausuu länsi.Joko kohta kerrot mihin totuuteen uskot Sandarmohin uhrien kohdalla? Keitä ne ovat ja kuka ne tappoi?
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Vain tyymä luulee että kaikki Venäjän antama tieyo on valhetta ja lännen totta. Kyse on sotaprpagandasta ja olen tullut siihen tulokseen että eniten sontaa lausuu länsi.Otapa selvää siitä Sandarmohista, kysy vaikka Kremlissä ja kerro minkä vastauksen sait.
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Otapa selvää siitä Sandarmohista, kysy vaikka Kremlissä ja kerro minkä vastauksen sait.
En ole kuullut, en ole lukenut enkä ole kiinnostunut. Minulle on kaiken kaikkiaan samantekevää tapahtumat, jotka tapahtuivat ennen syntymääni eivätkä suoraan liity minuun. Ja niin kauan kuin ihmiskunta hautoo kostoja menneestä, emme koskaan lakkaa sotimasta. Joka on syytön, heittäköön minuun kiven.
- Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
En ole kuullut, en ole lukenut enkä ole kiinnostunut. Minulle on kaiken kaikkiaan samantekevää tapahtumat, jotka tapahtuivat ennen syntymääni eivätkä suoraan liity minuun. Ja niin kauan kuin ihmiskunta hautoo kostoja menneestä, emme koskaan lakkaa sotimasta. Joka on syytön, heittäköön minuun kiven.
Meille muille, toisin kuin sinulle, taas on tärkeää että asioista puhutaan totta, eikä koko ajan valehdella törkeästi kuten Putin ja Kreml jatkuvasti tekevät.
Tutkitut faktat eivät ole mielipidekysymyksiä, mutta sinä uskot sokeasti vain Kremlin valheet ja MV-sonnan tapaista roskaa. - Anonyymi00030
Anonyymi00022 kirjoitti:
Vain tyymä luulee että kaikki Venäjän antama tieyo on valhetta ja lännen totta. Kyse on sotaprpagandasta ja olen tullut siihen tulokseen että eniten sontaa lausuu länsi.Koko maailman kattavassa lehdistönvapausindexissä Suomi on sijalla 5 eli yksi maailman parhaista ja Venäjä on sijalla 171, eli yksi koko maailman huonoimmista. Kaikki Venäjän antama "tieto" todellakin on pelkkää valhetta ja propagandaa, tutkitusti.
" Indeksin 180 maasta Venäjä on vuodessa pudonnut peräti yhdeksän pykälää sijalle 171. Se on vienyt Venäjän maailman synkimpien autoritaaristen maiden joukkoon, joissa faktapohjaisen tiedonvälityksen toteutuminen on käytännössä olematonta. " - Anonyymi00036
Anonyymi00030 kirjoitti:
Koko maailman kattavassa lehdistönvapausindexissä Suomi on sijalla 5 eli yksi maailman parhaista ja Venäjä on sijalla 171, eli yksi koko maailman huonoimmista. Kaikki Venäjän antama "tieto" todellakin on pelkkää valhetta ja propagandaa, tutkitusti.
" Indeksin 180 maasta Venäjä on vuodessa pudonnut peräti yhdeksän pykälää sijalle 171. Se on vienyt Venäjän maailman synkimpien autoritaaristen maiden joukkoon, joissa faktapohjaisen tiedonvälityksen toteutuminen on käytännössä olematonta. "Jo jo. Ja Suomi on onnelisin maa. Lehdistön tekemä lehdistöindeksi jotain näytti. Älä nauratta. Viimeinen toimittaja tässä maassa oli Karpola. Muut karkuteillä.
- Anonyymi00037
Anonyymi00026 kirjoitti:
Tuo esittämsäi kanta kuuluu putinin narrattiiviin. Siinä historiankirjoitus valjastetaan tukemaan nykyhallinnon intressejä (maalaa viholliskuvia ja valkopeseen historiaa - tässä Stalin).
Historian tunteminen on tärkeää, tarkoitus ei ole ksoto, vaan historiasta oppiminen.
Tässä Sandarmohin tapauksessa se oppi sinulle on:
Venäläinen yksinvaltius on tyranniaaa jossa tapetaan kansalaisia mielipiteen tai jopa hallitsijaa vastaan kuvitellun uhan takia. Anonyymi00036 kirjoitti:
Jo jo. Ja Suomi on onnelisin maa. Lehdistön tekemä lehdistöindeksi jotain näytti. Älä nauratta. Viimeinen toimittaja tässä maassa oli Karpola. Muut karkuteillä.
Suomen opiskelusi on tuottanut tuloksia, mutta arabia kuultaa vielä läpi.
Anonyymi00026 kirjoitti:
Olet siis maailman ensimmäinen asiantuntija, joka analysoi nykyhetken oikein historiaa lainkaan tuntematta. Tämän luultiin aiemmin olevan mahdotonta.
- Anonyymi00041
Anonyymi00022 kirjoitti:
Vain tyymä luulee että kaikki Venäjän antama tieyo on valhetta ja lännen totta. Kyse on sotaprpagandasta ja olen tullut siihen tulokseen että eniten sontaa lausuu länsi.Putin on naZi.
- Anonyymi00043
Anonyymi00028 kirjoitti:
Meille muille, toisin kuin sinulle, taas on tärkeää että asioista puhutaan totta, eikä koko ajan valehdella törkeästi kuten Putin ja Kreml jatkuvasti tekevät.
Tutkitut faktat eivät ole mielipidekysymyksiä, mutta sinä uskot sokeasti vain Kremlin valheet ja MV-sonnan tapaista roskaa.Lapsellinen näkökulma maailmaan. Jokaisella on oma totuus. Sinä ajattelet, että Venäjä on väärässä. Venäjä ajattelee, että sinä olet väärässä. Olen vakuuttunut, että molemmat olette väärässä. Täytyy neuvotella, muuten kaikki joko palavat ydinreaktion osana tai jäätyvät myöhemmin.
