Me saatiin kakarana remmistä, jos tehtiin väärin

Anonyymi-ap

Ilmeisesti sen takia ollaan oltu kunnon kansalaisia. Tuli vaan noista lasten katujengeistä mieleen, että taitaa kurin puute vaivata. Saattaisi vanha konsti olla parempi kuin kukkahatullinen uusia.

41

97

Vastaukset 41

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Eipä se remmittäminen sitten paljon auttanut, sillä rikollisuutta on nykyään vähemmän.

Vanhat tollot voisivat kirjoitella vähemmän noita tyhmyyksiään. Ei julkinen palsta ole sitä varten, että seniilit kakkaavat sen.

• Anonyymi00005

”Joka kuritta kasvaa, se kunniatta kuolee” on vanha suomalainen sananlasku, joka juontaa juurensa Raamatun opetuksiin. Se tarkoittaa perinteisesti sitä, että lapsi tarvitsee tiukkaa kuria ja ohjausta kasvaakseen kunnon kansalaiseksi.Sananlaskun tausta ja merkitysAlkuperä: Sanonta liittyy Raamatun Sananlaskujen kirjassa olevaan ajatukseen siitä, että vitsaa ei pidä säästää.Entisaika: Ennen vanhaan fyysinen kuritus ja tiukka tottelevaisuus nähtiin osana hyvää kasvatusta.Nykyajan näkökulma: Nykyään kasvatusopit ovat muuttuneet. Lapsen ruumiillinen kuritus on Suomessa laissa kielletty rikos, ja kasvatus perustuu turvaan, rajoihin sekä hellyyteen ilman väkivaltaa.

• Anonyymi00006

Sinä voit vauvana imeä tissiä vielä.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Sinä voit vauvana imeä tissiä vielä.

Lapsen rumiin kuritus on silti out.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Lapsen rumiin kuritus on silti out.

Keskeiset luvut42 000 lasta: Heidän biologisella vanhemmallaan on tällä hetkellä vakava päihdeongelma.89 000 lasta: Heidän biologisella vanhemmallaan on ollut vakava päihdeongelma jossain vaiheessa lapsen elämää tai ennen sitä. Tämä vastaa noin 8,7 prosenttia kaikista Suomen alaikäisistä.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Keskeiset luvut42 000 lasta: Heidän biologisella vanhemmallaan on tällä hetkellä vakava päihdeongelma.89 000 lasta: Heidän biologisella vanhemmallaan on ollut vakava päihdeongelma jossain vaiheessa lapsen elämää tai ennen sitä. Tämä vastaa noin 8,7 prosenttia kaikista Suomen alaikäisistä.

Taitaa lapset antaa vanhemmilleeen turpiin tänä päivän'.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Taitaa lapset antaa vanhemmilleeen turpiin tänä päivän'.

Minä oli hyvässä jengissä teininä, sitten jengivanhemmat kusetti ja muutin pois koko kylästä. Saatiin paljon pelkoa aikaan, eri alueilla. kok kaupungista

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Minä oli hyvässä jengissä teininä, sitten jengivanhemmat kusetti ja muutin pois koko kylästä. Saatiin paljon pelkoa aikaan, eri alueilla. kok kaupungista

Viimeinen koulutus mun HKKK esimies/muutosjohtaja koulutus 1990.

• Anonyymi00045
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Viimeinen koulutus mun HKKK esimies/muutosjohtaja koulutus 1990.

niitähän käskee klaani häiriköimään jne suomalaisia pois alueelta...?

• Anonyymi00002

Eipä noista vapaan kasvatuksen hedelmistä ole minkään tekijöiksi. Osa ei tiedä edes sukupuoltaan. Armeijaan on turha edes tarjota tuollaisia vätyksiä.

Suomi on niin menetetty.

• Anonyymi00003

Ylivoimaisesti suurin osa ikäluokkien miehistä edelleen suorittaa asevelvollisuutensa hyvin.

Persuissa tosin on sivareita ihan korkeimmalla tasollakin.

• Anonyymi00007

Mätä omena kuvaa nykynuorisoa, ei ole mikään muuttunut.

• Anonyymi00021

Suomi on menettänyt kaikki sukupolvet 70s lähtien.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Suomi on menettänyt kaikki sukupolvet 70s lähtien.

Boomerit tehneet huonoa jälkeä. Ilmeisesti keskikaljan vapauttaminen ja yleinen huumehörhöily 1960-luvun jälkimainingeissa pilasi koko maan.

• Anonyymi00004
      • Anonyymi00008

Suomessa rikollinen mopovassu kiilasi poliisiautoa ojaan.

• Anonyymi00011

Isäni hakkasi minua! Olen sisimmältäni väkivaltainen...siis olen oikeasti henkilö jolle

• Anonyymi00013

En tyydy tuohon analyysiin koska se ei ole niin yksinkertaista. Epäoikeudenmukainen rangaistus aiheuttaa katkeraa vihaa!

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

En tyydy tuohon analyysiin koska se ei ole niin yksinkertaista. Epäoikeudenmukainen rangaistus aiheuttaa katkeraa vihaa!

