- eli odottelet jo innolla ensi kevään kisailua kansan suosiosta? Olen itse 62 v. enkä enää saisi uurnalle ängettyä itseäni - on tämä pelleily jo ottanut pattiin hyvän aikaa.
Ennenvanhaan oli sanonta: "Äänestämättä jättäminen on ½ ääntä kommunisteille". Nykyään väitetään, kuten täälläkin, että se olisi " ½ ääntä Kokoomukselle."
Tiedä sitten...mutta ei näiden epäonnistuneiden puolueiden jatkuva valkkaaminen ole ratkaisu ainakaan.
Vakava kysymys: 0letko todella kiinnostunut äänestämisestä?
6
<50
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Suoraan sanottuna ei ole kiinnostanut kovinkaan paljon, eikä kiinnosta edelleenkään.
- Anonyymi00002
Kaikki joukolla KOMMUNISTEJA äänestämään, eihän tervejärkinen voi ROSSSVOJA äänestää, eikö totta !
Kommunistit eli VASEMMISTOLIITTO on nyt varma valinta, ... muut ovat rosssvoja !
t haans- Anonyymi00004
On aivan varmaa, että vasemistolla on aina käsi toisen taskussa ottamassa sieltä itselleen.
Pelkät puheet ei elätä, vaan toisten työnteosta se on otettava.
Kyllä on usko suomalaisiin politiikkoihin on mennyt.
Kyllä se on suomalaiset veronmaksajat joilla kaikki maksatetaan. Aina on suomalaiset ensin joilta leikataan.
Ei tarvitsisi leikata, jos lopetettaisiin vieraiden elättäminen ja muu rahan syytäminen ulkomaille.
- Anonyymi00003
Mitenkäs ne Neukkujen kommunistit. Taisivat varastaa enemmän kuin kapitalismit.
Taidan jättää ekakertaa äänestämättä,
ei ole luottamusta enää puolueisiin eikä uskontoihinkaan.
Kaikki toimii kuin rahaautomaatit. - Anonyymi00005
Eihän se yksi ääni mitään ratkaise, mutta kun äänestää ns. omiaan, niin voi hyvillä mielin olla, ettei ainakaan itsestä jäänyt kiinni puolueen kannatustulos.
- Anonyymi00006
Paitsi media niin myös vaalitoimitsijat on valittu niin, että "vääriä" ääniä ei pääse liikaa kertymään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 701091
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K12939En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o61910- 62808
- 60760
- 57697
- 60627
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49617- 67606
- 133596
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.23594Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.30565- 50559
- 33510
- 29505
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk35499- 18484
- 72476
- 40457
- 24439