Metsässä on paljon vaarallisia eläimiä (kuten susi) jotka voivat syödä vauvan.
https://www.hs.fi/alueet/art-2000012206694.html
Onpa tyhmä ohje tämä vauvan vieminen metsään
15
52
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
Sudet ovat tappaneet useita lapsia Suomessa viimeisen 50 vuoden aiakana. Kaikissa tapauksissa tappaja on kuulunut suden alalajiin, joka tunnetaan nimellä "koira".
- Anonyymi00003
Matukoirat tappaa lapsia . Ei aidot suomalaisen rodun koirat tapa kettään
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Matukoirat tappaa lapsia . Ei aidot suomalaisen rodun koirat tapa kettään
Miksi valehtelet?
- Anonyymi00002
Joo ja täs hiljan näin yhen persunkin mettäs .
- Anonyymi00006
Persu on ihmiselle susi.
- Anonyymi00013
Anonyymi00006 kirjoitti:
Persu on ihmiselle susi.
Suden puhettahan tuokin on.
- Anonyymi00005
Puutiaiset on vaarallisia metsässäkin . Tappaneet ovat monii ihmisiä .
- Anonyymi00007
Joku vajakkisuvakki kirjoittanut typeryyksiään.
- Anonyymi00008
Liite avautuu vain tilaajalle, metsässä on todistetusti parantava voima. Siellä voi itse kukin käydä kaikkina muina aikoina, paitsi metsästysaikana, samoilemassa ja kuuntelemassa tuulten huminaa.
- Anonyymi00010
Voi metsässä PIIPAHTAA milloin vain, rakki kuitenkin on ei-omalla maalla oltava aina kytkettynä.
Metsästysaika joidenkin lajien osalta on ympärivuotinen.
- Anonyymi00009
Kännykkä ja someriippuvaiset cityjuntit varmaan jättävät vauvelit itsekseen konttailemaan metsään, kaikkea jännää taaperot löytävätkin ja uusia tajunnan räjäyttäviä makumaailmoja löytyy esim. kärpässieniä, kakkaa, puutiaisia, yms. Onhan se ihmeellistä ja parantavaa luontoa kaikki tuo, neuvolan täti kertoi ja somessa luomuintoilijat hehkuttaa.
- Anonyymi00011
Mikä on ikäraja vauvan ja lapsen välillä?
Mielestäni vauva on sellainen jota pitää kantaa paljon kun se ei jaksa kävellä kuin "5" metriä.
Onko 1 vuotias vauva? - Anonyymi00012
Vastustuskyky tulee pitkälti luonnosta. Mullan mikrobit yms. Puiden erittämät eteeriset öljyt. Ne tukevat ihmisen hermostoa ja monenlaista biologista ja henkistä kehitystä.
Luinnossa ei myöskään ole epäluonnollisia sähkölaitteita ja muita villityksiä. Niiden poissaolo tukee hyvinvointia.- Anonyymi00014
Itse vietin paljon aikaa metsässä lapsena 1970-80-luvuilla mutta silti oli silloinkin heinänuhaa ja silmiä kutisi siitepölyn aikana "siedätyshoidosta" huolimatta. Voisi olla ehkä huonompikin vastustuskyky jos olisi ikänsä asunut betoniviidakossa mutta turhan suuria odotuksia ja ihmeparannusmielikuvia ihmisillä on yleensä kaikesta.
- Anonyymi00015
Monissa päiväkodeissa tehdään jo tätä. Tässä on kyseessä ns, antibioottiresistenssi kysymys joka on elinehto ihmiskunnalle.
Antibioottiresistenssi tarkoittaa ilmiötä, jossa bakteerit tai muut mikrobit kehittävät vastustuskyvyn niitä tuhoamaan tarkoitettuja lääkkeitä vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741650- 201134
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321063Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu133871Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189806- 64684
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191607On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 48528
- 69510
- 55507
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32498- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28422- 40417
- 33413
- 16399
- 82398
- 37396