Näin kun iltaisin tätä palstaa väliin seuraan, niin kävin tuossa läpi useita sivuja ja pistin merkille, että valtavasti oli taas mekkalaa persuista ja ihan päätöntä. Mutta kun katselin kellonaikoja koska niitä on tullut, niin kyllä ihan parhaana työaikana näkyi tulleen. Kun ilta hämärtyy, niin spammaus loppuu.
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, eli asialla on joko vasemmiston trollikone, tai sitten Pietarin trolli. Kallistun kyllä vasemmiston puolelle.
Tämä kovin "persu-huuto" näyttää tulevan parhaana työaikana
29
77
Vastaukset 29
- Anonyymi00001
Pietarin trollikin voi olla asialla.
- Anonyymi00009
Perussuomalaisten trollitehdas toimii 24/7
- Anonyymi00021
Anonyymi00009 kirjoitti:
Perussuomalaisten trollitehdas toimii 24/7
Mutta eniten kirjoittavat päiväsaikaan, yöllä palsta on kuin kuollut,
- Anonyymi00027
Anonyymi00021 kirjoitti:
Mutta eniten kirjoittavat päiväsaikaan, yöllä palsta on kuin kuollut,
Perussuomalaisten trollitehdas toimii täydellä teholla 24/7
- Anonyymi00030
"Tämä kovin "persu-huuto" näyttää tulevan parhaana työaikana"
Ihan totta, kokeile joskus työntekoa. Tes-työhön kun kuuluu myös lomakertymä ja kesäloma. Heinäkuu on parasta loma-aikaa kun auringonoton ja uimisen sekä grillaamisen ohella oikoo välillä persujen aivopieruja netissä. Hyvä kesäharrastus tämäkin rantatuolissa 😁👍
- Anonyymi00002
Parilla palstavassarilla vaan on persupakkomielle.
- Anonyymi00011
Expersut haukkuu surutta nykypersuja 🤣
- Anonyymi00031
Sulla taas on sairauden asteelle mt-ongelmaksi muodostunut pakkomielle "demari", "vassu", "saakoo, "Lindtman", "Marin", Tytti", "Sofia", "persu-huuto" jne. aloituksien tehtailemisessa. Satoja päivittäin yhtämittaa.
- Anonyymi00003
Itse olen kyllä kesälomalla mutta en viitsi täällä koko aikaa jauhaa persuista😂
- Anonyymi00006
Varmaan vuorottelet muiden toverien kanssa.
- Anonyymi00004
Vasemmiston trolli siinä on asialla.
- Anonyymi00015
Vai olisikohan expersutkin asialla.
- Anonyymi00005
Aloittaja roikkuu palstalla aamusta iltaan.
- Anonyymi00008
Punikkitrolli nousi kolostaan.
- Anonyymi00013
Anonyymi00008 kirjoitti:
Punikkitrolli nousi kolostaan.
Perussuomalaisten trollitehdas on tämänkin viestiketju aikana trollannut erittäin ahkerasti.
Ja tietenkin muiden ihmisten työaikana.
- Anonyymi00007
Illalla vassarin veto on jo loppunut.
- Anonyymi00016
Perussuomalaisten trollitehdas on valmiina 24/7
- Anonyymi00010
Sebastian Tynkkynen avaa uuden trollitehtaan Brysseliin – Tuotannon maksaa EU
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e1aaf00d-117e-4013-9adc-b3c01420ac0f - Anonyymi00014
Hauska avaus ja yritys Persulta. Persujen kirjoittelua on ihan ympäri vuorokauden ja trollitehdas toimii todella ahkerasti.
Nuo sinun yritykset ovat kovin lapsellisia ja naurettavia. - Anonyymi00017
Perussuomalaisten trollitehdas tehnyt palstasta Persupalstan 👎
- Anonyymi00018
Riikka ja hallitus on pitänyt kyllä huolen, että työttömiä riittää tänne heitä moittimaan, sen verran ovat saaneet aikaan työttömyyttä ja tuhoa.
Toisaalta nyt on kesäloma sesonkikin kuumimmillaan. - Anonyymi00019
Aloittajalle vaan tiedoksi että yksi ja sama vassari trolli heittää tänne n.500älyvapaata juttuu joka ainut päivä. .että silleen.
- Anonyymi00020
Palstavassuille kaikki on vaan persuja.
- Anonyymi00022
Näkyy nytkin.
- Anonyymi00023
Punainen trollikone pyörii...
- Anonyymi00024
Tuollaista se huulluus juurikin teettää että luulee kaikkia punikeiksi, ehkä sen takia oletkin pois työelämästä.
- Anonyymi00028
Anonyymi00024 kirjoitti:
Tuollaista se huulluus juurikin teettää että luulee kaikkia punikeiksi, ehkä sen takia oletkin pois työelämästä.
Expersuja on jo enemmän kuin nykypersuja 🤣
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va4431731Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan951156Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.94960Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä63889Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49798Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43793Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11773- 123763
- 60740
- 39739
- 61707
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o37637- 50626
- 45577
- 34575
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49557- 92556
- 52546
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain85518