Neljään viikkoon tulossa viisi kisaa. Helsinki10, pyynikkijuoksun puolikas, raholakymppi, hcr5, hcm. Sanoi villerunin kaverilenkkivideolla, ettei yritä maratonenkkaa hcm, koska mäkinen reitti ja helle. 3.30 vauhtia yrittää paremmalla tankkauksella. Springmaratonilla 3.20 vauhti oli helppoa ja sykkeet alhaiset, mutta ei vaan jalat kestäneet. Sanon, että hcm:llä voi yllättää, kunhan ei ota paineita, aloittaa rennosti ja tankkaa hyvin.
https://youtu.be/5kLoJPOV4Cs?is=rfTa4exFXbKvpCs7
Some-eetu ahnehtii kisoja, enkoilla ei niin väliä enää
51
690
Vastaukset
- Anonyymi00001
Helsinki10 enkkakeliä luvassa, 4 astetta ja vesisadetta. Ai että.
- Anonyymi00004
Ja aki tarjoaa kiikarikaljan A.le coq boheemi.
Toivottavasti ei ole eetulle portti vahvempiin juomiin
- Anonyymi00002
Ukko tärkeä rahoittaja tapahtumille. Ei tule ilmaisia lippuja ukon tuloksilla.
- Anonyymi00003
Ukko on ammattijuoksija. Fanit odottaa kisoja. Enkoilla ei väliä.
- Anonyymi00005
On kyllä. Tulokset kaukana ammattilaisuudesta. Ukko on liikunnanharrastaja kuntosarjassa.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
On kyllä. Tulokset kaukana ammattilaisuudesta. Ukko on liikunnanharrastaja kuntosarjassa.
Liikunnanharrastajaukkelillamme on kuitenkin naisystävä. Onko sinulla?
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
On kyllä. Tulokset kaukana ammattilaisuudesta. Ukko on liikunnanharrastaja kuntosarjassa.
Kaikkien ei tarvitse olla huippu menijöitä, juoksija kuitenkin. Sitä ei määritellä tulosten perusteella. On paljon niitäkin nuorista lähtien mitkä ei liiku kun pakosta. Hyvää esimerkkiä näyttää monelle, siitä pisteet eetulle.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Liikunnanharrastajaukkelillamme on kuitenkin naisystävä. Onko sinulla?
Onko tästä naisystävästä todisteita? Yhteiskuva somessa ei riitä.
- Anonyymi00011
Anonyymi00005 kirjoitti:
On kyllä. Tulokset kaukana ammattilaisuudesta. Ukko on liikunnanharrastaja kuntosarjassa.
Mitä tuloksilla on välii jos saa tykkääjiä ja seuraajia.
Sillä hillot somejuoksussa tehdään.
Katsopa PT Vatasta. Ukko ei osaa mitään mutta seuraajia riittää.
- Anonyymi00009
Paljonko saa insta seuraajia kun ahnehti kisan viikkoon ja villerun puffaa tuben puolella Eetun uraa?
- Anonyymi00010
Ukolla ironmän lippa kaveri lenkillä.
Repikää siitä. - Anonyymi00012
Eetu tänään 20.30 Helsinki kympillä. Jännää, ai että.
- Anonyymi00013
43min 37sek hyvin veti
- Anonyymi00014
Aika heikko tulos reeniin nähen. Eiköstä ukko reenaa 20 tuntia viikossa? Taisi helle tehä eilen tepposet kun lämpötila oli plussan puolella.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Aika heikko tulos reeniin nähen. Eiköstä ukko reenaa 20 tuntia viikossa? Taisi helle tehä eilen tepposet kun lämpötila oli plussan puolella.
Ukkelin pitäisi aloittaa dieetti. Liikaa lihaa varressa. Vähemmän proteiinia ja rasvaa ja enemmän hiilihydraatteja.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ukkelin pitäisi aloittaa dieetti. Liikaa lihaa varressa. Vähemmän proteiinia ja rasvaa ja enemmän hiilihydraatteja.
Veikkaan että reeni on liika kevyttä kun ukko on kalmanin opetuslapsi kpk:sta. Ei lähe raasto harjotuksissa. Loppukiri ei riitä jos on hissutellut koko talven.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Veikkaan että reeni on liika kevyttä kun ukko on kalmanin opetuslapsi kpk:sta. Ei lähe raasto harjotuksissa. Loppukiri ei riitä jos on hissutellut koko talven.
