Jälleen erinomaisia uutisia, demarivirkamiesten suhmurointi päättyy v 2031, silloin hallinto toimii tekoälypohjaisesti, eikä sullemulle demareita enää tarvita.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012081842.html
Nyt saa demari kenkää, tekoäly korvaa työntekijät valtionhallinnossa!
11
<50
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Hyvään suuntaan mennään.
- Anonyymi00002
Tekoäly on jo korvannut Antti Lindtmanin, kirjoitti puoluekokouksen loppupuheen ja näytti sen älylaseissa.
- Anonyymi00005
Osaako Antti lukea?
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Osaako Antti lukea?
Teksti oli tikkukirjaimin ja tavuviivoin.
- Anonyymi00004
Julkinen sektori on täynnä poliitikkojen valetyöpaikkoja. Kyse on satojen miljoonien varastamisesta kansalaisilta.
- Anonyymi00007
Minkälainen huuto tästä mahtaa tulla? Kun Rydman laittaa 29 hallintojohtajaa sostesta pihalle, huuto oli melkoinen.
- Anonyymi00008
mutta mitäs sitten kun tulee maksamisen aika, Bigtech tekee paljon tekoäly huoneita, käyttää hulluna sähköä, ostele piirejä niin ett, tietokoneet kallistuu koko ajan. Ja kaiken velaksi. Se ne laskee, ett kun ihmiset korvataan tietokoneella, kun antavat näitä ilmaisia maistiaisia, niin sitten pistävät isot kuukausi maksut kun ovat lonkeroituneet ihmisten elämiin, järjestöjen ja valtioiden systeemeihin jotka ennen teki työläinen. Maksu voi olla tosi iso mitäs jos on isompi kuin nyt mitä työläisen palkkaaminen
- Anonyymi00010
Kiinan pojan tekoäly ei paljon maksa, Deepseek ja vastaavat.
- Anonyymi00009
Kelalla loppuu ne ikävät lähityöt. Myös tukihuijarit jää helposti kiinni.
- Anonyymi00011
Tukihuijarit eli demarit.
- Anonyymi00012
Tää on ilouutinen. Tekoäly on teille ylimielisille kusipäille aivan oikein. Kasvoton järjestelmä ei katso sitä joka jää jalkoihin. Ja mikä parasta, ei tarvitse katsella ketään teistä kusipäistä! Siitä olen äärettömän iloinen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää63779- 157753
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25750Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.98712Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27708Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93667Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒193636- 22582
- 61572
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks34516On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78460- 39455
- 57445
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25427- 70423
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.74422Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9419- 54408
On kyllä tosi surullista
jos kaivattuni (nainen) luulee palstan tyhmien viestien olevan multa. 😔Ei ole mitään syytä, miksi kirjoittaisin sellais68397