Molempiin spammattu paljon aivan huuhaa-kommentteja, tarkoituksella, venäjämielisiä asialla.
Mutta lukukertojen määrä on aivan olematon, eli tolkun ihmiset eivät halua edes avata noita juttuja. Kommentteja kirjoittavia on siis pienen pieni joukko.
Älkää vastailko provoihin.
Kaksi venäjämielisen/venäläisen tekemää provoa nyt Trendaavissa
25
<50
Vastaukset 25
- Anonyymi00001
Ryssähän Suomea tuntuu nykyään pyörittävän. Kokoomuksen avulla.
- Anonyymi00015
Hellan lettas sentään sosialisti sosialisti puolueesta
- Anonyymi00002
Työ ootta ite venäjämielissii!
- Anonyymi00003
Ota ryzzä lääkkees.
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ota ryzzä lääkkees.
Syö ite niitä neuvostopillereitäsi.
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Syö ite niitä neuvostopillereitäsi.
Taidat olla vanja?
- Anonyymi00011
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ota ryzzä lääkkees.
Sinua ei enää edes lääkkeet auta.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sinua ei enää edes lääkkeet auta.
Minä ole suomalainen, sinä et.
- Anonyymi00016
No nu ku ei olla sosialisti sosialisti puolueesta
- Anonyymi00018
Anonyymi00013 kirjoitti:
Minä ole suomalainen, sinä et.
Opettele kirjoittamaan Suomessa Suomea ensiksi .. minä ole.. hellan lettas sentään
- Anonyymi00020
Anonyymi00009 kirjoitti:
Taidat olla vanja?
Venäjämielisyys on suurta viisautta.
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Opettele kirjoittamaan Suomessa Suomea ensiksi .. minä ole.. hellan lettas sentään
Hellan lettas on herännyt.
- Anonyymi00022
Anonyymi00018 kirjoitti:
Pösilö, suomea kirjoitetaan pienellä. Tietäisit jos et olisi hoholi.
- Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
Venäjämielisyys on suurta viisautta.
Tuo on totta joka sana.
- Anonyymi00004
S24 suosii vanjan diggareita.
- Anonyymi00005
Kaunista, erittäin kaunista. Mitä täällä on juotu ?
Kiljua ! - Anonyymi00007
jos laittaisi nykyisen hallituksen töihin:; ensin työ, sitten palkka niin jokainen ministeri olisi miljoonia eurojaq miinuksella.
- Anonyymi00008
Ryzzänrakastajat yrittää väkisin pitää niitä näkyvillä.
- Anonyymi00014
Kyllä, tuota Medvejedin juttua varsinkin.
- Anonyymi00017
Nauttikaamme tästä hienosta ajasta. Työttömyys ja muu kurjuus lisääntyy nykyisen hallituksemme uurastuksen tuloksena. Kaikki tajuaa sen, että mitää hyvää ei tästä meille seuraa.
Vai onko joku perustellusti toista mieltä. - Anonyymi00019
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kyllä, tuota Medvejedin juttua varsinkin.
Joo Zaharova.. mutku siitä on vähän vaikeampaa kuin on harvoin selvänä
- Anonyymi00026
Anonyymi00017 kirjoitti:
Nauttikaamme tästä hienosta ajasta. Työttömyys ja muu kurjuus lisääntyy nykyisen hallituksemme uurastuksen tuloksena. Kaikki tajuaa sen, että mitää hyvää ei tästä meille seuraa.
Vai onko joku perustellusti toista mieltä.Syy Suomen kurjistumiseen on sotarikollinen Ukrainan AZOV terroristi Zelensky, ja Orpon hallitus.
- Anonyymi00012
Hyvä aloitus
- Anonyymi00024
Joo katos ku esim. Igori Pietarista. Sehän saa rehua kaukalosta palkaxi ja Puten kuvaa runkaten on onnellinen. Ja ilmeisesti paljon vodkaa. Työtahti eli kirjoittelua on sitä ja tätä. Ja faktat.. ku sitä ei on noiden rusnya jutut mitä on.
- Anonyymi00025
Joo ku nehän ei oo Euroopalaisia ja kuulu Eurooppaan. Kultuuri erot on suuret ja ku siihen lisätään vielä että ovat mongolien sekajätteen jälkeläisiä eli rusnya on niiden jutu mitä on. Ja eihän ne Suomessa Suomalaisiin tehoa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa731764- 261263
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341142Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135943Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189836- 64704
- 77672
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo200643On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79618- 49581
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 58507
- 36494
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 23453
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 82398