Tähän olisi hyvä saada vastaus..
Vastaukset 35
Nerokas kysymys. Ja tämä oli sarkasmia.
Sinö voit ihan itse tutkia vaikkapa SDP:n puolueohjelmaa. Se löytynee helposti. Lisäksi voit tämän päivän tyyliin kysyä asiaa tekoälyltä.
Osaatko tehdä nuo itse, vai tarvitsetko apua?
Vai onko sinulla ehkä jo vastaus itselläsi valmiina loistavine perusteluineen? Vai ymmärrätkö edes mitä käsite "sosialismi" tarkoittaa?- Anonyymi00008
Paljon tekstiä, ei yhtään asiaa. Miten pystyt tuollaiseen?
Anonyymi00008 kirjoitti:
Paljon tekstiä, ei yhtään asiaa. Miten pystyt tuollaiseen?
Tuoko on sinusta paljon tekstiä? No, ymmärrän ongelmasi.
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tämä ainakin löytyi helposti:
https://yle.fi/a/20-112561Et tainnut aivan ymmärtää juttua.
- Anonyymi00010
QuietMorning kirjoitti:
Tuoko on sinusta paljon tekstiä? No, ymmärrän ongelmasi.
Oletpa nero, siis vain äitylisi mielestä.
Anonyymi00010 kirjoitti:
Minun äitini on jo edesmennyt. En ole alaikäinen kuten sinä.
- Anonyymi00024
Sitä sanotaan kommunismiksi.
- Anonyymi00029
Anonyymi00010 kirjoitti:
Minä ymmärsin Lipposen ajatuksen olevan, että sosialismiin on joka tapauksessa mentävä.
- Anonyymi00001
Ei aja , mutta persut ajavat natsismiaan ,siksi on viimeistään nyt aika tuhota koko puolue.
- Anonyymi00025
Sanna aloitti rahan lappaamisen ukrainaan natseille.
- Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
Sanna aloitti rahan lappaamisen ukrainaan natseille.
Marin vain toteutti Halla-ahon vaatimuksen siitä, Suomen on tuettava Ukrainaa kaikin mahdollisin keinoin.
- Anonyymi00002
Kyllä ajaa ja on ajanut jo vuodesta 1903
"Yhteiskunnan epäkohtien pääsyyksi nähtiin kapitalismi ja tuotantovälineiden yksityisomistus. Päämääräksi asetettiin tuotantovälineiden saaminen yhteiskunnan omistukseen. Keinona oli luokkataistelu ja valtiollisen vaikutusvallan saaminen". - Anonyymi00003
SDP haluaa enemmän valtaa instituutiona ja turvata asemansa.
Keinoilla ei tunnu olevan merkitystä.
Puheet ailahtelevat, mutta agendaa pystyy lukemaan havainnoimalla.
Vihreä siirtymä Venäjä-riippuvuudella,
siitä agendasta irtautuivat ennen kuin myöhäistä, koska maineriski.
Jopa nato-jäsenyys heidän pääministerikaudellaan ja yhteistyö läpi puoluekentän.
Ääri-islamin kanssa flirttailu ja siirtolaisuuden edistäminen lähi-itä painotteisesti on myös Kremlin hanke.
Irtautuuko SDP, kun operaatio on tuottanut heille tarpeeksi uusia äänestäjiä, ja onko silloin jo liian myöhäistä?
Hyödyntävät siis jopa totalitarismia tavoitteissaan.
Vaarallista populismia.- Anonyymi00014
SDP pitäis kieltää
- Anonyymi00004
Paavo Lipposen mukaan kyllä:
https://yle.fi/a/20-112561- Anonyymi00013
Paavo kertoo totuuden
- Anonyymi00006
Suomihan on jo sosialismi.
Verottaja päättää oikean tavan elää.
Elä oikein saat vähennyksiä, elä väärin et saa ja veroja kiristetään.
Kun sitten olet maksanut vaikka kuinka paljon veroja et saa palveluja.
Varaa netissä, odota puhelinjonossa, jonota aulassa.
Et täytä sitä tai tätä lokeroa, tukesi evättiin tai palvelua saa joskus 6kk kuluttua.
Yritä sitten jälkikäteen selvittää miksi.
Juuri sellaistahan sosialismissa on, eikä siitä ole enää pitkä matka kommunismiin.
Kaduilla on jo kamerat. Jos työtön näkyy kävelemässä kaupungilla, pitää antaa selvitys. Muutoin tukesi alenee. Sellaista on varmaan jo suunnitelmissa.
Pitää kotona tehdä työhakemuksia ja anoa lupa käydä työhaastattelussa mikäli sellaiseen pääsee.
En oikeastaan usko, että voit äänestämällä vaikuttaa.
Globaalit suuryhtiöt tätä ajavat kameroineen ja seuranta systeemeineen.
Kaikki tehdään "ilmaston" takia. Jotkut yhä uskovat selvän valheen. - Anonyymi00007
Ei.
- Anonyymi00009
Sdp pyrkii sosialismiin
- Anonyymi00011
Kysy sdp:ltä, ei täältä.
- Anonyymi00012
Olen kysynyt. Eivät vastaa
- Anonyymi00015
Onko niin, että SDP oli aiemmin sosialistinen puolue ja nyt on ei-sosialistinen?
Milloin tämä totaalinen muutos tapahtui? - Anonyymi00016
Suomessahan on jo sosialistinen järjestelmä ja vähemmistön mukaan toimiva demokratia!
- Anonyymi00017
Nyt ja aina sosialismia vastaan
- Anonyymi00018
Sdp ei ole koskaan luopunut tavoittelemassa sosialistista yhteiskuntaa
- Anonyymi00019
SDP pyrkii yhteiskunnallistettuun järjestelmään, jossa mm. tuotantolaitokset, maatalous, vähittäiskaupat, pankit, vakuutusyhtiöt, apteekit, terveydenhoito, julkinen liikenne jne. ovat yhteiskunnan omistuksessa.
Tällöin esim. kukaan ei pääse rikastumaan toisten sairauksien kustannuksella.
Sosialismissa kaikki on sosialisoitua, mutta SDP:n yhteiskunnallistetussa systeemissä kaikki on yhteiskunnallistettua. - Anonyymi00020
Ajaa
- Anonyymi00021
Hillittömällä velanotolla pyritään sosialismiin.
- Anonyymi00028
"Hillittömällä velanotolla pyritään sosialismiin."
Siinä tapauksessa sosialismiin pyrkivät kaikkein kiivaimmin kokoomus ja persut.
- Anonyymi00022
SDP pyrkii kommunismiin ja hyvätuloisten leirittämiseen Gulag-tyyliin
- Anonyymi00023
Sanna ajoi sosialismia ja kommunismia neljä vuotta. Nykyään Sanna on porvari, mutta Antti haluaa jatkaa Sannan perintöä.
- Anonyymi00026
Antti ei osaa niin taitavasti työväenluokkaa huiputtaa kuin Sanna, vaikka tai ehkä juuri siksi on tuomittu kavalluksesta oikeudessa.
Sanna osasi huijata mm. ilmaisen aamupalan suhteen ja selvisi rangaistuksetta kun kertoi ettei tiennyt -söi vain.
Selviääkö tavallinen duunari?
Maria Ohisalo (vihr.) sanoikin, että kaikesta huomaa intersekventiaalisen feminismin läpilyönneen (Marinin) hallituksessa.
Mitähän hän sillä tarkoitti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751739- 241216
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341112Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135933Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64704
- 77632
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192629On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 49571
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 57502
- 36484
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398