Olen ruma ja lihava nainen. En helposti pääse töihin. Mielestäni suuri syy tämä ulkonäköni.
Kuinka paljon ulkonäkö vaikuttaa työn saamisessa
29
343
Vastaukset
- Anonyymi00001
Riippuu siitä kuinka valoisaa on. Pimeällä voi käyttää apuna taskulamppua.
- Anonyymi00002
Tosi on että työnantaja valitsee tehtävään siistin ja edustavan näköisen henkilön.
Törkyturpa ja epäsiisti jäävät ilman töitä melkoisella varmuudella, mutta
selkeästi älyssään oleva eli fiksusti käyttäytyvä voi saada työn.
Rumuus on niin venyvä käsite, mutta kannattaa mennä vaikka jonnekin
tanssipaikalle testaamaan sitä että onko vientiä.
Lopuksi voin laittaa tähän sen viihdeorkesteri "7 seinähullun" mietelauseen:
Lihavat on lepposia
ei ne keksi kepposia
jos on runsaslihainen
niin ei oo vihainen. - Anonyymi00003
Olen köyhä ja sairas ja täysin työkyvytön.mutta vaikka olisin työkykyinen niin ei kukaan minua palkkaisi koska olen niin vastenmielisen näköinen että en enää koskaan pysty katsomaan edes peiliin.
- Anonyymi00025
Minulla sama. Olen tosi ruma nainen.
- Anonyymi00004
Kyllä ulkonäkö meinaa.
Itse olen hieman ruma mies, ja en kelvannut työ-markkinoilla.
Myös nais-markkinoilla jouduin tyytymään lumppuihin,
jotka oli ongelmia aiheuttavia, ei luotettavia.. jne.. - Anonyymi00005
Tavaran ulkonäkö vaikuttaa kaikilla markkinoilla. Toimivuuskin pitää olla kunnossa. Laadun pitää olla riittävä, mutta siihen vaikuttaa tottuminen. Itse ajalelen pienellä japanilaisella autolla, enkä kaipaa premium-mallia.
- Anonyymi00006
Olet luultavasti oikeassa. Työnantaja olettaa aina että ruma ja lihava on tyhmä ja hidas. Niin myös työkaverit ja asiakkaat. Joten kukaan ei halua palkata. Joihinkin työpaikkoihin halutaan hyvännäköisiä työntekijöitä, en nyt viitsi tässä luetella mihin työpaikkoihin.
- Anonyymi00007
Miten on sosiaalisten taitojen kanssa? Jos niitä löytyy niin ei kannata vielä heittää sorkkarautaa metallikeräykseen...
- Anonyymi00008
Yleensä että ajattelee olevansa ruma, et kaikkien mielestä kuitenkaan ole. Ensivaikutelma voi erehdyttää pahasti, miellyttävä henkilö voi ollakin virhe.
- Anonyymi00023
usein laiha ja katkera ruma on kamala, se narisee ja on tärkeä.
- Anonyymi00009
Olen komea ja atleettinen alfauros.
Minua ei edes työt kiinnosta.- Anonyymi00021
Demokrates kirjoitti:
Olen komea ja atleettinen alfauros.💪
Minua ei edes tytöt kiinnosta.🏳️🌈Minua ei kiinnosta X ylipäätäänsä vaan oluen juominen. Toki en ylenkatso muitakaan %juomia paitsi roseeviinit ovat karseita.
- Anonyymi00010
Voisit hakea alalle jossa käytetään suojavarusteita, vaikkapa mehiläishoitajaksi.
- Anonyymi00011
Elämässä käy niin, että kaikki "kauneus" katoaa.
Mutta rumuus vain lisääntyy.
Siis kehittyvä trendi.
Rumana miehenä olen pärjännyt kyllä.
Ja en ole "menestynyt" sillai filmitähti roolissa. - Anonyymi00012
Miksi et tee asialle jotain? Onhan lihavia nykyäänkin jopa asiakaspalvelutehtävissä, esim kaupan kassalla. Toki jos jollekin kauneusalalle tms sellaiseen aiot niin tuskin onnistut.
- Anonyymi00017
kyllä se laihakin osaa olla tosi ruma
- noita narisevia luuperseitä onkin paljon....
- Anonyymi00013
Jos on ruma ja lihava niin voikin olla mukava kun ei se ulkonäkö kaikkea kerro.Yhden ukkelin tiedän ni sillä ei muna toimi.
- Anonyymi00015
Vain musta mies pystyy painamaan kaltaistasi läskiä lorttoa
- Anonyymi00024
Anonyymi00015 kirjoitti:
Jos näet yöaikaan tumman miehen pyörällä ni joko tai ni menossa nussiin jotakin tai käynyt.
- Anonyymi00027
Anonyymi00015 kirjoitti:
Varsinkin jo nimi on Mandingo.
- Anonyymi00019
Ruma on ruma, ei se siitä muutu.
Olen elänyt rumana ja aivan hyvin.
Jopa on jääny pois pinnallisia ihmisiä tuttavista, mistä on ollut hyötyä. - Anonyymi00020
Eduskunnassa oli aikanaan kansanedustaja Tyyne Leivo-Larsson, joka ei
kohteliaasti sanottuna ollut aivan missiainesta.
Jossakin torilla olevassa tilaisuudessa eräs juoppo mies tokaisi:
"Oletpas sinä ruma" Tyyne alkoi häntä moittia moisesta lausahduksesta ja
lisäsi vielä että "lisäksi olet juovuksissakin" Tähän mies tokaisi seuraavaa:
"Niin, tänään minä olen juovuksissa ja huomenna minä olen selvä, mutta
sinä olet tänään ruma ja huomenna ruma." Liha puhuu.🥩
- Anonyymi00022
Riittää kunhan kaupassa myy olutta ja hyvin on toiminut tähän asti. Vain kerran Sale käännytti pois ilman olusia
- Anonyymi00028
Ei sitä hyväkuntoisenakaan töihin pääse noin vaan. Prismassa on ainakin lihavia naisia kassalla töissä ja painavat ainakin 100 kg joten kyllä lihavakin töitä saa.
- Anonyymi00030
Ne prisman tukevat kassat ovat viisissä kymmenissä olevia kaupan alan konkareita.
Joka ainoa nuorempi kassa itiksen ja viikin prismoissa ovat hoikkia. No, 2 markettia pieni otanta kylläkin
- Anonyymi00029
Aktiivinen, positiivinen perusasenne auttaa paljon.
Jos haastatteluun menee valmiiksi negatiivisella asenteella murehtien ulkonäköään, niin tulosta ei tarvitse ihmetellä.
Riippuu haettavan työ laadusta ja puitteista jos kannattaa myönteisen leikillisesti todeta omien mittojen ja liikkuvuuden mahtuvan tehtävän raameihin.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413928Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3573048Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt141978Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101685Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41129- 71974
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar42889Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23831- 70818
- 44794