- Anonyymi00045
Kuka sinulle, tsuhna, antoi oikeuden loukata vastustajia? Siksi teitä tylsiä soomiporoja halveksitaan, ettei teillä ole edes aitoa käytöstaitoa. Ja teidän "hjuvaa soomi" eivät edes omia lapsianne halua puhumaan.
- Anonyymi00048
Anonyymi00043 kirjoitti:
Lapsellinen näkökulma maailmaan. Jokaisella on oma totuus. Sinä ajattelet, että Venäjä on väärässä. Venäjä ajattelee, että sinä olet väärässä. Olen vakuuttunut, että molemmat olette väärässä. Täytyy neuvotella, muuten kaikki joko palavat ydinreaktion osana tai jäätyvät myöhemmin.
Venäjä ei ajattele mitään, ei myöskään Suomi.
On sulla kyllä kummallisia juttua, taidat olla vain kehnosti toimiva botti. Tai sitten harvoinaisen epäpätevä tai vaan epätoivoinen tiltu kun tuollaista suollat. - Anonyymi00049
Anonyymi00045 kirjoitti:
Kuka sinulle, tsuhna, antoi oikeuden loukata vastustajia? Siksi teitä tylsiä soomiporoja halveksitaan, ettei teillä ole edes aitoa käytöstaitoa. Ja teidän "hjuvaa soomi" eivät edes omia lapsianne halua puhumaan.
Mahtavaa, tiltu suuttui!!!
Olet sittenkin ihminen etkä botti. - Anonyymi00052
Anonyymi00049 kirjoitti:
Mahtavaa, tiltu suuttui!!!
Olet sittenkin ihminen etkä botti.Finnisches Schwein. Raucht es bei Ihnen in Lappland noch?
- Anonyymi00054
Anonyymi00022 kirjoitti:
Vain tyymä luulee että kaikki Venäjän antama tieyo on valhetta ja lännen totta. Kyse on sotaprpagandasta ja olen tullut siihen tulokseen että eniten sontaa lausuu länsi.Totta -itussa olet tuota sairasta mieltä, koska olet venäjämielinen kommunatsi! Totuus sinulle löytyy Kremlin valheista!
- Anonyymi00055
Anonyymi00045 kirjoitti:
Putin on naZi.
- Anonyymi00057
Anonyymi00054 kirjoitti:
Totta -itussa olet tuota sairasta mieltä, koska olet venäjämielinen kommunatsi! Totuus sinulle löytyy Kremlin valheista!
Kommunatsi?!
Äärioikeistolaisia fasisteja "venäjämieliset" ovat...
Oikeudemukainen venäjämielinen🤔
😂😂😂
Nuo kaksi yhdyssanaa ovat täysin toistensa vastakohtia.- Anonyymi00032
Moraalittomien barbaariryzzien kätyrit ovat samanlaisia moraalittomia sontisia kuin barbaariryzzätkin.
- Anonyymi00038
Ryssä kätyri ei saa sanoa, että Sandarmohissa on Stalinin hallinnon tappamia Neuvostoliittiin muuttaneita suomalaisia. Sen sanominen on hänen edustaman narratiivin vastaista.
Jos sanoo - historia saattaa toistaa itseään. - Anonyymi00039
Putinin käyreiden metsästäjien taktiikka on hokea jostain epäolennaisesta asiasta kuten jostain Sandholmista. Otetaan joku yksittäinen pieni asia jonkun yksittäisen ihmisen kirjoituksesta ja tämän perusteella todistellaan että kaikki kanssani eri mieltä olevat ovat näitä sekopäitä.
He eivät suostu keskustelemaan järkevästi.- Anonyymi00044
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Mistä Helvetin Sandholmista? 😃
En tiedä, mutta jokainen 10 vuotias Ukrainalainen koululainen tietää olevansa kansa joka on vanhin ja kuuluisimmat Ukrainalaiset historiassa ovat Egyptin Faaraoita.
- Anonyymi00050
Etkö tiltu edes tunne historiaa, tuo liippaa hyvin läheltä sitä teemaa josta yrität nyt väitellä.
Tuo juuri kuvaa ristiriitaa putinin narratiivin ja sinun moittiman länsimedian uutisoinnin välillä.
- Anonyymi00051
Heh, Pietarin trollitehtaassa on ilmiselvästi määräys, että Sandarmoh sanaa Tiltut ei saa kirjoittaa. Siksi tuo Sandholm....
putinin narratiivissa ohjeistettua toimintaa. - Anonyymi00056
"Hän [venäjämielinen] tarkastelee maailmaa objektiivisuuden ja oikeudenmukaisuuden pohjalta."
Vitsihän tuo oli mutta ei paljon naurata.
"Venäjämieliset" ovat vain fasistista propagandaa levittäviä trolleja. - Anonyymi00058
Hei Tiltu,
Se tutkija joka selvitti Sandarmohin joukkohaudat on Juri Dimitrijev. Hänet tuomittiin vankilaan tekaistuilla syillä siksi, että paljasti Putinin ihaileman Stalinin olleen vastuussa joukkomurhista.
Ymmärrän hyvin, että et voi perehtyä asiaan, siihen perehtymisestä saattaisi sinunkin kohdalla tulla syyte vaikkapa lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä, Dimitrijev on siitä varoittava esimerkki.
putinin narratiivi .... sitä ei saa kyseenalaistaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011001
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt54918Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61820Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa142751- 65685
- 78541
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto88519- 39508
- 40506
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel100504