Pelkästään viime vuonna varastettiin työntekijöiden palkkasummasta 28,2 miljardia euroa työeläkeloisille. Siis 28-kertainen määrä verrattuna vaikkapa valtion rahoista kustannettaviin perustoimeentulotukimenoihin, niin ymmärrätte mittaluokan.
Varkaus on rikos, ja rikolliset kuuluvat vankilaan.
Työeläkeloisinnalle on tehtävä loppu
26
113
Vastaukset
- Anonyymi00001
Siellä vasta työeläkeloinen onkin toi aloittaja !
Me muut teemme töitä ja maksamme omat työeläkkeemme. Hallitus puuttuu nyt sinunkin ilmaiseen takuueläkkeeseesi. Mene töihin tai opiskelemaan.- Anonyymi00002
Sinä mitään ole koskaan maksanut, vaan loisit palkansaajien rahoilla.
Yhdeltäkään palkansaajalta ei ole kysytty, että haluaako hän maksaa työeläkeloisille. Ne rahat varastetaan väkipakolla palkkasummasta. - Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Yhdeltäkään palkansaajalta ei ole kysytty, että haluaako hän maksaa työeläkeloisille. Ne rahat varastetaan väkipakolla palkkasummasta.Ala tekemään töitä pimeästi. Ei mene eläkevakuutusmaksuja.
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ala tekemään töitä pimeästi. Ei mene eläkevakuutusmaksuja.
En ole rikollinen kuten palkansaajien rahoilla räkyttävät työeläkeloiset.
Laittomuudet on saatava kuriin. Yhteiskunnassa pitää vallita kuri ja järjestys. - Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Laittomuudet on saatava kuriin. Yhteiskunnassa pitää vallita kuri ja järjestys.Olen samaa mieltä, että "laittomuudet on saatava kuriin". Ja ensimmäinen teko on sinunlaisesi kiihkoilijat kuriin ja järjestykseen.
- Anonyymi00015
Anonyymi00002 kirjoitti:
Yhdeltäkään palkansaajalta ei ole kysytty, että haluaako hän maksaa työeläkeloisille. Ne rahat varastetaan väkipakolla palkkasummasta.Ja onneksi niin tehdään. Jos eläkettä voisi nostella miten sattuu, ostella asuntoja ja autoja, olisit lopulta toimeentuloluukulla, jossa ensin kysytään mitä omistat ja luovu siitä. Sitten tulee vasta veronmaksajilta pakollinen elatus. Se minimi.
- Anonyymi00017
Anonyymi00008 kirjoitti:
Laittomuudet on saatava kuriin. Yhteiskunnassa pitää vallita kuri ja järjestys.Kunhan ensin edes ymmärtäisit asiasisällön. Ne rahat on työläiset ITSE maksaneet. M,utta opeta nyt islamistia. Ilmaiseen rahaan tottunutta.
Anonyymi00002 kirjoitti:
Yhdeltäkään palkansaajalta ei ole kysytty, että haluaako hän maksaa työeläkeloisille. Ne rahat varastetaan väkipakolla palkkasummasta.Näin se on. Työeläke tarkoittaa, että ihminen on koko työikänsä tehnyt töitä ja maksanut veronsa valtiolle. Mitä enemmän on veroja maksanut sitä parempi on eläke. Niistä veroista on maksettu pimeän työn tekijöiden, itsensä työkyvyttömyyseläkkeelle keplotelleiden sun muiden tapatytöttömien, todellisten yhteiskunnan loisten ja rikollisten tuet ja eläkkeet. Pienihän se peruseläke on, mutta lisänä rikka rokassa muiden pimeiden tienestien päälle.
- Anonyymi00021
Anonyymi00010 kirjoitti:
Olen samaa mieltä, että "laittomuudet on saatava kuriin". Ja ensimmäinen teko on sinunlaisesi kiihkoilijat kuriin ja järjestykseen.
Vain on omaisuuden puolustaminen rikollisen mielestsä kiihkoilua.
Mistä teitä oikein sikiää? - Anonyymi00022
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kunhan ensin edes ymmärtäisit asiasisällön. Ne rahat on työläiset ITSE maksaneet. M,utta opeta nyt islamistia. Ilmaiseen rahaan tottunutta.
Kun niitä rahoja ei vapaaehtoisesti meiltä palkansaajilta pyydetä, vaan NE VARASTETAAN.
