Menee aika paljon sapuskaa enemmän kuin esin 60 kilosella mikkihiiri kännyn ja muniensa roplaajalla.
128kg on painoa ja 190cm pitkä
27
338
Vastaukset
- Anonyymi00001
vähennä pituutta se auttaa
- Anonyymi00002
Siinähän sitten ostat ruokaa,mikä oikeen on ongelmasi.
- Anonyymi00003
Miten monta kertaa syöt ison aterian päivässä. Veikkaan 4 kertaa.
- Anonyymi00004
Maksakoon aloittaja omat syömisensä ja laihduttaa.
- Anonyymi00005
Kokoomuksella taisi olla reseptit nälkään ....
- Anonyymi00006
Aloittajalla on kolmisenkymmentä kiloa ylipainoa. Tulee hemmetin kalliiksi ylläpitää tuota massaa ja laihduttaakaan ei voi koska on investoinut raatoonsa jo sen verran paljon.
- Anonyymi00025
Anonyymi00006 kirjoitti:
Aloittajalla on kolmisenkymmentä kiloa ylipainoa. Tulee hemmetin kalliiksi ylläpitää tuota massaa ja laihduttaakaan ei voi koska on investoinut raatoonsa jo sen verran paljon.
Minäpä se olen 180cm, 130kg. Eikä haittaa ollenkaan, kebabbi ja pistsa maistuu.
- Anonyymi00007
Minä olen 201 cm ja 105 kg ruokakulut/ n. 25€ päivä en tiedä onko vähän vai paljon, mutta minulla ei hätää ruoan suhteen.
- Anonyymi00008
Aloittaja haudassa jo alle 45v
- Anonyymi00009
Suomi-köyhällä riittää tekosyitä.
- Anonyymi00010
Aivan liikaa ylipainoa aloittajalla! Ihanne painosi olisi 81kg, joten suosittelen laihduttamista tämän ylimääräisen 47 kg osalta. Jaksatkin paremmin!
Ja vähempi ruokakin riittää, huomaat elämän helpommaksi. Rahaakin säästyy kaiken tämän lisäksi.- Anonyymi00013
Nuo painoindeksit pätevät vain heihin joilla ei ole lihaksia.
- Anonyymi00023
Anonyymi00013 kirjoitti:
Nuo painoindeksit pätevät vain heihin joilla ei ole lihaksia.
Älytöntä syömistä joillakin kehonrakentajilla. Jos painaa 128kg ja on 190cm pitkä, niin liikaa on painoa ja paljon! Kyllä siinä on jo osa ihan paskamahaakin. On näitä nähty!
Olen itse tehnyt ihan ruumiillista työtäkin, raivaan raivaussahalla ja kaadan puita moottorisahalla, on lihaksiakin, koska työssä saa monipuolista liikuntaa. Syön aika paljon kasviksia kaiken lisäksi, proteiinia palkokasveistakin ja broileria, sekä kalaa, mutta ei mitään ylettömiä määriä. Aterioilla käytössä lautasmalli, jossa aina puolet kasviksia. - Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Älytöntä syömistä joillakin kehonrakentajilla. Jos painaa 128kg ja on 190cm pitkä, niin liikaa on painoa ja paljon! Kyllä siinä on jo osa ihan paskamahaakin. On näitä nähty!
Olen itse tehnyt ihan ruumiillista työtäkin, raivaan raivaussahalla ja kaadan puita moottorisahalla, on lihaksiakin, koska työssä saa monipuolista liikuntaa. Syön aika paljon kasviksia kaiken lisäksi, proteiinia palkokasveistakin ja broileria, sekä kalaa, mutta ei mitään ylettömiä määriä. Aterioilla käytössä lautasmalli, jossa aina puolet kasviksia.Uuvatti, raivaaminen ja moottorisahaus on aika kevyttä työtä. Hiki tulee lähinnä koska joutuu työturvallisuuden vuoksi pitämään metsurin kamppeita.
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Uuvatti, raivaaminen ja moottorisahaus on aika kevyttä työtä. Hiki tulee lähinnä koska joutuu työturvallisuuden vuoksi pitämään metsurin kamppeita.
Kyllä siinä toistoja tulee ja saa liikkua, kun raivaussahalla raivaa metsää. Ja moottorisahalla sahaaminen metsässä on kyllä aika rankkaa hommaa, kun sitten nostelee niitä propsipöllejä ajouran varteen. Kyllä se ihan fyysistä rasitusta on ja ihan kovaa työtä!
- Anonyymi00011
Olkoon vaan kuinka pitkä tahansa niin itse maksaa syömisensä.Toimeentulotuessa laskentavaiheessa huomioitu 9eur ravintoon. Jos raavas äijä vaikka metsuri ni eipä pelkillä porkkanoilla pärjää. Sekaravintoa. Älytöntä syömistä joillakin kehonrakentajilla.
- Anonyymi00012
Kyllähän näitä kukkakeppejä on ja ei syö paljon mitään mutta eivät sitten jaksa mitään tehdäkkään.
- Anonyymi00014
heh aloittajan tapaisilla elostelijoilla on tuskallinen vanhuus edessä. eli sitä saa mitä tilaa. elämä ei petä koskaan karman suhteen.
- Anonyymi00017
Onhan näitä mä oon pitkä.
- Anonyymi00027
Lonkka ja polviniveliä odotettavissa vaihtoon tuolla painoindeksillä. On näitä nähty tuttavapiirissä!
- Anonyymi00015
Tyhmä,pitkä,työtön,köyhä........
- Anonyymi00016
Jos pitkällä ihmisellä vuosikausia ylipainoa ni kun ikää tulee niin polvet ja lonkka kovilla.Se hyvä puoli on toki jos pituutta ni ei heti tulla töniin,toki tiedän yhden ukon joka 197cm ni nuorena aina kahnauksia ravintoloissa kun porukka tulee koittaa.Nykyään nostelee painoja ja on portsarina.
- Anonyymi00019
Olet kovasti ylipainoinen, eli reilu painonpunotus olisi muutenkin paikallaan.
- Anonyymi00021
Pituus miinus 100 ja siihen +10kg jos lihaksia.
- Anonyymi00020
Jotta vartalo olisi tuhti/pönäkkä, niin pitää syödä kunnon annoksia.
- Anonyymi00028
Tt-tukea pitäisi maksaa painon mukaan. Mitä läskimpi sitä pienempi tilipussi
- Anonyymi00029
Toimeentulotuessa laskentavaiheessa on huomioitu 9eur ravintoon per nokka pv,.Kaljalla moni venyttää mahalaukkunsa ja tuon takia koko ajan nälkä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2611089- 468541
- 1335376
- 1443684
- 693608
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353564- 403288
- 552569
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak392091- 281816