Kirkkojen lakkauttamista en edes haaveile.
Ss totaalisen mahdotonta.
Olen kaiku vuosilta 1969-1974
Olen oikeassa mutta se on mahdotonta, ihmismassojen ohjailu on tätkempää.
Systeemi herrat ja rouvat eivät sitäpaitsi kykenisi siihen.
Eliitti
Vasu
Kultti TV7 ja samaa sarjaa puolue Persut tulisi lakkauttaa
13
<50
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Se on totaalisen mahdotonta.
Raamattu on aivopessyt Kristityt, Vanha Testamentti Raamatusta yhtenä kirjoista Juutalaiset ja Koraani joka pohjautuu molempiin aivojen kontrolloinnissa - Anonyymi00002
Paskassa ollaan kunnes ilmastonmuutos Romahduttaa kaiken kuin puhdistava tuli.
- Anonyymi00003
Kapitalismi tuhoaa itsensä, hiilipäästöt se kun vain kasvavat varoituksista huolimatta.
Viherpesu ei toimi oikeasti.
- Anonyymi00004
Persut eivät varmasti tajua.
Kaikki viikot kuluvat herrojen renkeinä ja vahtikoiria.
Duunipalkka tilistä toiseen tai fattalla hakemassa rahansa.- Anonyymi00005
Mestari on elossa mutta Jeesus kuoli kivityksen seurauksena
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mestari on elossa mutta Jeesus kuoli kivityksen seurauksena
Juutalaisilta tieto.
- Anonyymi00007
"'Fatta" on Sosiaalitoimisto
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
"'Fatta" on Sosiaalitoimisto
Maaseudun hyvinvointirahasto maataloustukiaisten lisäksi.
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Juutalaisilta tieto.
Talmud ja Toora
Katoppas, sehän on pikkuIauantai ja vasemmalle kaatuiIeva paIstapeikko kevyessä räyhämyötäisessä.
☝️😄- Anonyymi00011
Miten vaan.
Olet oikeiston hörhökki itse.
- Anonyymi00010
Hihhuli-tv ylistää Israelin tekemiä murhia.
- Anonyymi00012
Se on synkkä kanava
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa781839Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341192Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134954Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.200869- 64704
- 77692
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo210664On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79618- 60615
- 35571
- 63561
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32548- 55517
- 36504
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28442- 33423
- 40417
- 82408
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin12398