Some-eetu ahnehtii kisoja, enkoilla ei niin väliä enää

Anonyymi-ap

Neljään viikkoon tulossa viisi kisaa. Helsinki10, pyynikkijuoksun puolikas, raholakymppi, hcr5, hcm. Sanoi villerunin kaverilenkkivideolla, ettei yritä maratonenkkaa hcm, koska mäkinen reitti ja helle. 3.30 vauhtia yrittää paremmalla tankkauksella. Springmaratonilla 3.20 vauhti oli helppoa ja sykkeet alhaiset, mutta ei vaan jalat kestäneet. Sanon, että hcm:llä voi yllättää, kunhan ei ota paineita, aloittaa rennosti ja tankkaa hyvin.

https://youtu.be/5kLoJPOV4Cs?is=rfTa4exFXbKvpCs7

51

690

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Helsinki10 enkkakeliä luvassa, 4 astetta ja vesisadetta. Ai että.

      • Anonyymi00004

        Ja aki tarjoaa kiikarikaljan A.le coq boheemi.
        Toivottavasti ei ole eetulle portti vahvempiin juomiin


    • Anonyymi00002

      Ukko tärkeä rahoittaja tapahtumille. Ei tule ilmaisia lippuja ukon tuloksilla.

    • Anonyymi00003

      Ukko on ammattijuoksija. Fanit odottaa kisoja. Enkoilla ei väliä.

      • Anonyymi00005

        On kyllä. Tulokset kaukana ammattilaisuudesta. Ukko on liikunnanharrastaja kuntosarjassa.


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        On kyllä. Tulokset kaukana ammattilaisuudesta. Ukko on liikunnanharrastaja kuntosarjassa.

        Liikunnanharrastajaukkelillamme on kuitenkin naisystävä. Onko sinulla?


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        On kyllä. Tulokset kaukana ammattilaisuudesta. Ukko on liikunnanharrastaja kuntosarjassa.

        Kaikkien ei tarvitse olla huippu menijöitä, juoksija kuitenkin. Sitä ei määritellä tulosten perusteella. On paljon niitäkin nuorista lähtien mitkä ei liiku kun pakosta. Hyvää esimerkkiä näyttää monelle, siitä pisteet eetulle.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Liikunnanharrastajaukkelillamme on kuitenkin naisystävä. Onko sinulla?

        Onko tästä naisystävästä todisteita? Yhteiskuva somessa ei riitä.


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        On kyllä. Tulokset kaukana ammattilaisuudesta. Ukko on liikunnanharrastaja kuntosarjassa.

        Mitä tuloksilla on välii jos saa tykkääjiä ja seuraajia.
        Sillä hillot somejuoksussa tehdään.
        Katsopa PT Vatasta. Ukko ei osaa mitään mutta seuraajia riittää.


    • Anonyymi00009

      Paljonko saa insta seuraajia kun ahnehti kisan viikkoon ja villerun puffaa tuben puolella Eetun uraa?

    • Anonyymi00010

      Ukolla ironmän lippa kaveri lenkillä.
      Repikää siitä.

    • Anonyymi00012

      Eetu tänään 20.30 Helsinki kympillä. Jännää, ai että.

    • Anonyymi00013

      43min 37sek hyvin veti

      • Anonyymi00014

        Aika heikko tulos reeniin nähen. Eiköstä ukko reenaa 20 tuntia viikossa? Taisi helle tehä eilen tepposet kun lämpötila oli plussan puolella.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Aika heikko tulos reeniin nähen. Eiköstä ukko reenaa 20 tuntia viikossa? Taisi helle tehä eilen tepposet kun lämpötila oli plussan puolella.

        Ukkelin pitäisi aloittaa dieetti. Liikaa lihaa varressa. Vähemmän proteiinia ja rasvaa ja enemmän hiilihydraatteja.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Ukkelin pitäisi aloittaa dieetti. Liikaa lihaa varressa. Vähemmän proteiinia ja rasvaa ja enemmän hiilihydraatteja.

        Veikkaan että reeni on liika kevyttä kun ukko on kalmanin opetuslapsi kpk:sta. Ei lähe raasto harjotuksissa. Loppukiri ei riitä jos on hissutellut koko talven.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Veikkaan että reeni on liika kevyttä kun ukko on kalmanin opetuslapsi kpk:sta. Ei lähe raasto harjotuksissa. Loppukiri ei riitä jos on hissutellut koko talven.

