Haudassa tuomiopäivän tuloon asti.
Mutta kun papit tarjoavat myös heti ylösnousemusta taivaaseen Jumalan paratiisiin.
Päättäisivät jo, skitsofreeninen viestintä, mitä muka tapahtuu kuoltuamme ottaa päähän.
Kuoleman jälkeen: " Lepää rauhassa". Just joo
32
110
Vastaukset 32
- Anonyymi00001
Kuuntelu oppilaana opetuksessa, onko se muka lepoa?
- Anonyymi00028
Jeesus puhuu
- Anonyymi00002
Osa joutuu helvettiin lepäilyn jälkeen vai heti.
Ja siellä ei ainakaan lepää ne jotka eivät ole uskossa Jeesukseen, sinnepäin sitä joutuu- Anonyymi00016
HÖPS hellari
- Anonyymi00021
Anonyymi00016 kirjoitti:
HÖPS hellari
Olen Melleristi profeetan opetusnainen
- Anonyymi00003
Eipä sieltä "rajan takaa" kukaan ole tullut kertomaan mitään sen paremmin taivaasta kuin helvetistäkin, vaikka huuhaahihhulit välillä kaikenlaista hölmöä satuilevatkin.
Niissä saduissakaan ei koskaan ole mitään johdonmukaista yhteneväisyyttä, eikä uskottavuuden murustakaan.- Anonyymi00011
Helvetistä ei pois pääse tänne kertomaan, mutta Raamattu kyllä kertoo siitä kärsimyksestä, mitä siellä on.
- Anonyymi00013
Minä voisin kertoa mitä rajan takana on, mutta kun olen turhautunut ihmisten tyhmyyteen, niin en kerro muuta kuin mainitsemistasi taivaasta ja helvetistä; kumpaakaan ei ole niin kuin on uskomusjärjestelmissä kerrottu, siis valhetta, älkää uskoko, uskovaisina törmäätte "seinään".
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Minä voisin kertoa mitä rajan takana on, mutta kun olen turhautunut ihmisten tyhmyyteen, niin en kerro muuta kuin mainitsemistasi taivaasta ja helvetistä; kumpaakaan ei ole niin kuin on uskomusjärjestelmissä kerrottu, siis valhetta, älkää uskoko, uskovaisina törmäätte "seinään".
Olen käynyt rajan takana.
Ainakin itärajan takana on yhtä helvettiä. - Anonyymi00017
Anonyymi00011 kirjoitti:
Helvetistä ei pois pääse tänne kertomaan, mutta Raamattu kyllä kertoo siitä kärsimyksestä, mitä siellä on.
Paitsi ettei ole - se on symbolinen kertomus. Ihmisellä ei ole kuolematonta sielua,, itämainen harhaoppi. ja myös kreikkalainen...
- Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
Paitsi ettei ole - se on symbolinen kertomus. Ihmisellä ei ole kuolematonta sielua,, itämainen harhaoppi. ja myös kreikkalainen...
Taivas on symbolista
- Anonyymi00004
Onko Persuilla ajatuksia omasta halusta
- Anonyymi00026
Mestari ei usko kristinuskonnon opi kappaleisiin!
- Anonyymi00005
Neitsyet odottavat minua - saa paneskella, muutahan ei ole oikeastaan ikinä huvittanut tehda.
t, musu- Anonyymi00006
Ja saa syödä viikunoita sekä juoda viiniä jota kauniit nuoret pojat tarjoilevat lepääville muslimi miehille.
Niinhän se koraani
- Anonyymi00007
Kommunismi romahti koska ei sitä paratiisia maan päällä tietenkään voi saada ikuisesti ainakaan
- Anonyymi00008
Ei ole mitään lepoa muutoin kuin ,että on yhteys Jumalan kanssa.Tämä yhteys saadaan uskomalla Jumalan Poikaan ja tottelemalla Häntä.Jeesus on tie, totuus ja elämä.Kukaan ei tule Isän tykö kuin Jeesuksen kautta. Tulee tunnustaa,että on tehyt syntiä ja tehdä parannus.Luopua niistä vääristä asioista Jumalan antamalla voimalla.Kaikille jotka ottavat vastaan Jeesuksen Jumalan Pojan Jumala antaa voiman tulla Jumalan lapseksi.Jumalalta tulee pyytää kaikki synnit eli pahat teot anteeksi ja Raamatussa sanotaan,että Jeesuksen veri puhdistaa kaikesta synnistä eikä niistä joudu vastaamaan viimeisellä tuomiolla ja saa tuomiota pahojen tekojensa mukaan.Jumala on rakkaus ja haluaa,että kaikki ihmiset pelastuvat ja tulevat tuntemaan totuuden ja totuus tekee vapaaksi.
