Tuossa videolla pätkä siitä kun Putin tapaa sotilasjohtoa, ei uskalla lainkaan katsoa päin tai silmiin vaan luimistelee niinkuin pahojaan tehnyt koira.
https://youtube.com/shorts/5KEdLXZ4jwc?is=D3xuZD3G51dfw2-S
Putin näyttää koiralta joka on syönyt isännän tossut
25
113
Vastaukset 25
- Anonyymi00001
Kenraalit ei tykkää, kun niiden tossuja turhaan pureskellaan ...
- Anonyymi00002
Tuosta on parempi pätkä mutta en nyt jaksanut kahlata videoita.
Putin näyttää kyllä todella maansa myyneeltä ja säälittävältä. - Anonyymi00003
Aiai ja silti Trump kadehtii idoliaan Suurta Putinia .
- Anonyymi00004
Tuskinpa se kapista tossunpurijaa kadehtii.
- Anonyymi00005
"Nehän hirttää minut" oli Putin sanonut, luulen että ei se ihan väärässä ole.
- Anonyymi00006
Missä tuossa videossa näkyy se sotilasjohto?
- Anonyymi00007
Se on varmaan piilossa tuossa arkussa...
- Anonyymi00008
Olisikohan Putinia vastapäätä?
- Anonyymi00009
Putin katseli vain Valeri Kerasimovin kenkiä, ylemmäksi ei uskaltanut katsoa.
- Anonyymi00010
Se on siitä videolta missä bunkkeri on naamioverkotettu SISÄPUOLELTA.😂
Venäjän propaganda kyllä ampuu toisinaan itseään jalkaan varsin näyttävästi.- Anonyymi00011
Sisäpuolelta ?
Mikä idea tuo on. - Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sisäpuolelta ?
Mikä idea tuo on.Se on sitä propagandaa jolla yritetään todistella jotain, tosin noille naamioverkoille on naureskellut omat ja vieraat.
- Anonyymi00012
luimistelee, mutristelee suutaa, venyttää penniä kuulemma että on kuulemma tosi nuuka mies, ja ajeleeko ihan ladalla liikenteen tulppana oikein ja onko semmonen ettei osta mitää vaatteita vaan vanhoissa vaatteissa ja koko ajan juonii jotain toisia vastaan joten siksi usein pokerinaama ja luimistelee ja mutristelee suutaan. Semmonen se on naapurimaan pressa voi voi että on siitä harmia.
- Anonyymi00014
Putinin hirttolava lähenee.
- Anonyymi00016
No, katsotaan Duuman vaalit ensin...
- Anonyymi00015
Isäntää pureva koira pitää lopettaa, ja hankkia parempi tilalle.
- Anonyymi00017
Tuo ilmaus 'luimistelee' kiinnitti huomioni, tunsin nimittäin isäntämiehen joka käytti juuri tuota sanaa arvioidessaan puuttinia. Mainitulla isännällä oli hyvä ihmistuntemus, hän huomasi aina pienellä vilkaisulla toisen mielentilan. Aikana jolloin puuttinia pidettiin vielä tolkun miehenä, vielä kun vaihteli Halosen kanssa kissavideoita*, hän piti puuttinia epäluotettavana 'kun se luimistelee silmiään'. Ja niinkuin monesti, tämäkin arvio osoittautui oikeaksi viimeistään silloin kun 'naamiot oli riisuttu'. *ehkä lähettelivät kaitafilmejä
Jalka väpättää myös tällä videolla:
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000012208431.html- Anonyymi00018
Valheenpaljastuskoneessa Putin narahtaisi jokaisessa kysymyksessä. Se mies ei osaa puhua totta. Kun on kasvanut, opiskellut ja luonut uransa siinä ympäristössä, totuus muuttuu suhteelliseksi eikä sillä lopulta ole edes mitään merkitystä. Totuus ilmenee pikemminkin pelottavana asiana, jota pitää välttää ettei paljastuisi.
- Anonyymi00019
Väärennetty video.
- Anonyymi00020
Putinilla on nyt se aika kuusta joka päivä.
- Anonyymi00021
Putin vaan jatkaa tossujen pureskelua, vaikka Intian Modikin jo sanoi, että lopeta tuollainen typerehtiminen.
- Anonyymi00022
Jos ei tossujen pureskelu lopu niin ei kai siinä muu auta kun viedä piikille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää63779- 157753
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25750Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.98712Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27708Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93667Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒193626- 22582
- 61572
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks34516- 39455
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78450- 57445
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25427- 70423
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.74422Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9419- 54408
On kyllä tosi surullista
jos kaivattuni (nainen) luulee palstan tyhmien viestien olevan multa. 😔Ei ole mitään syytä, miksi kirjoittaisin sellais68397