1. Ensin Presidentti ja Hallitus levittää sota Propagandaa ja kiihottaa kansaa vihaamaan naapureita ( Jolloin kansalaiset on helppo käskeä sotimaan ja niiden rahat on helppo ryöstää sota kassaan )
2. Seuraavaksi aletaan tekemään kiusaa naapurin päättäjille ja avustamaa jo sitä vastaan sotivia maita ja muita ryhmiä.
3. Sitten aletaan keräämään kansalta ja yrityksiltä sota kassaa Verojen korotuksilla, tehtaiden sulkemisella ,hintojen nousulla (hintojen nousulla) Työttömyydellä ,Viennin ja tuonnin lamautuksella jne.. Siis kerätään rahat sota kassaan aiheutamalla hämmennystä ja sekaannusta joka laitetaan sekin naapurin syyksi.
4. Lisätään valtion ase ostoja rajusti
5. Muodostetaan liittoutumia ja asetutaan jonkun liittolaiseksi
6. Keksitään tekosyy millä sota syttyy ja käsketään kansalaiset rintamalle tappamaan ja tulemaan tapetuksi.
7.Ryöstetään Yritysten ja kansalaisten loputkin rahat mitä vielä ei ole saatu
8. Politikot (jotka ei tietenkään mene rintamalle) jakaa rahat keskenään
Sota on päättäjien kulta aikaa ollut aina ja tulee olemaan !
9-.Tyhmä tavallinen aivopesty kansa maksaa ja kärsii omaisuudellaan ja hengellään ja kaikin konstein.
MITEN TAVALLINEN KANSA ON AINA NÄIN TYHMÄÄ YMPÄRI MAAILMAN ?
Suomessakin ! Miten Tuulipuku kansa ei tajua ja opi ?
Kaikki yhtä tyhmää vasemmalta -Oikealle !
Aina lopulta kaikki tukee sotaa ja haluaa sotia !
SEMMOINEN ON IHMINEN /POLIITIKKO JA EI SE MUUKSI MUUTU
Toiset uhraa rahat ja henget / ja toiset vie henget ja jakaa rahat ja skoolaa !
Näin on tapahtunut jo ennen ajanlaskua !
Ennen oli vaan sodat pienemmässä mittakaavassa kaupungeissa oli linnoituksia ei silloinkaan Kaupungin johtajat sotimaan mennyt vaan ne käski tavallisia työmiehiä sotimaan.
Sodat syttyy aina samalla kaavalla maailmalla kautta aikojen.
18
172
Vastaukset
- Anonyymi00001
Suomen Tuppikin toimii näin nyt tällä hetkellä !
Tuppi onkin yksi maailman pahimmista sodan litsojista nyt tällä hetkellä josta se on saanut kehuja monilta mailta jotka sotaa lietsoo.
Kaikki Poliitikot Suomessa toimii näin Hallituksessa ja oppositiossa.
Lähes kaikki maat Eu:ssakin toimii näin on vain muutamia maita jotka ei ole nyt sota hulluna mm. Espanja , Unkari ,Slovakia ,Portugali ja jopa Italiakin on aika rauhassa ollut.
SUOMESSA TULEE TELEVISIOSTA JA RADIOSTA SOTA PROPAGANDAA 24/7
Sama peli kuulemma oli ollut -30 luvun lopulla kun Suomi liittoutui silloinkin Sakemannien kanssa .- Anonyymi00013
Suomen ja Saksan välit olivat viileät 1939. Voit itse tarkistaa.
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Suomen ja Saksan välit olivat viileät 1939. Voit itse tarkistaa.
Suomi joutui myös sotaan saksan kanssa, eli saksalaiset työnnettiin lopulta maasta pois. Se unohtuu monelta näppärästi.
- Anonyymi00002
Kaikkien kannattaisi politikoida vaan eikä tehdä mitään muuta työtä !
Näin kaikki voittaisi ja varsinkin sitten kun sota tulee.
Todisteena tästä on kun katsotaan Suomessa 1 ja 2 maailmansodan aikaan politikoineiden sukujen jälkeläisiä,niin ne lähes poikkeuksetta ihan satumaisen rikkaita.