Raamatusta Danielin kirja 12 luku jae
2 Ja monet maan tomussa makaavista heräjävät, toiset iankaikkiseen elämään, toiset häpeään ja iankaikkiseen kauhistukseen.
Ilmestyskirja 20
20 luku
1 Ja minä näin tulevan taivaasta alas enkelin, jolla oli syvyyden avain ja suuret kahleet kädessään.
2 Ja hän otti kiinni lohikäärmeen, sen vanhan käärmeen, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänet tuhanneksi vuodeksi
3 ja heitti hänet syvyyteen ja sulki ja lukitsi sen sinetillä hänen jälkeensä, ettei hän enää kansoja villitsisi, siihen asti kuin ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet; sen jälkeen hänet pitää päästettämän irti vähäksi aikaa.
4 Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta; ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä; ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta.
5 Muut kuolleet eivät vironneet eloon, ennenkuin ne tuhat vuotta olivat loppuun kuluneet. Tämä on ensimmäinen ylösnousemus.
6 Autuas ja pyhä on se, jolla on osa ensimmäisessä ylösnousemuksessa; heihin ei toisella kuolemalla ole valtaa, vaan he tulevat olemaan Jumalan ja Kristuksen pappeja ja hallitsevat hänen kanssaan ne tuhannen vuotta.
7 Ja kun ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet, päästetään saatana vankeudestaan,
8 ja hän lähtee villitsemään maan neljällä kulmalla olevia kansoja, Googia ja Maagogia, kootakseen heidät sotaan, ja niiden luku on kuin meren hiekka.
9 Ja he nousevat yli maan avaruuden ja piirittävät pyhien leirin ja sen rakastetun kaupungin. Mutta tuli lankeaa taivaasta ja kuluttaa heidät.
10 Ja perkele, heidän villitsijänsä, heitetään tuli- ja tulikivijärveen, jossa myös peto ja väärä profeetta ovat, ja heitä vaivataan yöt päivät, aina ja iankaikkisesti.
11 Ja minä näin suuren, valkean valtaistuimen ja sillä istuvaisen, jonka kasvoja maa ja taivas pakenivat, eikä niille sijaa löytynyt.
12 Ja minä näin kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä, ja kirjat avattiin; ja avattiin toinen kirja, joka on elämän kirja; ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan.
13 Ja meri antoi ne kuolleet, jotka siinä olivat, ja Kuolema ja Tuonela antoivat ne kuolleet, jotka niissä olivat, ja heidät tuomittiin, kukin tekojensa mukaan.
14 Ja Kuolema ja Tuonela heitettiin tuliseen järveen. Tämä on toinen kuolema, tulinen järvi.
15 Ja joka ei ollut elämän kirjaan kirjoitettu, se heitettiin tuliseen järveen.
Paavalin kirje roomalaisille 8 jae
1 Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat.
Johanneksen evankeliumi 3 luku jakeet
14 Ja niinkuin Mooses ylensi käärmeen erämaassa, niin pitää Ihmisen Poika ylennettämän,
15 että jokaisella, joka häneen uskoo, olisi iankaikkinen elämä.
16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
17 Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.
18 Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.
19 Mutta tämä on tuomio, että valkeus on tullut maailmaan, ja ihmiset rakastivat pimeyttä enemmän kuin valkeutta; sillä heidän tekonsa olivat pahat.
20 Sillä jokainen, joka pahaa tekee, vihaa valkeutta eikä tule valkeuteen, ettei hänen tekojansa nuhdeltaisi.
21 Mutta joka totuuden tekee, se tulee valkeuteen, että hänen tekonsa tulisivat julki, sillä ne ovat Jumalassa tehdyt." - Anonyymi00009
Opetuslapsi Johannes sai levätä yhden kerran pää Jeesuksen sylissä.