Jos syytä syytlntä riittävästi tämä lopulta alkaa toimimaan kostaakseen

• Anonyymi00012

Väkivalta syntyy tyhjyydestä.

• Anonyymi00022

Herneen kokoiset aivot päässä kun napsahtaa, niin väkivalta saa siivet.

• Anonyymi00015

Väkivalta synnyttää kylmän olon. En välitä isästä i lainkaan. Äitiäkään en käynyt katsomassa kuolin vuoteella. Hyvästelin kaikki paremmin.

• Anonyymi00016

Olen ihminen joka ei anna anteeksi koskaan!!!!Jos on joku pikkulapsi joka on pieni ja iso ihminen hakkaa tätä niin onko kyseessä hieno asia?!
      Joku 4- vuotias jota lyö isompi äijä remmillä?

• Anonyymi00017

Saa toki läsdytässyttäätää jotain valheellista skeidaa, mutta minä en ainakaan ole jonkun papan passaja

• Anonyymi00018

Fyysisellä ja henkisellä väkivallalla ja välinpitämättömyydellä romutetaan ihmisen oman arvon tunto. Sellaisista kasvaa kiusaajia, epäonnistujia ja välinpitämättömiä.

• Anonyymi00019

Eikö kouluille ja jo eskariin pidä mennä valistamaan lapsia.
      Pitää kertoa pahoinpitelyn seuraukset ja vastuu toisesta se on sinä ja minä
      ei sen kauempana.

• Anonyymi00023

Minä kerron aina nuorille, että minut on opetettu armeejassa tappapappapapp. Tuolla kaduilla...

• Anonyymi00024

Katujengien lapset ovat teidän remmi-kasvatuksenne tulos. Eikä auta yhtään miten työttömiin ja sosiaaliturvaan on suhtauduttu viimeisen 25 vuoden aikana. Sitä saa mitä tilaakin. Ne nuoret ja lapset joilla menee hyvin, on kasvatettu vapaasti toteuttamaan itseään harrastuksissa ja urheiluseuroissa. Ei heitä ole lyöty remmillä vaan heidän kanssaan on keskusteltu.

• Anonyymi00027

Niillä, joilla on varaa on mahdollista kustantaa harrastuksia itselleen ja lapsilleen tai järjestää yhteistä aikaa olla läsnä lastensa kanssa siten, ettei yllä leiju huoli olemassaolosta.

• Anonyymi00028

Meidän aikaan koulussakin pysyi oppitunneilla kuri. Opettaja saattoi huitaista karttakepillä kynsille, jos joku vekara ei meinannut asettua.

• Anonyymi00034

Ei ole enää karttoja ja keppejä.

• Anonyymi00030

Jalkapuuhun torille pahantekijät.

• Anonyymi00031

Tottakai fyysinen kurittaminen tulee palauttaa kasvatusmetodeihin. Lapsen tulee oppia mikä on oikein ja mikä väärin.

• Anonyymi00032

Nyt loppuu tuo tappelu ja jos joku ei usko niin vedän häntä turpaan.

• Anonyymi00035

Meillä opettaja järkkäri jalkapallopelejä joillain välitunneilla. Tytöt ja pojat saivat osallistua eri joukkueissa. Oli vanha kyläkoulu, jossa oli metsää ympärillä eikä asfaltoitua pihaa.

• Anonyymi00036
    • Anonyymi00038

Muistan parinkymmenen vuoden takaa Keravan vankilan nuoriso-osaton johtajan lausunto: "Jos pojista kasvaisi hakkaamalla kunnon kansalaisia, niin yksikään näistä pojista ei olisi täällä (vankilassa)"

• Anonyymi00041

Hakkaaminen on eri asia kuin isällinen selkäsauna.

• Anonyymi00042

Ei kai kukaan täysjärkinen hyväksy lapsen hakkaamista! Mutta kyllä luunappi, tukistus tai vitsalla ripsuttelu ennen riitti oikein hyvin jos oli tullut ilkeiltyä tai tehtyä pahoja. Minulle ei ole traumoja jäänyt moisesta. Jos sai oikeutetusti niin johan sen lapsena itsekin tajusi tehneensä jotakin väärin, ja siitä otti opiksi.

• Anonyymi00043

Nahkavyöllä muutama sivallus takalistoon, ja meni kerralla perille.

Myös "poppaa" piti huutaa, kun meni nenä kiinni kuuman hellan luukkua nuuhkimaan. Ja kieli tietysti pakkasella töröttämään syöksytorveen kiinni. Sinettinä iin päälle kustiin sähköpaimenen langan päälle.

• Anonyymi00044

Tehokkaampaa on rankaista tyhmiä vanhempia, jotka eivät osaa kasvattaa penskojaan.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      74
      1670
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      23
      1172
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      32
      1073
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      134
      906
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      826
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      694
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      609
    8. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      598
    9. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      561
    10. 70
      539
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      518
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      507
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      485
    14. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    15. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    16. 34
      424
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    18. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    19. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      409
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe