Maahanmuuttomyönteinen puhe johtaa rikollisiin tekoihin

Anonyymi-ap

Vaikka Pohjois-Irlannissa on ollut uskonnollisia väkivaltaisuuksia jo kauan on Belfastissa tapahtunut kurkunleikkaus uusi ilmiö.
Katolisten ja protestanttien välinen sota on kestanyt kauan.
Toivottavasti Islam yhdistää taistelijat maahanmuuttajien vökivaltaa vastaan.

19

178

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Niin tai rikollisuus kasvaa sitä mukaa kuin maahanmuuttajien määräkin. Se on fakta joka ei muuksi muutu jos tapoja esim. tarkemmalla seulonnalla ei muuksi muuteta. Asia on ihan seikkaperäisesti todistettavissa matematiikalla, vihervassarit ei vaan osaa laskea.

• Anonyymi00002

Selvennyksenä vielä vihervassareille ja etenkin palstan kiihkeimmälle trollille, että rikollisuus kasvaa väkilukuun suhteutettuna sitä mukaa kuin maahanmuuttajien määräkin.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Selvennyksenä vielä vihervassareille ja etenkin palstan kiihkeimmälle trollille, että rikollisuus kasvaa väkilukuun suhteutettuna sitä mukaa kuin maahanmuuttajien määräkin.

Näin.

• Anonyymi00013

Miten kommentoi Moktar Gupta?

• Anonyymi00015

Rikollisuus kasvaa ajan kuluessa ja somen ja sen luoman ahdistuksen takia. Muutosta tapahtuu kokoajan ja ei voida todistaa väkivallan kasvun johtuvan vain matuista.
        Tuolla logiikalla voisi väittää, että väkivallan kasvu johtuu ilmastonmuutoksesta.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Rikollisuus kasvaa ajan kuluessa ja somen ja sen luoman ahdistuksen takia. Muutosta tapahtuu kokoajan ja ei voida todistaa väkivallan kasvun johtuvan vain matuista.
        Tuolla logiikalla voisi väittää, että väkivallan kasvu johtuu ilmastonmuutoksesta.

"Muutosta tapahtuu kokoajan ja ei voida todistaa väkivallan kasvun johtuvan vain matuista. "

Tämähän on taas tyhjä väite koska matut keppostelevat selvästi enemmän kuin kantasuomalaiset niin tietysti se kasvattaa rikollisuutta asukaslukuun suhteutettuna.

Moktarin matematiikkaa tämä väite.

• Anonyymi00003

oho

• Anonyymi00004

Yllätyksenä tuli ?

• Anonyymi00005

Ruotsi, Tanska, Norja, Ranska, Belgia, Saksa, Suomi, Iso-Britannia,Pohjois- Irlanti, Irlanti,Italia, Kreikka,

Jatkakaa listaa maista, jotka ovat saaneet rikkautta tihkuvia maistiaisia maahanmuuttomyönteisestä puheesta. Pitkä litania...

• Anonyymi00006

Kyllä tulijat osaavat

• Anonyymi00012

• Anonyymi00019

Lauerma hoi, haetko hoidokkisi talteen?
        Moktarilla on tarve hellään terapiaan.

• Anonyymi00008

mikä saa ihmisen leikkaamaan ihmisen päätä irti

• Anonyymi00009

" Rauhanuskonnosta " saa enemmän voimaa kuin ruisleivästä.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

" Rauhanuskonnosta " saa enemmän voimaa kuin ruisleivästä.

Antaisivat pohjois irlannin poliisien polttaa matujen asuntojen ja autoja? Saavat matut voivat etsiä muita asuinpaikkoja, on sen verran oppineet pohjois irlantilaiset sotimaan, huomaavat että ne matut on niitä haitallisia?

• Anonyymi00014

Gubtaismi.

• Anonyymi00011

Viherpunikkien muslimiveljeskuntien islamisaation tukeminen on johtanut useiden kantasuomalaisten tappamiseen ja raiskaamisista nyt puhumattakaan…
      Tämä ”kivapuhe” on vaarallista kantasuomalaisille, kuten ALLAAAAAH AKBAR vihasaarnauskin…

• Anonyymi00016

Suomen köyhtyminen ja tapahtumat maailmalla saa ääriliikkeet toimimaan ja varattomuus ja somen luoma kupla ajaa epäonnistuneen ja laiskan Persun väkivaltaan ja vielä heikompi osaisten kimppuun.

• Anonyymi00020

Ulkomaalaistaustaisten vankien määrä kasvaa 20% vudessa, vankipaikat on 110% käytössä mikä kuormittaa henkilökuntaa ja myös vankeja.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      385
      1552
    2. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      83
      1059
    3. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      94
      934
    4. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      63
      849
    5. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      49
      758
    6. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      43
      755
    7. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      121
      725
    8. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      60
      720
    9. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      10
      658
    10. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      37
      645
    11. mielikuva

Mitä luulet hänen ajattelevan sinusta?
      Ikävä
      50
      616
    12. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      54
      602
    13. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      95
      562
    14. 45
      557
    15. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      33
      538
    16. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      48
      535
    17. 32
      531
    18. Millaisen talvitakin haluaisit?

Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain
      Sinkut
      85
      508
    19. Onko mulla vielä mahkuja saada sinut M nainen

Sano joku prosenttiluku?
      Ikävä
      49
      493
    20. Olisitko nainen ihan nolona

Jos et saisikaan sitä nousemaan...
      Sinkut
      80