Purra kiirehtii lisää leikkauksia jotta Suomi tuhoutuisi nopeammin.

Anonyymi-ap

Nyt indeksikorotukset jäänee pois joka näkyy suoraan ihmisten ostovoimassa ja taas tulee lisää konkursseja...upeaa tuhoamista mikä mielestäni vaikuttaa jo vahvasti maanpetokselliselta toiminnalta.

22

79

Vastaukset 22

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Purra ei ole enää hallituksessa 2027. Hän voi pohdiskella ihan mitä haluaa. Äänestäjiä ei enää kiinnosta.

• Anonyymi00002

EU ja IMF pakottavat elämään tulojen mukaan ja leikkaamaan julkista sektoria oli uudessa hallituksessa kuka tahansa.

• Anonyymi00003

Suomi päättää itse asioistaan. Korona-aikaan hallitus teki jopa kaksi indeksikorotusta per vuosi, kun hinnat nousivat. Tätä minä arvostan. Ihmisarvoista politiikkaa.

• Anonyymi00008

Ihmisarvoista politiikkaa ei ole kurjistaa heikompien elämää vielä lisää, maa on juuri niin hyvä paikka elää kuin se kohtelee heikoimpia.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ihmisarvoista politiikkaa ei ole kurjistaa heikompien elämää vielä lisää, maa on juuri niin hyvä paikka elää kuin se kohtelee heikoimpia.

mARININ aikaan keksittiin typeriä tapoja kulttaa rahat loppuun

Ensiksi sähkö autot j

ja sitten

PolitiikkaTalous
        14.10.2021
        |
        14:10
        Jaa
        Hallitus ottaa 7 miljardia euroa uutta velkaa ja lähtee toteuttamaan uuden tieliikennelain edellyttämää liikennemerkkien uusimista sukupuolineutraaleiksi. Pelkästään Helsingissä vaihtotyöt maksavat yhteensä 15 miljoonaa euroa.

• Anonyymi00004

Katoppa vassari jos yhdenkin kerran ällis riittää mitä espanja, portugali ja kreikka joutuivat tekee kun kaikki meni päinh. Siellä kuule jouduttiin leikkaa palkoista lähtien paljon ja aivan kaikesta muustakin . Jos vassari valttämättä sitä haluut niin kannattaa käydä vaikka espanjalaisilta kyselee mites meni kun otettiin velkaa päättömästi.

• Anonyymi00005

Asia on päinvastoin kuin sanot.

• Anonyymi00006

Talous on alkanut nousta säästöjen vuoksi

• Anonyymi00007

Ellet edes sitä tiedä espanjan talous kriisi alkoi n.2009 kesti ainakin 10vuotta. Kannattas vähän joskus ottaa asioista vähän selvää ennenkuin alkaa änkyttää.

• Anonyymi00010

Älkää nyt helkkarissa uskoko kaikkea sontaa mitä jotkut ekonomit lupaa jostain talouden noususta....ei se talous nouse kuin verotusta pienentämällä ja pienipalkkaisten palkkojen nostolla.

• Anonyymi00011

Sosialidemokraattien (SDP) suurin eduskuntavaalitappio ja sitä seurannut hallituksesta joutuminen tapahtui vuoden 2023 eduskuntavaaleissa. Vaikka puolue kasvatti ääniosuuttaan hieman (19,9 prosenttiin) ja sai kolme lisäpaikkaa (yhteensä 43 kansanedustajaa), se jäi vaalituloksessa kolmanneksi Kokoomuksen ja Perussuomalaisten taakse ja menetti pääministeripaikan.

• Anonyymi00015

Marginaalisella 0,9 ja 0,2 prosenttiyksiköllä valehtelijat valtaan ja tulos on tämä 😫

• Anonyymi00012

Ei talouden ole tarkoituskaan nousta.
      Resetti porukka ajaa digieuroa. Digitaalista ostokuponkia.
      Aivan kuten pula-aikaan.

• Anonyymi00013

Purra on ihan sekaisin.hänellä on kuulemma ADHD.on kuin peura ajovaloissa.ei hyvältä näytä.vaihtoon koko mummo piste

• Anonyymi00014

Köyhiltä pois ja rikkaille lisää on Purran persujen ja Orpon kokoomuksen oikeistoveropopulistien yhteinen arvopohja👎

• Anonyymi00019

Kuolema persuille ja kokkareille. Tuholaispedoille.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Kuolema persuille ja kokkareille. Tuholaispedoille.

tapettavia rottia.

• Anonyymi00016

Kuinka syytät sellaisesta mitä ne kaikki tehneet jo vuosikymmeniä mu onnea

• En kannata varsinaisesti kenenkään tappamista, mutta ymmärtäisin varsin hyvin, jos joku kyllästynyt kansalainen lähettäisi RP:n idolinsa Adolfin huomaan...☠️⚰️🪦

• Anonyymi00017

Suomen epäonnistuneinta valtiovarainministeriä ei massatyöttömyys ja ihmisten hätä kiinnosta..

• Anonyymi00018

Kalliiksi tuli persut suomalaisille.

• Anonyymi00020

Juu ei ole näkynyt indeksikorotuksia. Saati tukia. Yrittävät näännyttää köyhät pois.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      385
      1552
    2. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      83
      1059
    3. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      94
      934
    4. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      63
      849
    5. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      49
      758
    6. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      43
      755
    7. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      121
      725
    8. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      60
      720
    9. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      10
      658
    10. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      37
      645
    11. mielikuva

Mitä luulet hänen ajattelevan sinusta?
      Ikävä
      50
      616
    12. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      54
      602
    13. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      95
      562
    14. 45
      557
    15. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      33
      538
    16. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      48
      535
    17. 32
      531
    18. Millaisen talvitakin haluaisit?

Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain
      Sinkut
      85
      508
    19. Onko mulla vielä mahkuja saada sinut M nainen

Sano joku prosenttiluku?
      Ikävä
      49
      493
    20. Olisitko nainen ihan nolona

Jos et saisikaan sitä nousemaan...
      Sinkut
      80