Suomen suurin reakstori Olkiluoto 3 on vuosihuollossa syyskuun alusta lokakuun loppupuolelle. Loviisa 2 on poissa käytöstä elokuun alusta syyskuun puoliväliin, minkä jälkeen huoltorupeaman aloittaa Loviisa 1 syyskuun lopulta lokakuun puoliväliin. Miksi noita voimaloiden vuosihuoltoja, ei aloiteta toukokuussa tai kesäkuussa ? Tahallaan tehdään kansalle kiusaa ja saadaan sähkön hinta pysymään korkeana. ILtalehti
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Oliko paha aloitus
- Anonyymi00005
Totuudellinen
- Anonyymi00002
Oli huono aloitus, sillä huollattaisitko sinä omat koneesi ennen kuin huolto on ajankohtainen. Eikö ole ennemminkin niin, että huoltoja hieman lykätään eteenpäin, että huoltovälit pitenisi.
- Anonyymi00003
Huoltomiehet on lomalla kesällä.
- Anonyymi00004
Kyllä. Kyseessä on WEF-terrorismi jt vapaamuurarit eli hyödylliset idiootit, eli orjatuhoajansa jalkauttavat omaa eli Suomen kansaa vastasn.
Käytännössä aivoton virkamafia myrkkypiikkijoukkotuhosi ja täystuhoaa Suomen kansan.
Mikä on lievästi ilmaistuna psykopaattista, mutta toisaalta ansaitseeko välinpitämätön sodomagomorrala muka oikeasti jtk parempaa?
Ehkä se nousee vie Kristinuskoon ja ansaitseekin, todnäk tosin ei - Anonyymi00006
Suomi on ajettu itse energia kriisiin, olemme enerrgia keinottelun alla...
ulkoa ohjattuina, eu nato velkasuossa....
- esim... data keskuksille joutuu muut kuluttajat maksamaan sen haövan sähkön
ja saadaan sähköpula, -- joka nostaa hintaa.
Öljy on sota-keinottelun alla, jne.
--- Kylmä arktien maa jäätyy talvella , markkinatlous kiskonta vie kaiken ahneesti.
Politikot, puolueet ihmettelee - se on korruptiota !! - aitoa !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71547
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398