"Alkot saavat pitää oviaan auki sunnuntaina, mutta niiden ei ole systemaattisesti pakko. Myymälät voivat siis itse päättää, mitkä niistä ovat myös viikon viimeisenä päivänä auki.
Toisena Suomessa ruokakaupoista ja ravintoloista voi tilata käymisteitse valmistettuja enintään 8 prosenttia vahvoja juomia ja muita alkoholijuomia aina 5,5 prosenttiin asti. Alkosta pystyy tilaamaan alkoholituotteita aina 80 prosenttiin asti."
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012094347.html
VIHDOIN! Kohta saa tilata Woltin kautta vaikka 80 prosentin votkulia
30
68
Vastaukset 30
- Anonyymi00002
Tuo on kyllä ihanaa. Monesti olen tullut raiskatuksi kaljaostoksilla :-D
Nyt saa turvallisesti suoraan bisset kotio ammattilaisten toimittamana. - Anonyymi00004
Mahtavaa ei tarvii enää kännissä lähteä hakemaan itse
- Anonyymi00028
Tee tilaus ajoissa sille toimitukseen kaavaillaan 24 tunnin aikarajaa. Siis että jos nyt tilaat niin saat ne aikaisintaan huomenna tähän aikaan. Tuollainen ei yllätä kun kyse on sääntösuomesta.
- Anonyymi00007
Sinänsä hyvä, ettei tartte enää kännissä lähteä autolla itse hakemaan täydennystä.
- Anonyymi00008
Mahtoiko tämä olla nykyisen hallituksen ainoa järkevä päätös?
- Anonyymi00009
Järkevä? Helpompi diilerien alaikäisille ja riippuvaisille toimittaa ja hyväksi käyttää.
Erittäin pahaksi osoittautuu tämä. - Anonyymi00024
Ainakin päätös josta on iloa kansalaisille. Niitä on vähemmän nähty.
- Anonyymi00010
Pitäsköhän ottaa känni.
- Anonyymi00015
Aina on hyvä syy. Pintti on itsellä työn alla ja sauna lämpiää.
- Anonyymi00023
Kohta pystyy ottamaan kännin kotoa käsin.
- Anonyymi00011
Tyhmä päätös tyhmän juoppokansan pään menoksi. Suomalaiset tuhoavat itse itsensä keinolla millä hyvänsä.
- Anonyymi00014
Ehkä tarkoitus onkin että ongelmalliset ihmiset kuolevat nopeammin alkoholihaittoihin niin ei tarvise yhteiskunnan heitä auttaa ja säästyy verorahoja.
- Anonyymi00019
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ehkä tarkoitus onkin että ongelmalliset ihmiset kuolevat nopeammin alkoholihaittoihin niin ei tarvise yhteiskunnan heitä auttaa ja säästyy verorahoja.
Alkoholi on hidas tappaja. Tulevat yhteiskunnalle kalliiksi.
- Anonyymi00020
Anonyymi00014 kirjoitti:
darwin award rules
- Anonyymi00013
Jos wolt kuski on muslimi niin toimittaako alkkomaahoolit perille ?
Miten on, onko tuonut sianläskit kotiin ?- Anonyymi00016
Toki. Kovia ryyppymiehiä ovat kotonakin. Kunhan vaan pimeällä naukkailee, jolloin AIIah ei näe.
- Anonyymi00021
Tai tuleeko edes perille :
https://www.verkkouutiset.fi/a/wolt-kuski-noudatti-omia-liikennesaantojaan-sai-sakot/#826c159a
- Anonyymi00018
Suomen saaminen sivistysvaltioksi on pitkä projekti. Onneksi otettiin taas yksi askel kohti sitä.
Lopullinen tavoite tulee olla ylimääräiset verot pois nautintoaineilta ja hankintamahdollisuus 24/7. - Anonyymi00022
Yksi hienoimmista päivistä (Päivistä ei välttämättä ;-) Suomen historiassa!
- Anonyymi00025
Itse aion lähteä liikkeelle varovaisesti. Tilaan BK:sta purilaisen ja siihen mukaan oluen. Mutta kuinka pahasti mahtaa hiilihappojuoma ravistua kuljetuksessa?
- Anonyymi00026
Nyt pitää saada takaisin vanhat kunnon kaljakorit ruskeine lasipulloineen. Paluumatkalle saavat tyhjän korin.
- Anonyymi00027
Hienoa kun jatkossa voi myös juopotella etänä.
- Anonyymi00035
Etätöissä voi olla "ylitöissä" ja työaikana ei tarvitse lähteä viinakauppaan, työnantaja kiittää ahkeruudesta
- Anonyymi00029
Suomen tuho-hallitus tämänkin sai aikaan. Siinä paukkuu maksat ja sydän suomi-pojan kaljoitellessa. Samaan aikaan raittiit ja siististi pukeutuneet hyväkäytöksiset mamumiehet vievät suomi-neitejä tansseihin.
- Anonyymi00030
Onnensa kullakin! Niin kauan kuin henki pihisee!!!
- Anonyymi00031
Ei hetkauta elämääni suuntaan jos toiseenkaan.
Joillekin saattaa olla paha paikka, itselleen tai perheenjäsenille.- Anonyymi00032
Minulle ainakin hyvä paikka, koska ei tarvitse enää kännissä autoilla.
- Anonyymi00033
Maanantaiflunssat lisääntyy, kun sunnuntaina voi vetää vielä perskännit.
- Anonyymi00034
Pystyy jo lauantaina alkaa dokaamaan. Tähän saakka on pitänyt perjantaiostoksia kuola valuen katsella sunnuntaihin saakka, ennen kuin on päässyt riipaisemaan krapulapäivään johtavat kännit.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751739- 241216
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341112Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135933Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64704
- 77632
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192629On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 49571
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 57502
- 36484
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398