Raamattu sanoo että hän oli heistä kaunein.- Anonyymi00010
Unohda laihdutuslääkkeet – Tä
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Unohda laihdutuslääkkeet – Tä
Kohtauksesta on maalauksia.
En tiedä on niiden katselua helppo kokea.
- Anonyymi00015
Koko elämä on yhtä kusetusta kusipäille. Luvataan kaikenlaista paskaa kuoleman jälkeen. Turha on toivo tässäkin tapauksessa.
- Anonyymi00018
Usko on eri asia kuin totuus. Kukin saa uskoa mihin haluaa. "Kukin tulkoon uskossaan autuaaksi".
- Anonyymi00022
Tyhjäksi kaikki poistuu
- Anonyymi00019
"Vääräuskoisten" vainoaminen ja jopa tappaminen ei ole hyväksyttävää. Viimeistään siinä kulkee raja.
Minkään elollisen toimintaedellytykset ei kestä kuin hetken; jokaisella eliöllä on elinkaarensa, joka päättyy siihen, että eliö lakkaa toimimasta ja hajoaa, sekä siirtyy takaisin alkuaineiden ja yhdisteiden kierrätykseen. Esim. osa sinussa tällähetkellä olevista alkuaineista on todennäköisesti kiertänyt usean eliön kautta päätyen osaksi omaa kehoasi, ja kun kehosi lopulta hajoaa, osa sinussa olleista alkuaineista tulee olemaan osa muita eliöitä. Tämä elämän kiertokulku on jatkunut luonnonlakien mukaisesti jo miljardeja vuosia.
Sitten tuli ihminen, joka kehittyessään sai kyvyn ihmetellä ja jopa luoda kysymyksiä. Kehitys jatkui ja ihminen sai kyvyn ideoida. Niinpä suuret kysymykset alkoivat saada mitä erilaisempia vastauksia ideoinnin tuloksena... mitä elämä on, miten se tuli, mikä on kaikkeus, miten se tuli? jne... Nämä ideoinnit siirtyivät tarinoina isältä pojalle, savitaulusta toiseen, perimätietona ja uskomuksina sukupolvelta toiselle....
Ja nyt kymmeniä tuhansia vuosia myöhemmin valtaosa maailman populaatiosta uskoo, että savitauluissa ja uskomuksissa on totuus, ja samalla kiistetään ahdistuneena tieteelliset näkemykset elämästä ja kaikkeudesta. Miksi? Koska ihmisessä oleva vahva selviytymisvietti ja tieto elämän rajallisuudesta on jopa hyvinkin vahvassa ristiriitatilanteessa keskenään. Uskomukset "ikuisesta elämästä" tarjoaa lohdutuksen, "jumalat", "sielu" yms. "vakuutuksen".
☝️🙄- Anonyymi00023
Olet aiheen ytimessä.
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Olet aiheen ytimessä.
Muutoin vääristynyt se on
- Anonyymi00025
Maailmankaikkeus on noin 14 miljardia vuotta vanha ja sisältää 1-2 tuhatta miljardia galaksia joissa jokaisessa on kymmeniä miljardeja tähtiä.
Ja täällä ei-missään pölyhiukkasella nimeltä Maa pienet silmänräpäyksen elävät nisäkkäät kertovat palstalla syvällä rintaäänellä Suuria Totuuksia kuin jotain asioista tietäisivät😂- Anonyymi00027
25 vuoden kuluttua uurnat tuhotaan ja hautakivet hävitetään, sekä haudat uusitaan uusilla lepääjillä jos omaiset eivät uusi sopimuksia kirkkojen kanssa.
- Anonyymi00029
Kaikki on katoavaista.
Satoja miljardeja dollareita ihmiskunta on tuhlannut uskontoihin, Egypti Pyramidit kuuluisimpina. - Anonyymi00030
Näin kaikuu laulussa marssimme,isät kääntyvät haudoissaan ylpeinä katsomaan poikiaan.
Hullu SA armeijamme- Anonyymi00031
Falskia.
En laulanut mukana
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741650- 201124
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as311062Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu132865Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189806- 64684
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191607On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79588- 48528
- 69510
- 55507
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32498- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28422- 40417
- 33413
- 16399
- 82398
- 37396