Jyväskylässä työvoimasta lähes joka viides on työtön – Keski-Suomen tilanne synkkenee.
Onneksi olkoon Riikka Purra ja Perussuomalaiset!
Meille Perussuomalaisille vaalilupausten pitäminen on kunnia-asia!
Riikka Purra ja Perussuomalaiset
Riikka Purran ja Perussuomalaisten lupaamaa kasvua!
7
<50
Vastaukset 7
- Anonyymi00003
Onneksi olkoon Riikka Purra ja Perussuomalaiset!'
Mariniin hallitus ei osannut!!!!!!!!!!
Nai mua olavi, oli Mariinin saavutus
Epäonnea on olla demarin oma
oli avaukseni teema - Anonyymi00004
PolitiikkaTalous
14.10.2021
|
14:10
Jaa
Hallitus ottaa 7 miljardia euroa uutta velkaa ja lähtee toteuttamaan uuden tieliikennelain edellyttämää liikennemerkkien uusimista
sukupuolineutraaleiksi. Pelkästään Helsingissä vaihtotyöt maksavat yhteensä
15 miljoonaa euroa. Kansanedustaja Ari Koponen pitää hallituksen kallista
ideologiaprojektia järjettömänä.- Anonyymi00007
Persut kusettaa Suomen tavallista työtä tekevää kansaa 6-0
- Anonyymi00005
Vasemmistolaisilla on hirveä paniikki päällä, kun näkevät että työllisyys alkaa kohta nousta. Nyt levitetään kaikkia kauhujuttuja epätoivoisesti toivoen, että se muuttaisi tulevaisuuden tapahtumat, ikään kuin noituvat työttömyyden lisääntymiseksi.
Mutta se on turhaa. Työllisyys ehtii parantua vielä selvästi ennen vaaleja.- Anonyymi00006
Suomessa on Euroopan suurin työttömyys.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741650- 201124
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321063Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu133871Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189806- 64684
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191607On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 48528
- 69510
- 55507
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32498- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28422- 40417
- 33413
- 16399
- 82398
- 37396