Artist Name:
Earth, Wind & Fire Boogie Wonderland (With The Emotions)
Earth, Wind & Fire Let's Groove
Echo & The Bunnymen The Killing Moon
Eddie Murphy Party All the Time
Eddy Grant Do You Feel My Love
Eddy Grant Electric Avenue
Eddy Grant Gimme Hope Jo'anna
Eddy Grant Baby Come Back
Eddy Grant I Don't Wanna Dance
Eighth Wonder I'm Not Scared
Elaine Paige Memory
Murray Head ("The American") Bangkok / One Night in Bangkok
Elaine Paige ("Florence");Barbara Dickson ("Svetlana") I Know Him So Well
Electric Light Orchestra Hold on Tight
Electric Light Orchestra with Olivia Newton-John Xanadu
Electric Light Orchestra I'm Alive
Electric Light Orchestra Shine a Little Love
Electric Light Orchestra Secret Messages
Electric Light Orchestra Twilight
Electric Light Orchestra Rock 'N' Roll Is King
Electric Light Orchestra All Over the World
Elton John I'm Still Standing
Elton John Nikita
Elton John Sacrifice
Elton John Sad Songs (Say So Much)
Elton John I Guess That's Why They Call It the Blues
Elvis Costello Veronica
The English Beat Mirror in the Bathroom
Erasure A Little Respect
Erasure Stop!
Erasure Oh L'Amour
Europe The Final Countdown
Europe Rock The Night
Europe Carrie
Europe Superstitious
Europe Cherokee
Europe Open Your Heart
Eurythmics Sweet Dreams (Are Made of This)
Eurythmics There Must Be an Angel (Playing with My Heart)
Eurythmics Here Comes the Rain Again
Eurythmics It's Alright (Baby's Coming Back)
Eurythmics Love Is a Stranger
Eurythmics Miracle of Love
Eurythmics Missionary Man
Eurythmics Thorn in My Side
Eurythmics When Tomorrow Comes
Eurythmics Would I Lie to You?
Eurythmics Sisters Are Doin' It for Themselves
Eurythmics You Have Placed a Chill in My Heart
Expos Point of No Return
Fairground Attraction Perfect
Faith No More Epic
Faith No More We Care a Lot
Falco Rock Me Amadeus (The American Edit)
The Fatback Band I Found Lovin'
Feargal Sharkey A Good Heart
Fiction Factory Feels Like Heaven
Fine Young Cannibals She Drives Me Crazy
Fine Young Cannibals Johnny Come Home
Fleetwood Mac Little Lies
Fleetwood Mac Little Lies (Extended Version)
A Flock of Seagulls I Ran (So Far Away)
A Flock of Seagulls The More You Live, The More You Love
The Flying Lizards Money
The Flying Lizards Sex Machine
Foreigner I Want To Know What Love Is
Foreigner Waiting For A Girl Like You
The Four Tops Loco in Acapulco
France Gall Ella, elle l'a
Frankie Goes to Hollywood Relax
Frankie Goes to Hollywood The Power of Love
Frankie Goes to Hollywood Two Tribes
Frida I Know There's Something Going On (single edit)
Fun Boy Three Our Lips Are Sealed
1980-luvun ulkomaisia englanniksi laulettuja pop & rock hittejä E-F
Anonyymi-ap
0
<50
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751739- 241216
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341112Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135933Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64704
- 77632
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192629On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 49571
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 57502
- 36484
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398