https://areena.yle.fi/1-3411685
Miten tyhmää porukkaa tuolla eduskunnassa oikein on töissä?
Lysymys oli opettajan kesälomaan liittyvä ja ansiodionnaisen kestoon liittyvä, eikä tuohon tullut suoraa vastausta.
Sanni Grann Laasonen ei vastannut edes kysymykseen!
14
170
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Sanni vetäytyi makoilemaan, kun muut lähtee röihin
- Anonyymi00002
Pelkkää kansaa halveksivaa VALEHTELIJA PORUKKAA TUOLLA VAIN ON TÖISSÄ!
- Anonyymi00007
eihän kokoomus Sanna tuollaisiin osaa vastata...
kokoomuksessa riittää kun on kaunis ja rikas... ja on mukana RKPn ja persujen kanssa siirtämässä rahat rikkaille... - Anonyymi00009
Niin..ilmeisesti sinäkin olisit sellainen jos pääsisit sinne...!!!???
- Anonyymi00012
Anonyymi00007 kirjoitti:
kokoomuksessa riittää kun on kaunis ja rikas... ja on mukana RKPn ja persujen kanssa siirtämässä rahat rikkaille...Kokoomuksessa tärkeintä on henkilöytymät jotka tuo maksimaalisen määrän vaalilahjontaa vaalikassaan
- Anonyymi00013
Anonyymi00007 kirjoitti:
kokoomuksessa riittää kun on kaunis ja rikas... ja on mukana RKPn ja persujen kanssa siirtämässä rahat rikkaille...Kokoomuksessa riittää että on "hyvä tyyppi" mikä tarkoittaa rajoittamatonta rahanjakelua suurituloisille
- Anonyymi00003
Hän ei tiennyt vastausta😂
- Anonyymi00004
Kysymys oli opettajan kesälomaan liittyvä ja ansiodionnaisen kestoon liittyvä, eikä tuohon tullut suoraa vastausta, sekä siihen saako tuolta ajata edes työttömyyskorvausta? Kuinka paljon KELATUKEA Laasonen itse saa "vauvalomalta"? Normaalipalkka hänelle myös maksetaan tältä ajalta ja kaikki korvaukset!
- Anonyymi00005
Kysymys alkaa 53:30 kohdalla.
- Anonyymi00006
Ei mitään järkeä tuossa vastauksessa, ei liity mitenkään kysymykseen!
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei mitään järkeä tuossa vastauksessa, ei liity mitenkään kysymykseen!
Kokoomuslaiset ei vaan osaa. Esim. ilmoittaa vvm tarkistamia lukuja niin kuin ne oikeasti on
- Anonyymi00010
Kohdalta 53:03 alkaa kysymyspuheenvuoro Sarkkiselta
https://areena.yle.fi/1-75860770?seek=3188- Anonyymi00011
kraahnströmi ei vastannut kysymykseen. Jaaritteli vain niitä ja näitä hyvää päivää kirvesvartta
- Anonyymi00014
sanni ja kokoomus romutti suomen koulun pohjalukemiin.
sinä sanni et ole pätevä hoitamaan suomen asioita .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751689- 241186
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321083Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134916Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 49571
- 71567
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55517
- 57502
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 34434
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398