vaalien alla mainostavat taas arabiaksi ja venäjäksi.
Vaikuttaa petturuudelta kosiskella venäläisiä tässä tilanteessa, mutta eihän petturuus ole demareille uutta, syyllistyivät siihen jo vuonna 1918.
SDP yrittää rekrytoida sekä venäläisiä, että muslimeita
27
57
Vastaukset 27
- Anonyymi00001
Todella törkeää.
- Anonyymi00002
Politiikka on teennäistä paskaa, se pitäisi kieltää.
- Anonyymi00004
Onhan se.
- Anonyymi00003
Demarit ihan hiljaa.
- Anonyymi00016
Totuus on ikävä juttu.
- Anonyymi00005
VihervassudemaritRKP haluavat Suomen oman kielen lakaista pois tuomalla esiin kaiken muun maailman kieliä, vahvoja kieliä. Onneksi on PS, joka puolustaa Suomen kielen asemaa. Suomen kieli on vähemmistöasemassa maailmalla, se tarvitsee puolustamista eikä runttaamista.
- Anonyymi00008
Siis koko RKP
En puhu höpsö ruotsia
- Anonyymi00007
Tampereella rekrytoidaan rakennustöihin nimenomaan ulkomaalaisia, suomalaiset työttömät rakennusalan ammattilaiset eivät kelpaa. Onkohan demaei kaupungin pormestarilla sormensa pelissä, arvostaa enemmän ulkomaisia kuin suomalaisia. Pirkanmaalla on Suomen synkimmät työttömyystilastot.
- Anonyymi00009
Vetoavat ukrainalaisiin äänestäjiin.
Tosin äänestää voi vain Suomen kansalainen. - Anonyymi00010
Ei kai kieli tee kenestäkään mitään petturia?
- Anonyymi00019
Se kaasuputkihanke on kuule ihan laillinen, Merkkelkin sano...
- Anonyymi00011
Kaikille puolueille kelpaa kaikki äänet.
Äänestyslipussa ei kysytä kieltä.- Anonyymi00012
Mutta tiettävästi vain SDP on mainostanut venäjäksi ja arabiaksi.
- Anonyymi00013
Ainakin se muslimien rekrytointi on onnistunut hyvin, mikä on johtanut puolueen jyrkkään vasemmistolaistumiseen.
- Anonyymi00014
Ovat myyneet sielunsa saatanalle saadakseen kannatusta, säälittäviä torveloita.
- Anonyymi00015
Sikamainen puolue.
- Anonyymi00017
Joka Euroopan maassa vasemmisto haluaa saada muslimeista äänestäjiä.
- Anonyymi00018
SDP tarvitsee kannattajia.
- Anonyymi00020
Totta se on.
- Anonyymi00021
Eikö se ole työväenluokan kannalta hyvä asia, että maahan saadaan houkuteltua Afrikasta ja Lähi-idästä nuoria raavaita miesoletettuja koneinsinöörejä, jotka jatkossa äänestävät SDP:n vaalivoittoon ja valtaan?
- Anonyymi00022
Pitää paikkansa.
- Anonyymi00023
Kyllä, pitää paikkansa.
- Anonyymi00024
SDP on matujen puolue
- Anonyymi00025
Karmea puolue.
- Anonyymi00026
Demarit mainostaa itseään vaaleihin/vaaleissa 6 eri lähi-itäläisellä, aasialaisella ja afrikkalaisella vieraskielellä itseään, mm. somaliaksi ja arabiaksi.
Kellalla vielä useampi kieli palveluissaan. - Anonyymi00027
Ruotsissa olisivat demarit pieni puolue ilman mamujen ääniä.
- Anonyymi00028
SDP kyllä kehtaa kusta oman kansan kintuille.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää62763Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25730- 153717
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.98702Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27698Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93667Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒193626- 22582
- 61562
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks34508- 39445
- 57445
- 70423
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9419Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25417sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.74412On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit74404- 53399
On kyllä tosi surullista
jos kaivattuni (nainen) luulee palstan tyhmien viestien olevan multa. 😔Ei ole mitään syytä, miksi kirjoittaisin sellais68397