        Pitkät vk-treenit loistavat poissaolollaan. Ukko juoksee rennosti 5km tai tonnin vedot. Ei riitä.


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Veikkaan että reeni on liika kevyttä kun ukko on kalmanin opetuslapsi kpk:sta. Ei lähe raasto harjotuksissa. Loppukiri ei riitä jos on hissutellut koko talven.

        Jotlaaja juoksee kovaa ja on hoikka. Sattumaako?


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Aika heikko tulos reeniin nähen. Eiköstä ukko reenaa 20 tuntia viikossa? Taisi helle tehä eilen tepposet kun lämpötila oli plussan puolella.

        No no, vedeppä itse tolla rasvaprosenttilla ja tossa tuulessa paremmin. Helppo sitä huudella


    • Anonyymi00020

      Tähän ketjuun tullut vähän juttua. Oisko niin että porukka haluaa Eetu enkkoja, ei tyydy pelkkään tapahtuma keräilyyn.

      • Anonyymi00021

        Juu. Papat kiihottuu enkkajahdista.


    • Anonyymi00022

      Ukko kerää osallistumismitaleja. Top3 mitalit, montako löytyy? Kysyn vuan.

      • Anonyymi00023

        Eiköhän lähivuosina ole 100 kaulamitallia


      • Anonyymi00024

        Pitää varoa ettei kuristu, jos pukee kaikki kerralla.


    • Anonyymi00025

      Tänäkin viikon loppuna tulossa kaksi mitallia. Ai että

      • Anonyymi00026

        Ei kahta ilman kolmatta. Juoksisi vielä puokin maran jälkeen ja tulisi tykkäyksien enkka.


    • Anonyymi00027

      Maratonin aikaan ennustettu nyt sadetta. Eetuenkkakeliä pukkaa 🥳🎉

      • Anonyymi00029

        Mutta eetupa manaa storyissäkuumaa keliä Lämpö nousee jopa viiteentoista.


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Mutta eetupa manaa storyissäkuumaa keliä Lämpö nousee jopa viiteentoista.

        Lähes täydellinen keli. Nyt ei ukko voi pistää tekosyitä kelin piikkiin. Huomenna enkka keli mutta enkkakellot ei letulle soi.


    • Anonyymi00028

      Yksi Eetun entinen lenkkikaverinainen laittoi somessa nousukuntonsa sen piikkiin, ettei ole sutinaa. Eetulla tainnut käydä päinvastoin?

      • Anonyymi00033

        nainen treffeille ja vauhti hiljenee?


    • Anonyymi00031

      Viitonen 25.40. Pktako uskoo ken haluaa. Huomenna ukko kävelee.

      • Anonyymi00034

        reittienkka ja kättä ilmaan!


      • Anonyymi00035

        ikä huomioiden kova aika


      • Anonyymi00036

        Ei ole pk:ta. Valehtelee pk vauhdeista.


      • Anonyymi00038
        Anonyymi00036 kirjoitti:

        Ei ole pk:ta. Valehtelee pk vauhdeista.

        Sama laulu jatkuu 🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        Sama laulu jatkuu 🤣🤣🤣🤣🤣

        Ei kukaan kisaa viitosta pk:ta. Oliko podiumilla pk:ta? Se on raastomatka, ei mikää ultrakävely.


      • Anonyymi00040
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        Sama laulu jatkuu 🤣🤣🤣🤣🤣

        Jos 5.08/km on pk:ta niin minä olen joulupukki!


      • Anonyymi00041
        Anonyymi00040 kirjoitti:

        Jos 5.08/km on pk:ta niin minä olen joulupukki!

        Meneekö hän maraton tuota kovemmalla vauhdilla? Pk maraton?


      • Anonyymi00042
        Anonyymi00041 kirjoitti:

        Meneekö hän maraton tuota kovemmalla vauhdilla? Pk maraton?

        5km ja maraton eriasia 🤣


      • Anonyymi00043
        Anonyymi00040 kirjoitti:

        Jos 5.08/km on pk:ta niin minä olen joulupukki!

        Otat huomioon että kun vitosen pätkä niin ei kerrytä rasitusta ja sykkeet nouse esim samalla tavalla kun 30km pitkässä loppu puolella, eetu juoksi tuntemuksen kevyttä ja sehän se ratkaisee. Keskisykkeet tosin näytti mielestäni hieman korkealta 159 matkaan suhteutettuna, voihan olla että osa matkasta menty jo vk-alueella ja siksi keskisykkeet noinkin korkeat. Ovat aina henkilökohtaisia ja pitää luottaa miehen sanaan.