Jokainen saa toki säästää itse OMIA rahojaan, mutta tällä hetkellä koko pyramidihuijaus on täysin rikollista toimintaa. - Anonyymi00023
Oikonomi kirjoitti:
Näin se on. Työeläke tarkoittaa, että ihminen on koko työikänsä tehnyt töitä ja maksanut veronsa valtiolle. Mitä enemmän on veroja maksanut sitä parempi on eläke. Niistä veroista on maksettu pimeän työn tekijöiden, itsensä työkyvyttömyyseläkkeelle keplotelleiden sun muiden tapatytöttömien, todellisten yhteiskunnan loisten ja rikollisten tuet ja eläkkeet. Pienihän se peruseläke on, mutta lisänä rikka rokassa muiden pimeiden tienestien päälle.
Työeläkeloisinnalla ei ole mitään tekemistä verojen maksamisen kanssa. Veroja maksavat kaikki, jopa lapsi ostaessaan tikkarin kaupasta, mutta tuo työeläkeloisinta kustannetaan palkansaajilta varastetuilla rahoilla. Toki palkansaajat maksavat tuon lisäksi verojakin, mutta se onkin veronmaksajien tehtävä. Verovaroilla pidetää yllä yhteiskuntaa.
- Anonyymi00003
Mites sitte suu pannaan kun töitä vieroksuvalta loiselta viedään takuueläke ja se saa vanhana käppänänä kulkea toimeentuloluukulta toiselle, kaikki krempat ja sairaudet iskee vanhenevaan kehoon, mutta kukaan ei tule puskemaan rollaattoria liikkeelle, itse on seistävä leipäjonotkin sateessa ja pakkasessa ?
Että mä nautin. Kotona loikomalla ei eläke kartu.- Anonyymi00005
On siinä otsaa "nauttia" palkansaajilta varastamillaan rahoilla.
Edustat kyllä alhaisinta elämänmuotoa mitä maa päällään kantaa. - Anonyymi00012
Anonyymi00005 kirjoitti:
Edustat kyllä alhaisinta elämänmuotoa mitä maa päällään kantaa.Aloittaja ei siis itse aio koskaan päästä työeläkkeelle?
Työeläkettä maksaa jokainen palkkatyötä tekevä. Hän maksaa sitä itselleen, tulevaa eläkettään. Hänen palkastaan otetut rahat sijoitetaan ja hän saa niistä pienen osan sitten eläkeiässä. Suuri osa menee muiden taskuun. Ja vain osan työeläkkeestä kustantaa palkkatyöntekijä itse. Suurin osa työ- niin kuin muistakin eläkkeistä tulee Kelalta. Harva ymmärtää tätä. Siitä ei juuri puhuta.
Vain jos olet palkkatöissä hyvällä palkalla vuosikymmeniä, hyödyt henkilökohtaisesti noista eläkemaksuistasi. Koska jos olet ollut työttömänä tai osa-aikatöissä, työeläkkeesi jää niin pieneksi, että sen päälle saat vielä takuueläkettä. Sinun kannaltasi olisi siinä tapauksessa ollut parempi, jos sinun ei olisi tarvinnut maksaa työeläkemaksuja. Mutta eihän sitä kukaan etukäteen voi tietää, tuleeko hyötymään noista maksuistaan vai ei. Jos saat työeläkettä 3000 euroa kuussa, onhan se hiukan parempi, sinun kannaltasi, kuin jos saisit sen vajaan tonnin takuueläkettä (en muista, mikä se summa on, vaikka ensi vuonna sille jään). - Anonyymi00019
Anonyymi00005 kirjoitti:
Edustat kyllä alhaisinta elämänmuotoa mitä maa päällään kantaa.Loinen eli SINÄ olet alhaisin olento maan päällä.
- Anonyymi00024
Anonyymi00019 kirjoitti:
Loinen eli SINÄ olet alhaisin olento maan päällä.
Kommentti kommentilta myönnät siis olevasi loinen, jonka omatuntoa alkaa kolkuttamaan kommentti kommentilta enemmän.
Tämä on nyt päivän selvää, että työeläkkeiden maksaminen tulee lopettaa ASAP.
- Anonyymi00006
Kyllä aloittajaloiselle maailma tulee näyttämään, ettei nuorena ollut täyttä ymmärrystä asioista.
- Anonyymi00009
Sepä se. Kun ei saanut koskaan elämänsä aikana itse nauttia työnteon hedelmistä, vaan neljäsosan varastivat suoraan työeläkeloiset.
Mutta muutoksen tuulet puhaltavat. Pyramidihuijaus laukkautetaan ja valtiostakin tehdään samassa "rytäkässä" velaton. - Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Sepä se. Kun ei saanut koskaan elämänsä aikana itse nauttia työnteon hedelmistä, vaan neljäsosan varastivat suoraan työeläkeloiset.
Mutta muutoksen tuulet puhaltavat. Pyramidihuijaus laukkautetaan ja valtiostakin tehdään samassa "rytäkässä" velaton.Onko ne lääkkeet nyt varmasti otettu kun näyttää menevän nuo puurot ja vellit sekaisin. Kannattaisiko nyt vaan jäsennellä asiat ja puhua kun lääkkeen vaikutus alkaa.
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mutta muutoksen tuulet puhaltavat. Pyramidihuijaus laukkautetaan ja valtiostakin tehdään samassa "rytäkässä" velaton.Sinä et ymmärrä sitä, että työeläkettä maksetaan oman vanhuuden varalle, ei muiden. Kaikkien eläkkeestä suuren osan maksaa Kela, ja sen kattavat verot, ei työeläkemaksut eläkefirmoille.
Kaikki nuorehkot nulkit ja letukat eivät jaksa ajatella vuosikymmeniä eteenpäin. He näkevät palkastaan otetut eurot ja naapurin työeläkeläisen, ja luulevat, että naapurin taskuun se raha meni.
Se on sitten asia erikseen, olisiko työntekijä itse osannut investoida rahansa paremmin kuin työeläkefirma. Minä sain yllättävän suuren työeläkkeen parin vuoden aikana tekemistäni osa-aikatöistä, könttäsummana. Mutta se olikin vaspaasta maasta, ei Suomesta. - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Sinä et ymmärrä sitä, että työeläkettä maksetaan oman vanhuuden varalle, ei muiden. Kaikkien eläkkeestä suuren osan maksaa Kela, ja sen kattavat verot, ei työeläkemaksut eläkefirmoille.
Kaikki nuorehkot nulkit ja letukat eivät jaksa ajatella vuosikymmeniä eteenpäin. He näkevät palkastaan otetut eurot ja naapurin työeläkeläisen, ja luulevat, että naapurin taskuun se raha meni.
Se on sitten asia erikseen, olisiko työntekijä itse osannut investoida rahansa paremmin kuin työeläkefirma. Minä sain yllättävän suuren työeläkkeen parin vuoden aikana tekemistäni osa-aikatöistä, könttäsummana. Mutta se olikin vaspaasta maasta, ei Suomesta.... vapaasta ...
Omalla pankkitilillä ne pennoset eivät olisi kasvaneet yhtä huimasti. - Anonyymi00020
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mutta muutoksen tuulet puhaltavat. Pyramidihuijaus laukkautetaan ja valtiostakin tehdään samassa "rytäkässä" velaton.Että voi olla tyhmä.
- Anonyymi00007
Me "varkaat ja rikolliset" nautimme eläkettä ja niitä rahoja joita olemme työnantajan kanssa eläkevakuutusyhtiöille työaikana maksanut. Otan oikeutetusti ja ilolla vastaan joka kuukausi valtion takaaman eläkkeen 2600,00 euroa kuukaudessa käteen.
Sitä voit ihan vapaasti kadehtia. Työaikanani maksoin veroistani sinunkin hyvinvoinnin ja yhteiskunnan tuet jota olet joka kuukausi saanut. Kyllähän se tietenkin kiukuttaa kun ilmaisen rahan saaminen on loppunut. Mene vaan pankon päältä töihin ja tienaamaan oma toimeentulo sillä ilmaisen rahan tulo on loppunut. Ja mieti kuka varastaa ja keneltä. Linnaan en sinua toivo sinne loisimaan yhteiskunnan piikkiin. - Anonyymi00016
Aloittaja ei tiedä,tai ei ymmärrä systeemistä mitään.
- Anonyymi00018
Multakin varastettiin 40v.Nyt saamapuolella.Kannatti.
- Anonyymi00025
Paras varkaus on laillinen varkaus. Nuorten säästäminen eläkeikää varten on lisääntynyt viime vuosina paljon paljastaa Eläketurvakeskuksen 11. maaliskuuta julkaisema kyselytutkimus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san846043- 1422523
Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri1122288Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo252218Tyhmä persuväite = köyhä argumentti
Väite, että vasemmistopuolueita äänestäisivät vain “köyhät, tapatyöttömät tai heikoilla lahjoilla varustetut”, kertoo en372179Tiesitkö? Andy McCoy ja Pelle Miljoona saavat taiteilijaeläkettä - Tämän suuruinen eläke on
Ylimääräiset taiteilijaeläkkeet on jaettu ja 59 taiteilijaa sai sen. Taiteilijoiden keskimääräinen eläketulo jää hyvin a671625Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81371- 391335
Kunnanvaltuusto koolle heti
Tämä on erittäin vakava tilanne 17 hakkiita oli hyrylle mutta Kas kummaa kaksi hakkiota loppusuora oli Kainuusta ja Brys291309Sähköautoa vaikea hankkia koska latauspisteet puuttuu
Suurimmassa osassa taloyhtiöitä joiden talot rakennettu 2018 tai aiemmin ei latauspisteet ole sellaisia että sähköautoa631289