Kun eivät minulle töitä anna, niin haukun sitten elättäjiäni kostoksi. Tätä on jatkunut jo vuosikausia, mutta itsepähän ovat demarit syyllisiä.
Vastaukset 18
- Anonyymi00001
Mulla taas vasemmistoa kehuessa menee tämä päivä. Kun huomenna vasta kela-päivä.
- Anonyymi00003
Mikä Kela-päivä on persuilla kuukauden viimeinen päivä?
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mikä Kela-päivä on persuilla kuukauden viimeinen päivä?
#
#
#_______________ - ME - KAIKKI - TIEDÄMME -että ;
#
#_______________ - SDP:n Sosialistit - On Pelkkiä - - - KANSAN - KUSETTAJIA - !
#
# - Anonyymi00010
Anonyymi00004 kirjoitti:
#
#
#_______________ - ME - KAIKKI - TIEDÄMME -että ;
#
#_______________ - SDP:n Sosialistit - On Pelkkiä - - - KANSAN - KUSETTAJIA - !
#
#Aa, huomenna on Niuvanniemen karkkipäivä. No saat sinä sitä Kela-päiväksi kutsua.
- Anonyymi00002
Siinä on palstademarin ainut toivo.
Muutoin ei seuraa löydy.
Sdp.
https://yle.fi/a/74-20233408- Anonyymi00009
Ei demareita kiinnosta OnlyFans-ura, toi on kokooomuslaisten juttu.
- Anonyymi00006
Sdp- TUPPURAINEN
on shampanja- sosialisti.
Kynii valtiolta joka ikisen lantin mitä irti lähtee.
https://www.uuno.fi/tytti-tuppuraisella-hitas-asunto-merinakymin-saa-valtiolta-1-800-euroa-verottomana-joka-kuukausi/
" olen köyhän asialla, nimittäin itseni asialla " pähkäilee sosialisti.- Anonyymi00011
Orpo repi valtiolta ja veronmaksajilta 35 000 000 euroa taas kokoomuskaveriensa bisneksiin.
- Anonyymi00007
Hukkaan se ei mene, siitä me kaikki olemme vakuuttuneita.
- Anonyymi00008
Olisit äänestänyt demareita niin et olisi 12,7%:n eli 376 000 työttömän työnhakijan joukossa EU:n ja OECD-maiden korkeimman työttömän maassamme, muuten ensimmäistä kertaa mittaushistoriassa korkein työttömyys. EU/OECD-alueen keskimääräinen työttömyysaste 5%. Kiitos kokoomus, kiitos persut, kiitos RKP, kiitos KD Suomen työllisyyden paskomisesta!
- Anonyymi00016
Pahin harhaluulo, mihin ihminen voi langeta on, että demarit antavat kansalle työtä. Mistä ja kuka maksaa palkan?.
- Anonyymi00017
Jäikö sinulta peruskoulukin kesken?
- Anonyymi00012
Vassarilla on jo vaikea dissosiatiivinen identiteettihäiriö.
- Anonyymi00013
Olen oikeasti demari.
Vihaan naapurin persua, joka elättää minut ja sukuni. - Anonyymi00014
Normipersuilua. Kadehtii jopa meidän demukoiden Hitas-kämppiä, joita olemme keplotelleet typeryksiltä itsellemme.
- Anonyymi00015
Hyviä sijoiusasuntoja. Edullisia hankkia. mutta voi pyytää markkinahintaista vuokraa.
- Anonyymi00018
Muutama päivä sitten telkkariuutisissa haastateltiin tyypillistä työtöntä. Oli mahakin niin suuri, ettei seistessä varpaitaan näkisi. Mihin noita palkattaisiin noususuhdanteessa? Oliko pitänyt työkykyä yllä?
- Anonyymi00019
SDP:n kanssa ei aiheet lopu, siitä pitää huolen mm. Hitas tyttö.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189816- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 69530
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398