Osa on muuttanut ulkomaille (veroja pakoon) osa asuu rikkuksineen täällä ,harvan näiden jälkeläisen tarvii edes politikoida kun rahaa on kuin roskaa. - Anonyymi00003
Kaikki vihapuhe ja viholliskuvien vahvistaminen on hybridiä. Omaa hybridiä, ei vihollisen.
- Anonyymi00004
Näin naapurissa.
Venäläinen kansanluonne tietysti on helppo kohde sotapropagandalle. Venäläisillä kun ainoat saavutukset liittyy tappamiseen, tuhoamiseen ja alistamiseen. - Anonyymi00005
Päättäjillä on nyt niin hirveä rahan himon ja sotimisen halu että ei kansalaiset voi sitä pysäyttää mitenkään, eikä monet aivopestyt edes sitä haluakkaan.
Tätä kehitystä ei voi pysäyttää millään ! ainoa keino on laittaa silmät (tv,radio ja lehdet ) kiinni ja olla ajattelematta koko asiaa.
Hulluja ei voi pysäyttää järki puheella kukaan ! se on kuin tuulimyllyjä vastaan taistelisi.
Suomen kokenein poliitikko Väyrysen Paavo on sitä yrittänyt mutta on saanut vain vihan ja pilkan palkaksi. kaikki muut kannattaa sotaa tässä maassa.- Anonyymi00006
Väärystä voi verrata Orbaniin, joka on putinin puudeli, maksettu mies.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Meidän hallitus on Trumpin koiratarha.
🐩🐩🐩🐩🐕🦺🦮🐈🐕🐕 - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Meidän hallitus on Trumpin koiratarha.
🐩🐩🐩🐩🐕🦺🦮🐈🐕🐕Tuokin on liian kauniisti sanottu.
- Anonyymi00012
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kyllä se on ihan Väärynen se.
- Anonyymi00009
Putin valjastaa jo lapsetkin sotimaan. Näin tekee todellinen sota hullu. Opettaa lapset tappamaan, Putte on tosi vinksastanut kansanmurhaaja itse.
- Anonyymi00010
Olet lähes oikeassa. Demokratinhenki ei koskaan unohda.
- Anonyymi00011
Juu, Putin ja hänen hallituksensa levittivät ensin propagandaa ja aloittivat sitten valloitussotansa. Siinäpä se sitten olikin.
- Anonyymi00015
Niinhän tekivät Ukrainan osalta, eli levittivät valheita ja propagandaa vuosikymmeniä. Vieläkin jotkut esim. uskovat Ukrainan olevan täynnä natseja.
- Anonyymi00014
Venäjä hyödyntää myös omia siviilejä, eli kansalaisiaan. Kun naapurivaltion jokin alue on täynnä venäläisiä/venäjän sukuisia ja venäjää kannattavia, niin alue kaapataan itsellensä.
- Anonyymi00017
Kyllä harmittaa, miten on salakähmäisellä juonittelulla, pelottelulla ja suoranaisilla valheilla saatu Suomi uitettua niin isäntämaasopimukseen, NATO:oon kuin DCA-sopimukseen ja USA:n nöyräksi vasalliksi.
Nyt on tämä arktisen alueen puolustus-vouhotus. Ennen NATO:a ja DCA-sopimusta ei kukaan puhunut arktisesta alueesta mitään! Puhuttiin vain oman itärajamme puolustuksesta.
Mutta eihän tässä olekaan kyse SUOMEN puolustamisesta, vaan arktisen alueen valloittamisesta kiinnostuneen USA:n hankkeista!!!
Pressamme varmaan ilomielin lupaa "aseveljien" hankkeisiin mukaan sotijiksi.
Olihan hän äskettäin brittiläisen median haastattelussa lausuillut, miten USA:ta pitäisi auttaa Iranin sodassa.- Anonyymi00018
Selvä. Ihan vertailun vuoksi, montako sotaa Stubb on aloittanut ja montako teillä Putin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1231694Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581242
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771191