Kuinka paljon näitä "kokkiloita" on mukana ollut siinäkin. Kyseinen hankehan on todettu moneen otteeseen täysin kannattamattomaksi ja tarpeettomaksi hankkeeksi, mutta Orvon piti se jostain syystä saada kuten nämä urheiluhallit, joita on maa väärällään vähällä käytöllä ennestään.
Vastaukset 21
- Anonyymi00001
Ei ole mitään nähtävää.
- Anonyymi00019
Vassut haluaa tuohota suomen työllisyyden, miksi?
- Anonyymi00021
Hakaniemen vassuille vassu päättäjät haluaa jakaa rahaa miljardeja.
- Anonyymi00002
Ei täällä mitään selvitetä, botit täällä jauhaa mansikoista ja yle uutisoi kylian mbappesta Ja ranskan pelaajasta joka päivä. Avaan nyt kaljahanan.
- Anonyymi00003
Eikä se ole edes mikään helvetin tunnin juna vaan parhaimmillaan pääsee 30 minuuttia nopeammin eli matka on 1h 40min pendolinolla
- Anonyymi00004
PERKELE MINÄ LAITAN SUOMEN VALTION KASSAN TÄHÄN JUNAAN JA RIIKKA SANOO JOO.TÄMÄ ON KANNATTAVAA LASKIMEN KÄYTÖN JÄLKEEN SITTEN AJELEN TURKUUN
- Anonyymi00020
Anonyymi00004 kirjoitti:
PERKELE MINÄ LAITAN SUOMEN VALTION KASSAN TÄHÄN JUNAAN JA RIIKKA SANOO JOO.TÄMÄ ON KANNATTAVAA LASKIMEN KÄYTÖN JÄLKEEN SITTEN AJELEN TURKUUN
Sinulla ja muilla vassuilla ei ole rahaa mihinkää, joten valtion rakentaa.
- Anonyymi00005
Siinä on kokoomusloiset vetäneet hyvin välistä pöytälaatikkofirmojen kautta...
- Anonyymi00013
Riikka olisi saanut saada skandaalitukea tuohon mari rantaselta KRP-pidätyksien muodossa.
Ois PS taas rakentoinut.
Eivät osaa. Eivät viitsi.
Laimeita vässyköitä.
Noloja pelkureita - Anonyymi00018
.
- Anonyymi00006
Tekoälyllä välähti kerrankin oikein.
https://www.youtube.com/watch?v=xjVqxUq5cXg&list=RDxjVqxUq5cXg&start_radio=1- Anonyymi00007
"Ei turkuun yhtään..." 😁😂🤣
- Anonyymi00008
"Hurjaa menoa Turusta Helsinkiin! Petteri veturin puikoissa ja Sohvi vetää hullun lailla matkailuautolla."
- Anonyymi00009
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012151067.html'
Tiet sortuu pikku sateilla mut tunnin juna on tärkeempää..
Joku laki tohon pitää saada ettei yks tumpelo onnistu tuhoamaan koko hyvinvointi valtioo.- Anonyymi00010
Helsinki-Turku tunninjunan kokonaiskustannuksilla olisi lähes kokonaan kuitattu kertynyt n.4,6 miljardiin liikenneväylien korjausvelka ja joka kasvaa joka vuosi vähintäänkin 7%.
Kohta kaikki etelä-suomen ulkopuolella asuvat tarvitsevat kunnon maasturit liikkuakseen paikasta toiseen!!!
- Anonyymi00011
Rahaa näyttää olevan valikoituihin kohteeseen vaikka rahaa ei ole.
- Anonyymi00012
Korruptiota tässäkin ?
- Anonyymi00015
Kysytkin vielä..
- Anonyymi00014
Alusta saakka ollu sitä mieltä että Junailija- Petterin hanketta olisi todellakin jonkun syytä vähän tarkastella.
- Anonyymi00016
Tekoäly kertoo mitä mieltä on tunnin junasta, turkulaisista , keskustasta ja Kirkkonummen kummajaisista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 70539
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398