Ei ne tuolla Etelä-Euroopassa näytä mustissa kuljeskelevan. Onko tuo musta merkki radikalisoitumisesta vai mistä?
Vastaukset 20
- Anonyymi00001
Mustan kaavun ajatellaan kätkevän vartalonmuodot tehokkaasti ja herättävän vähemmän huomiota, mikä tukee islamin ihannetta vaatimattomasta ulkonäöstä. Kyllä se onkin tarpeen jo viidennen synnytyksen jälkeen!
- Anonyymi00005
Siinä esimerkki henkilöstä, joka ei tiedä naisista mitään.
- Anonyymi00014
Mastakaapu on isis nainen.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Pekka puupää niitä halus suomeen.
- Anonyymi00021
Anonyymi00014 kirjoitti:
Eivät voi rumuuden vuoksi naamaansa näyttää.
- Anonyymi00002
Olisiko liittynyt Sdp:n ja sen takia liikkuu kaavussa?
- Anonyymi00003
Säkki päähän on Sdp:n vaalilausekin!
- Anonyymi00004
Ehkä se on merkki kotoutumattomuudesta.miehet laahustaa niceissä,adidaksissa vierellä....hitto mitä vitsejä,jäätävä kontrasti🫣
- Anonyymi00006
Koska ne vihaa sitä niitten uskontoa jota pakenivat suomeen jossa naisilla on ihmisoikeudet 😭😭😭😭
- Anonyymi00008
Kyllä nuo säkitetyt kolonialistit ovat täällä tehdäkseen Suomesta pala palalta islamistisen maan.
- Anonyymi00009
Viherpunafeministit ajavat islamin ja islammiesten oikeuksia Suomessa.
- Anonyymi00016
Ajavat naisten alistamista raiskaamista ja säkittämistä. Valehtelevat olevansa huolissaan "naisiin kohdistuvasta väkivallasta" eli valehtelevat kuten ihailemansa terroristit.
Itseasiassa tuossa taitaa olla syynä aktivismi. Kun meidänkin pikkukylässä löytyy jopa 50 sateenkaariaktiivia pervouden kannattajaa niin silti kaupunki haluaa liputtaa heidän lipuillaan. Mietin miksi tuollainen mitätön jengi saa hallita vastoin enemmistöä. Niin päättelin sen johtuvan aktivismista eli he UURASTAA itsensä ja motiivinsa ja arvojensa ja himojensa puolesta. Sen sijaan tuhannet normaalit haluaa eää vain rauhassa omaa normaalia elämäänsä eivätkä aktivoidu minkään örkkitouhujen takia. Näin mitätön jengi saa asiansa "viikon teemaksi" paikalliseen uutislehteen ikäänkuin kaupunki olisi kokonaan mukana saastassa.
- Anonyymi00010
Kun annetaan olla. Se on valtausmerkki, olemme täällä, väistykää. Eikä naisetkaan pääse vapautumaan kun uskonnollinen leima kulkee mukana.
- Anonyymi00011
Mies voi esiintyä naisena, jos laittaa kaavun. Jarkko, kokeile.
- Anonyymi00012
Miksei näitä ole Virossa? Vai onko sittenkin?
- Anonyymi00017
Ja se kuvottava löyhkä, mikä lehahtaa kaapunaisen istahtaessa julkisessa viereen.
On aivan pakko silloin vaihtaa paikkaa. - Anonyymi00018
Ovat niin rumia että eivät uskalla ottaa jätesäkkiä pois.
- Anonyymi00019
On tämä Suomi nykyään ja jo useita vuosia
häpeällinen maa joka Suomalaisten verokannalla
maksaa täysin kaikkein ei toivotuimmien maahanmuuttajien
elämän täysin vierassa Euroopan Suomessa jossa nämä tulijat
tulevat olemaan monin tavoin ongelma ja rasite.
Että kun vertaa tätä maata siihen miten ennen oli, huh!
Itse en voi muuttaa pois!! Haluaisin hyvin paljon pois!
Aikoja sitten en koskaan edes ajatellut huonoa Suomesta
mutta jo vuosia olen ajatellut tätä maata jo ihan paskana maana! - Anonyymi00020
Eilen kentällä lappoi Suomeen kaapukansaa tauotta klo 13-17.
- Anonyymi00022
Minä se vaan toivon että Yhdysvallat rankaisee lisää maita kuten Suomea, heh!
Tälläsia kaks naamasia oman kansan pettäjä maita EU luopioita!
Siitä pidän hyvin paljon kun Yhdysvallat ei pidä EU'ta minään, hah!
EU joutuu mielistelemään että saisi jotsin turvaa mutta Ameriikassa
EI KUKAAN halua lähettää Merijalkaväkeä EU'hun, NO MEANS NO!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751679- 241186
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321083Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134916Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49571
- 71567
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55517
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 34434
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398