Pitkät vk-treenit loistavat poissaolollaan. Ukko juoksee rennosti 5km tai tonnin vedot. Ei riitä.
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Veikkaan että reeni on liika kevyttä kun ukko on kalmanin opetuslapsi kpk:sta. Ei lähe raasto harjotuksissa. Loppukiri ei riitä jos on hissutellut koko talven.
Jotlaaja juoksee kovaa ja on hoikka. Sattumaako?
- Anonyymi00019
Anonyymi00014 kirjoitti:
Aika heikko tulos reeniin nähen. Eiköstä ukko reenaa 20 tuntia viikossa? Taisi helle tehä eilen tepposet kun lämpötila oli plussan puolella.
No no, vedeppä itse tolla rasvaprosenttilla ja tossa tuulessa paremmin. Helppo sitä huudella
- Anonyymi00020
Tähän ketjuun tullut vähän juttua. Oisko niin että porukka haluaa Eetu enkkoja, ei tyydy pelkkään tapahtuma keräilyyn.
- Anonyymi00021
Juu. Papat kiihottuu enkkajahdista.
- Anonyymi00022
Ukko kerää osallistumismitaleja. Top3 mitalit, montako löytyy? Kysyn vuan.
- Anonyymi00023
Eiköhän lähivuosina ole 100 kaulamitallia
- Anonyymi00024
Pitää varoa ettei kuristu, jos pukee kaikki kerralla.
- Anonyymi00025
Tänäkin viikon loppuna tulossa kaksi mitallia. Ai että
- Anonyymi00026
Ei kahta ilman kolmatta. Juoksisi vielä puokin maran jälkeen ja tulisi tykkäyksien enkka.
- Anonyymi00027
Maratonin aikaan ennustettu nyt sadetta. Eetuenkkakeliä pukkaa 🥳🎉
- Anonyymi00029
Mutta eetupa manaa storyissäkuumaa keliä Lämpö nousee jopa viiteentoista.
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Mutta eetupa manaa storyissäkuumaa keliä Lämpö nousee jopa viiteentoista.
Lähes täydellinen keli. Nyt ei ukko voi pistää tekosyitä kelin piikkiin. Huomenna enkka keli mutta enkkakellot ei letulle soi.
- Anonyymi00028
Yksi Eetun entinen lenkkikaverinainen laittoi somessa nousukuntonsa sen piikkiin, ettei ole sutinaa. Eetulla tainnut käydä päinvastoin?
- Anonyymi00033
nainen treffeille ja vauhti hiljenee?
- Anonyymi00031
Viitonen 25.40. Pktako uskoo ken haluaa. Huomenna ukko kävelee.
- Anonyymi00034
reittienkka ja kättä ilmaan!
- Anonyymi00035
ikä huomioiden kova aika
- Anonyymi00036
Ei ole pk:ta. Valehtelee pk vauhdeista.
- Anonyymi00038
Anonyymi00036 kirjoitti:
Ei ole pk:ta. Valehtelee pk vauhdeista.
Sama laulu jatkuu 🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
Sama laulu jatkuu 🤣🤣🤣🤣🤣
Ei kukaan kisaa viitosta pk:ta. Oliko podiumilla pk:ta? Se on raastomatka, ei mikää ultrakävely.
- Anonyymi00040
Anonyymi00038 kirjoitti:
Sama laulu jatkuu 🤣🤣🤣🤣🤣
Jos 5.08/km on pk:ta niin minä olen joulupukki!
- Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
Jos 5.08/km on pk:ta niin minä olen joulupukki!
Meneekö hän maraton tuota kovemmalla vauhdilla? Pk maraton?
- Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
Meneekö hän maraton tuota kovemmalla vauhdilla? Pk maraton?
5km ja maraton eriasia 🤣
- Anonyymi00043
Anonyymi00040 kirjoitti:
Jos 5.08/km on pk:ta niin minä olen joulupukki!
