On törkeää, että joudun maksamaan veroa vanhempieni minulle jättämästä perinnöstä. Tämä on KOMMUNISMIA, jossa kukaan ei saisi olla rikkaampi kuin toinen.
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Miksi työllä saatua rahaa saa verottaa mutta perimällä tekemättä mitään saatua rahaa ei saa verottaa?
- Anonyymi00002
Rahan tehneitä on jo riistoverotettu. Ihan sairasta verottaa uudestaan.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
RKP-lätti eli Suomi RKP-stalinismi pitää huolen että suomisuomalaiset pysyy aina köyhinä, raha riistetään että rikastumaan ei pääse koskaan...
kädestä suuhun, hattu kourassa kansana RKP-stalinismissa,,,..
Suomessa rikkain kansa jos Lapin valtavat tuhansien miljardien kaivostuotot otettaisi suomeen, mutta Purra jakaa ne ilmaisina ulkomaille - Anonyymi00007
Anonyymi00002 kirjoitti:
Aika järjetöntä että perinnön saaminen vie talouden sekaisin, ainoa keino on myydä esim kiinteistö... joka monilla esim lapsuudenkoti...
Verot pitäisi kerätä sieltä missä sitä rahaa on, ja toisaalta tavallisella kansalla pitäisi saada olla jonkinlainen omaisuus, se olisi hyvinvointia ja turvaa yhteiskuntaan - Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Aika järjetöntä että perinnön saaminen vie talouden sekaisin, ainoa keino on myydä esim kiinteistö... joka monilla esim lapsuudenkoti...
Verot pitäisi kerätä sieltä missä sitä rahaa on, ja toisaalta tavallisella kansalla pitäisi saada olla jonkinlainen omaisuus, se olisi hyvinvointia ja turvaa yhteiskuntaanOmaisuus on jo verotettu, moneen kertaan, kun se on luotu.... siksi perintöveroa ei pitäisi olla.
Vähintäänkin vero pitöisi olla, jos oltava, vain niille joilla perinnöt on rahallisesti valtavia omaisuuksia, ja eivät hetkauta tai tuhoa perijöiden elämää.
- Anonyymi00004
Petteri jakoi ne kokoomus-pomoille !
- Anonyymi00005
Jos uudistus tulee ,niin miten käy niille jotka sitä ennen ovat maksaneet sen mukaiset verot?
tulee aika ennen ja nyt.- Anonyymi00008
ei kai mitään.
Toki raha ei ole ongelma suomessa... ongelma on RKP ja porvarit, jotka ei sitä valtion rahaa kansallemme anna,
esim ne tuhansien miljardien kaivostuotot menee ilmaisina ulkomaille
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189816- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 69530
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398