Zele uhosi että Venäjä on polvillaan 40 päivän päästä.
Ei nyt siltä vaikuta.
Aika heiveröisiä Ukrainan iskut viime päivinä?
5
<50
Vastaukset 5
- Anonyymi00002
Koomikko on tuuleen huutaja, kukaan ei kuule.
- Anonyymi00003
Kohta Venäjällä ei liikuta kuin hevosilla ja polkupyörillä. Bensat ovat lopussa joka kaupungissa ja tilanne vain pahenee koko ajan.
https://www.verkkouutiset.fi/a/polttoainepula-saavutti-moskovan-vladimir-putin-rauhoittelee/#3c8e8f60 - Anonyymi00004
Mihin sinä Sergei kultaseni oikein pyrit näillä joutavilla aloituksillasi? Aivopesemään suomalaisista Putinin orjiako?
Kiitos vain mutta me täällä lännessä arvostamme vapautta emmekä kumarra kalsarimyrkyttäjädiktaattoria. - Anonyymi00005
Venäjällä uhottiin kolmessa päivässä Kiovaan. Nyt mennään jo 1500+ päivässä, eikä valot näy.
😄 - Anonyymi00006
Molemmat junnaa juoksuhaudoissa ja syytävät sotapropagandaa minkä ehtivät.Veljeskansaa kun ovat, mitään kauhean radikaalia ei tapahdu,kuivattavat vain molemmat Euroopan tyhjiin aseista ja rahasta....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189816- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 69530
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398