Otat huomioon että kun vitosen pätkä niin ei kerrytä rasitusta ja sykkeet nouse esim samalla tavalla kun 30km pitkässä loppu puolella, eetu juoksi tuntemuksen kevyttä ja sehän se ratkaisee. Keskisykkeet tosin näytti mielestäni hieman korkealta 159 matkaan suhteutettuna, voihan olla että osa matkasta menty jo vk-alueella ja siksi keskisykkeet noinkin korkeat. Ovat aina henkilökohtaisia ja pitää luottaa miehen sanaan.
- Anonyymi00045
Anonyymi00043 kirjoitti:
Otat huomioon että kun vitosen pätkä niin ei kerrytä rasitusta ja sykkeet nouse esim samalla tavalla kun 30km pitkässä loppu puolella, eetu juoksi tuntemuksen kevyttä ja sehän se ratkaisee. Keskisykkeet tosin näytti mielestäni hieman korkealta 159 matkaan suhteutettuna, voihan olla että osa matkasta menty jo vk-alueella ja siksi keskisykkeet noinkin korkeat. Ovat aina henkilökohtaisia ja pitää luottaa miehen sanaan.
En luota valehtelevaan ukkoon.
- Anonyymi00046
Anonyymi00040 kirjoitti:
Jos 5.08/km on pk:ta niin minä olen joulupukki!
5.08 on pk vauhtia 2.45 maraukoille
- Anonyymi00032
Nyt on Eetulle tarjolla taas namia. Kasin vauhtia, reittienkkaa, hapan näyttöä. Vitamiinivettä ja kaikkee on!
Björn Borg Helsinki Half Marathon X Mielijuoksu
Tervetuloa mukaan tutustumaan Björn Borg Helsinki Half Marathon reitteihin 23.5.2026 klo 10 sekä osallistumaan halutessasi myös Meripuistossa järjestettävään Mielijuoksuun lenkin päätteeksi!
Reittikierroksille lähdetään Meripuistosta Björn Borg Helsinki Half Marathonin lähtö- ja maalialueelta ja tarjolla on ainakin seuraavia lenkkiryhmiä:
5 km (5 km tapahtumareitti) (vauhti: 7.45-8.15/km)
15 km (puolimaratonin reitti lyhennettynä) (vauhti: 6.20-6.55/km)
21,1 km reittikierros (vauhti 5.20-5.50/km)
Lenkin maalissa tarjolla @vitaminwellsuomi virvokkeita.
Osallistujilla on myös yhteisen lenkin jälkeen mahdollisuus pidentää lenkin pituutta ja osallistua Meripuistossa samana päivänä juostavan Mielijuoksun kahteen ensimmäiseen perhelähtöön (avoin myös ilman perhettä juokseville) veloituksetta kiertämään 1,2 kilometrin kierrosta ja keräämään hyväntekeväisyyspottia Mieli ry.:lle. - Anonyymi00037
Sääennuste lupailee 11C ja tihkusadetta. Reittienkkakeliä pukkaa.
- Anonyymi00044
Kunnon räkäposki keli Valmet ukoille.
- Anonyymi00047
Onko Itkonen hoka pisteellä ou jea
- Anonyymi00049
Kuukauden tauko kisoista ja eetukeskustelut hiljenee.
- Anonyymi00050
Eikö ole juhannuskisoissa mukana?
Saarijärvellä olisi 3,5 km norttilenkki Anonyymi00050 kirjoitti:
Eikö ole juhannuskisoissa mukana?
Saarijärvellä olisi 3,5 km norttilenkkiKoska on kiimasen savulenkki?
Kiimasta tuli mieleeni, joskus tapasin kiimaisen naisen joka yrittää epätoivoisesti raskaaksi ja tapailee siksi innokkaita nuoria miehiä. Alle kolmekymppinen liikunnallinen kolli jaksaa vetää viisi kierrosta päivässä. Kotona odottaa varakas papparainen jonka kanssa voi sitten leikkiä perhettä.- Anonyymi00051
CigarettesAfterRun kirjoitti:
Koska on kiimasen savulenkki?
Kiimasta tuli mieleeni, joskus tapasin kiimaisen naisen joka yrittää epätoivoisesti raskaaksi ja tapailee siksi innokkaita nuoria miehiä. Alle kolmekymppinen liikunnallinen kolli jaksaa vetää viisi kierrosta päivässä. Kotona odottaa varakas papparainen jonka kanssa voi sitten leikkiä perhettä.Huomenna on.
Nimi muuttunut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede21786- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282712- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117530