Kyseiset jaksot ovat tulossa ulos keväällä 2027 juuri ennen vaaleja. Joka viikko Virta siis saa ylimääräistä mainosta ennen vaaleja.
Tämän hän siis toteutti jättämällä kuvausten ajaksi työnsä tekemättä.
Ala-arvoista toimintaa.
Syy Virran Erikoisjoukot kuvauksiin selvinnyt
15
114
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
Luulisi että tuo ei ole sallittua. Eikös jokin karanteeniaika pidä olla ennen vaaleja?
- Anonyymi00002
Tuskin näkyy monessakaan jaksossa, ei kestä tuota rääkkiä, itku tulee ja raivarit.
- Anonyymi00003
Vaikka putoisi ekassa pudotuksessa palstatila on taattu vihervasemmistolaisessa mediassamme.
- Anonyymi00004
Minä en äänestä yhtään ainoaa politiikkoa, joka menee tuollaisiin ohjelmiin.
- Anonyymi00005
Virta tappiosta tappioon
- Anonyymi00006
Sinne vaan Virta meni luontoon paskomaan ja luontoa tuhoamaan- miten monen muurahaisen henki meni teltan alle Sofian ruhon painaessa pikku raukka litteäksi.
Oikein just Vihreää välinpitämättömyyttä- saada kannatusta seuraavissa vaaleissa luonnon tuhoamisen ja eläinten häiritsemisen kustannuksella.- Anonyymi00010
Ei tota missään luonnossa kuvata vaan suljetussa tehtaassa tai kaivoksessa Lohjalla.
- Anonyymi00008
Sillä mitään työtä ole. Notkuu veronmaksajien rahoilla eduskunnassa kuten muutkin. Kuvitteleeko joku oikeasti että nuo tekis tuolla jotain tärkeää työtä.
Onhan niillä avustajatkin jos jotain pitää oikeasti tehdä painaa vaikka äänestysnappia. - Anonyymi00009
Eiköhän siltä ole revitty numerolappu jo ekan tunnin jälkeen :)
- Anonyymi00011
Menkööt lomillaan hömppäohjelmien kuvauksiin
- Anonyymi00012
Sohvi ja tuottaja toivovat, että miehet kokoontuvat töllön ääreen odottamaan naisen mahdollisia pyllistyksiä ohjelmassa.
- Anonyymi00014
Jätti kansanedustajan tehtävät hömppä ohjelman takia. Toki saa ilmaista vaalimainontaa kun erikoisjoukot näytetään ennen vaaleja keväällä 2027
Törkeä temppu sinänsä - Anonyymi00015
No virheet on....
- Anonyymi00016
Ja nyt Virta varmaan tuo esiin kokemuksensa Suomen puolustusvoimista, kun on osallistunut käsikirjoitettuun tosi-tv -hömppään, "kyllä minä tiedän, olen ollut Erikoisjoukoissa, oletteko te".
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751739- 241216
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341112Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135933Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64704
- 77632
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192629On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 49571
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 57502
- 36484
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398