Suomen NATO sopimus asia jota moni ei tiennyt.

Anonyymi-ap

Suomen valtio teki oman sopimuksen NATO:n liittymisessä.
Se ei ole sama sopimus kuin muilla on. Siinä on Suomen omat asiat ja se sopimus on lähes kokonaan Suomen itsensä tekemä "luonnos". Tämän takia Suomi on maa jota NATO koko ajan kovistelee ja lujaa.. liian lujaa.
Esimerkiksi Espanja sanoutui täysin irti tietyistä NATO asioista noin vuosi sitten ja vetosi siihen että koska Suomella on tuollainen sopimus niin hekään eivät ole kuin samaa sopimusta ja vielä pidemmälle vietynä.
Nyt elämme Suomessa ja EU:ssa tilanteessa jossa jokainen käyttää Suomen sopimusta hyväksensä ja laajentaa sitä omiin ehtoihinsa.
Ja mikä muukaan hetki siihen on paras kuin nyt kun Trump on haukkunut NATO:a jo pitkään ja sanonut että Amerikka irtautuu koko NATO:sta, mutta hän sanoi senkin että kunhan Suomen kanssa asiat hoituu niin on hyvä.

Suosittelen että Suomi ja muut EU maat repisivätkin nyt NATO sopimuksensa ja loisivat sopimuksesta sen mitä itse haluavat sen valtiolleen olevan.

En millään tietenkään sano että itse olin tämän Suomen "omalaatuisen" sopimuksen tekijä NATO asiassa, enkä millään tietenkään sano sitä että Suomen pitää tuokin sopimus repiä. On vain tiettyjä asioita ja asiahaaroja. Tähän Suomi itse tarvitsee koko EU:n tuen, eli muiden NATO jäsenvaltioiden tuen ja erityisesti nykyisen realismin mukaisesti Espanjan tuen.

Tavoittelen sopimuspapereiden uusiksi tekemistä.
Tämä on salainen asia josta puhun ja teen tällä kirjoituksella kansallisen julkistuksen tästä asiasta. Mutta tämä on Suomen ainoa keino selviytyä. On olemassa asioita jotka eivät ole hyviä. Esimerkiksi se että Venäjä hyökkää Suomeen NATO liiton takia... Ja tässä kysymyksessä se Suomen nykyinen sopimus onkin, kun Suomi on ainoa valtio joka hoitaa mitään asioita ja keskusteluja... On totta se että Suomi on ykkönen ja rauhan turva.

Onneksi Espanja liittyi mukaan.

Se että Suomella on maailman turvallisin ja rauhallisin raja, niin emmekö voisi luoda oman NATO sopimuksemme siten että raja myös pysyy maailman turvallisimpana ja rauhallisimpana? Ja luoda Suomen puolesta myös muille NATO maille sopimukset uusiksi?

Ja nyt kun Trump on presidentti niin mitään tätä helpompaa ei EU:lla ja NATO valtioilla ole. Tai sitten minulla... Trumpin ja Amerikan kanssa.

Ja jos jostain kiikastaa, niin ottakaa yhteyttä.
Asiat on lopulta aika helppoja ja yksinkertaisia ja ne pystytään hoitamaan myös valtion itsensä sisällä.

Trump ja muut Amerikan presidentit ovat minun hyviä ystäviä ja he aina kuuntelevat minua. Jos haluan tämän viestini heille viedä, kuten haluan tämän kirjoituksen kautta, niin he kuuntelevat heti.

Ei ole mitään mitä en voisi keskustella ja läpi asioida saada vietyä Trumpin kanssa.
Hän kuuntelee minua kuin omaa äitiään, samoin muut Amerikan vanhat presidentit.

Hoitakaa tätä asiaa ja tämä asia!
Itselläni ei ole mitään Venäjän presidenttiä "Markkua" ja hänen valtiotaan vastaan... päinvastoin. Olen itse tappelemassa samaa asiaa ja näyttää sille että voitan ja se tarkoittaa myös sitä että "Markku" voittaa.
Eri asia tässä on se että voitammeko yhdessä sodan vai rauhan kautta.
Anna "Markku" minulle vapaus tehdä ja asiat on sillä hoidettu... Ainoa ongelma on että Suomen lippu... se ei vaihdu toiseksi helposti ja sen vaihtuminen vaatii Neonazi-puolueen osallistumista Suomen toisella virallisella lipulla.

Elämme kriittistä ja turhaa tappelua näissä asioissa, joihin ei voi vaikuttaa, ja olen itsekin vihainen. Haluan siniristilipun pois!
Älä "Markku" hauku minua pois, vaan tue minua ja "minua osana Neonazi liikehdintää" Niin vaihdamme lipun siihen jota sinäkin ystäväni tuet! Kyse on vallasta ja valtatekijöistä, joiden osalta Suomi tarvitsee vallankumouksen, pelkästään että lippu saadaan vaihdettua!
Suomen pitäisi pystyä tähän itsekin ilman sotaa Venäjän kanssa!
Ja tarvitsen sinun apuasi, jotta Suomi erityisesti saisi revittyä nykyisen NATO sopimuksensa ja luotua siitä enemmän sen mitä itse haluaa, ja tämä muodostaa liikehdinnäksi kaikille NATO valtioille, jotta jokainen saisi omat sopimuksensa, omalla tavallaan.

Ja jos jotain jäi kysyttävää, ole "Markku" yhteydessä, mielellään siten että Trump on mukana keskusteluissa myös, niin saamme asiat hoidettua. Ja minä itse tietenkin jään miettimään ja aina paljon tulee mieleen.

Toivon rauhan hyviä keskusteluja suurista voitoista tavoitteenamme!
Aloitetaan "Markku" NATO jäsenvaltioiden NATO sopimuksista ja Suomen mallin kopioinnista, eli luodaan jokaiselle NATO valtiolle oma NATO sopimus, jokaiselle valtiolle valtion omalla tavalla!

Ystävällisin terveisin

Henri Korpikoski
"Robin"

1

<50

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kyllä Pietarin trolli viitsi kirjoittaa pitkän värsyn.
      Ei maininnut montako Venäläistä innokasta 🤔🤔 sotilasta on saatu tapettua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      73
      1764
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      26
      1263
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      34
      1142
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      135
      943
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      836
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      704
    7. 77
      672
    8. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      643
    9. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      618
    10. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      581
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      528
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      517
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      58
      507
    14. 36
      494
    15. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    16. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      23
      453
    17. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    18. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    19. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe