Diktatuuri ja fasismi nostavat Saksassa päätään, Mertzin johdolla. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/cd19ab9d-fbb7-4969-9660-2015ce90e93a
Vastaukset 27
- Anonyymi00001
Putinin aloitteesta.
- Anonyymi00003
Putin ei ole varsinaisesti eurooppalainen, mutta diktaattorisaarjaan menee toki.
- Anonyymi00008
Hänenkö aloitteestako Saksan liberaalit ja muut vassut suosii kaikessa tulijoita ja oma kansa on jätetty heitteille?
- Anonyymi00002
Hitlerin nousu tapahtui samantyyppisessä tilanteessa, jossa vehkeiltiin omaa kansaa vastaan.
- Anonyymi00009
Niin juuri. Omaa kansaa ei saa jättää heitteille kuten vihervassut täälläkin tekee.
- Anonyymi00021
Anonyymi00009 kirjoitti:
Niin juuri. Omaa kansaa ei saa jättää heitteille kuten vihervassut täälläkin tekee.
Täällähän Persut nousee sen takia kun seuraava hallitus tulee suosimaan muita kuin omaa kansaa.
- Anonyymi00004
Saksan Afd saa tosiaan hyvää aikaan tukemalla Putinia . Putinin päätavoite on EU n hajoittaminen ja euroopan äärioikeisto tukee Hyvin Putinin pyrkimyksiä . Trumpki näkee mielellään EU n hajoamisen .
- Anonyymi00022
Trump ei näe mielellään heikkoa Eurooppaa. Häntä sapettaa suunnattomasti Euroopan löperyys esim. maahanmuutossa.
Eikö hän ole tätä tolkuttanut jo paljonkin? Hän patistaa Eurooppaa ottamaan itse vastuuta myöskin puolustuksesta. Tämä on loogista ja oikein. - Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Trump ei näe mielellään heikkoa Eurooppaa. Häntä sapettaa suunnattomasti Euroopan löperyys esim. maahanmuutossa.
Eikö hän ole tätä tolkuttanut jo paljonkin? Hän patistaa Eurooppaa ottamaan itse vastuuta myöskin puolustuksesta. Tämä on loogista ja oikein.Putte on varmasti eri maata kuin Trump. Hän nauttii siitä kun Eurooppa tuhoaa itse itseään.
- Anonyymi00026
Anonyymi00023 kirjoitti:
Putte on varmasti eri maata kuin Trump. Hän nauttii siitä kun Eurooppa tuhoaa itse itseään.
Mutta miksi Eurooppa tuhoaa itse itseään, jää minulle epäselväksi
- Anonyymi00005
Putin ja Trump ovat iloissaan äärioikeiston noususta euroopassa .
- Anonyymi00011
Sillä on syynsä miksi näin tapahtuu. Vassut ovat hylänneet oman kansan ja suosivat vain näitä tulijoita. Se on ainoa syy
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sillä on syynsä miksi näin tapahtuu. Vassut ovat hylänneet oman kansan ja suosivat vain näitä tulijoita. Se on ainoa syy
Tämän vuoksi kansa kääntyy sen puolueen puoleen joka ajaa kansan asiaa
- Anonyymi00014
Äärioikeiston nousuun on tasan tarkaan vain yksi syy ja se on oman kansan unohtaminen ja maan täyttäminen muukalaisilla.
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Äärioikeiston nousuun on tasan tarkaan vain yksi syy ja se on oman kansan unohtaminen ja maan täyttäminen muukalaisilla.
Juuri näin , mikään muu ei enään auta tässä tilanteessa kuin kovat otteet , nämä suvakit ovat tuhonneet sosialismilla yhteiskunnat , liika on liikaa , suomikin oli vuosikymmeniä hyvä maa kaikille suomalaisille , ei ole enään eli tuhottu on .
- Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Juuri näin , mikään muu ei enään auta tässä tilanteessa kuin kovat otteet , nämä suvakit ovat tuhonneet sosialismilla yhteiskunnat , liika on liikaa , suomikin oli vuosikymmeniä hyvä maa kaikille suomalaisille , ei ole enään eli tuhottu on .
Kaikki eu johtajat , kilttejä naisia myöten, ovat muuttuneet hirviöiksi.
- Anonyymi00006
Tuo kaikki on täysin totta.
- Anonyymi00007
Milloin punaiset olisivat ilmentäneet demokratiaa
- Anonyymi00013
Neukku Kiina pohjoiskorea Kuuba jne
- Anonyymi00010
Venäjä hämmentää ja rahoittaa näitä ääriryhmiä saadakseen hämmennystä ja häiriöitä Eurooppaan. Ei tuossa ole muusta kysymys, valitettavasti näitä reppanoita joihin propaganda uppoaa kovin helposti, sen näkee myös täällä meillä näiden Persujen ja SiniMustien kannattajien joukossa. Säälittäviä luusereita jotka uhoavat isoissa porukoissa ja hakkaavat sivullisia ja jopa tyttöjä jne...
- Anonyymi00027
No oletko nyt kauhean hämmentynyt??
- Anonyymi00015
Missä on kuva niistä saksaan pudonneista "venäläisistä" droneista?
Ai niin ei missään koska tiedot on "salaisia". Teidän pitää vaan uskoa, että Mertz puhuu totta, Ursulakin uskoo 😭😭😭😭- Anonyymi00020
Ei ursula "usko" vaan on ITSE valheen lähde.
- Anonyymi00017
Kuten Li Anderson sanoi, äänestäjä on demokratian pahin vihollinen.
- Anonyymi00018
Kun EUpäättäjien sadsimi nyt on päässyt huippuunsa niin mitä muuta luulitte saavanne kuin sisällissodan?
Sadismi on aina historiassa päättynyt sotaan.
Lukekaa vaikka ranskan vallankumous.- Anonyymi00024
Nyt sadismi päättyykin oikeiston voittoon.
- Anonyymi00025
DDR meni aikaa sitten pois muodista.
Checkpoint Charlieta yhä muistellaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751739- 241216
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341112Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135933Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64704
- 77632
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192629On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 49571
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 57502
- 36484
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398