      • Anonyymi00045
        Anonyymi00043 kirjoitti:

        Otat huomioon että kun vitosen pätkä niin ei kerrytä rasitusta ja sykkeet nouse esim samalla tavalla kun 30km pitkässä loppu puolella, eetu juoksi tuntemuksen kevyttä ja sehän se ratkaisee. Keskisykkeet tosin näytti mielestäni hieman korkealta 159 matkaan suhteutettuna, voihan olla että osa matkasta menty jo vk-alueella ja siksi keskisykkeet noinkin korkeat. Ovat aina henkilökohtaisia ja pitää luottaa miehen sanaan.

        En luota valehtelevaan ukkoon.


      • Anonyymi00046
        Anonyymi00040 kirjoitti:

        Jos 5.08/km on pk:ta niin minä olen joulupukki!

        5.08 on pk vauhtia 2.45 maraukoille


    • Anonyymi00032

      Nyt on Eetulle tarjolla taas namia. Kasin vauhtia, reittienkkaa, hapan näyttöä. Vitamiinivettä ja kaikkee on!

      Björn Borg Helsinki Half Marathon X Mielijuoksu
      Tervetuloa mukaan tutustumaan Björn Borg Helsinki Half Marathon reitteihin 23.5.2026 klo 10 sekä osallistumaan halutessasi myös Meripuistossa järjestettävään Mielijuoksuun lenkin päätteeksi!
      Reittikierroksille lähdetään Meripuistosta Björn Borg Helsinki Half Marathonin lähtö- ja maalialueelta ja tarjolla on ainakin seuraavia lenkkiryhmiä:
      5 km (5 km tapahtumareitti) (vauhti: 7.45-8.15/km)
      15 km (puolimaratonin reitti lyhennettynä) (vauhti: 6.20-6.55/km)
      21,1 km reittikierros (vauhti 5.20-5.50/km)
      Lenkin maalissa tarjolla @vitaminwellsuomi virvokkeita.
      Osallistujilla on myös yhteisen lenkin jälkeen mahdollisuus pidentää lenkin pituutta ja osallistua Meripuistossa samana päivänä juostavan Mielijuoksun kahteen ensimmäiseen perhelähtöön (avoin myös ilman perhettä juokseville) veloituksetta kiertämään 1,2 kilometrin kierrosta ja keräämään hyväntekeväisyyspottia Mieli ry.:lle.

    • Anonyymi00037

      Sääennuste lupailee 11C ja tihkusadetta. Reittienkkakeliä pukkaa.

      • Anonyymi00044

        Kunnon räkäposki keli Valmet ukoille.


    • Anonyymi00047

      Onko Itkonen hoka pisteellä ou jea

    • Anonyymi00049

      Kuukauden tauko kisoista ja eetukeskustelut hiljenee.

      • Anonyymi00050

        Eikö ole juhannuskisoissa mukana?
        Saarijärvellä olisi 3,5 km norttilenkki


      • Anonyymi00050 kirjoitti:

        Eikö ole juhannuskisoissa mukana?
        Saarijärvellä olisi 3,5 km norttilenkki

        Koska on kiimasen savulenkki?

        Kiimasta tuli mieleeni, joskus tapasin kiimaisen naisen joka yrittää epätoivoisesti raskaaksi ja tapailee siksi innokkaita nuoria miehiä. Alle kolmekymppinen liikunnallinen kolli jaksaa vetää viisi kierrosta päivässä. Kotona odottaa varakas papparainen jonka kanssa voi sitten leikkiä perhettä.


      • Anonyymi00051
        CigarettesAfterRun kirjoitti:

        Koska on kiimasen savulenkki?

        Kiimasta tuli mieleeni, joskus tapasin kiimaisen naisen joka yrittää epätoivoisesti raskaaksi ja tapailee siksi innokkaita nuoria miehiä. Alle kolmekymppinen liikunnallinen kolli jaksaa vetää viisi kierrosta päivässä. Kotona odottaa varakas papparainen jonka kanssa voi sitten leikkiä perhettä.

        Huomenna on.
        Nimi muuttunut.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      786
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      530
    Aihe