Ja sitten hakeudutaan etelä eurooppalaisten miesten pieksättänäksi. 😂😂
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Joo ja sairaalan puistikossa potilaita väijyvät raiskaajat.
- Anonyymi00002
Ikinä ei ole Etelä-eurooppalainen raiskannut. Niillä on yksi hyvä tapa suomalaisiin verrattuna. Eivät juo itseään kaatokänniin. Tätä arvostan.
- Anonyymi00010
Ei ikinä, ei.
On ne vaan miehiä isolla ämmällä.
- Anonyymi00003
alkoholistinen pieni mustasukkainen mies on pahin, tämmöinen helppo löytää aina uusiakin naisia kun vapautuu tapostaan vankilasta
- Anonyymi00004
Nainen ei "hakeudu miehen pieksettäväksi".
Kun mies pahoinpitelee, mies on ihan itse vastuussa teostaan. Oli mitä alkuperää hyvänsä.- Anonyymi00011
En olis ihan varma tuosta. Kaikenmaailman rotuja Suomeen pesiytynyt.
- Anonyymi00005
Musta tuntuu.
- Anonyymi00012
Ei koolla ole mitään väliä. Mustat donkkaa tykimmin.
- Anonyymi00006
Naisiin kohdistuva väkivalta on yleistä myös Etelä- Euroopassa, ei niin pahaa kuin Suomessa tosin.
Suomessa naismurhien ja lähisuhdeväkivallan määrä on asukaslukuun suhteutettuna merkittävästi korkeampi kuin Italiassa.
Vaikka uutisotsikot antavat usein kuvan Italian vakavasta tilanteesta, tilastot osoittavat, että Suomi on yksi EU:n turvattomimmista maista naisille.
Suomen ja Italian väliset erot naisiin kohdistuvassa väkivallassa ja henkirikoksissa jakautuvat seuraavasti:
Tilastollinen vertailu
Naismurhien määrä (suhteellinen): YK:n ja Eurostatin tilastojen mukaan Suomessa naismurhien suhteellinen määrä (noin 1,1 uhria per 100 000 asukasta) on lähes kolminkertainen Italiaan verrattuna (noin 0,4 uhria per 100 000 asukasta).
Yleinen henkirikollisuus: Italia on kokonaisuudessaan yksi Euroopan alhaisimman murhatilastojen maista. Suomessa tehdään yleisesti enemmän henkirikoksia asukaslukuun nähden.
Lähisuhdeväkivalta: Euroopan unionin perusoikeusviraston (FRA) tutkimuksissa Suomi sijoittuu toistuvasti kärkisijoille naisten kokemassa fyysisessä ja henkisessä lähisuhdeväkivallassa. - Anonyymi00007
Ei tarvi puolustautua ja syyttäää viestintuojaa, jos itse ei ole väkivaltainen. Useimmat ihmiset, Luojan kiitos, eivät ole!
- Anonyymi00008
Mutta kyllä pelko leviää helposti jos huudellaan, uhotaan ja käydään käsiksi julkisellakin paikalla vieraille naisille!
- Anonyymi00009
Ehkäpä vielä etelämpää otetaan ne herrasmiehet perheen päiksi. On ne vaan niin kehityskelposia ja kultaiset käytöstavat
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189816- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 69530
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398