Jotka valtio maksoi mutta Purran aamu smoothie saa Demarit huutamaan vaikka Purra maksaa ne ihan itse
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Minäkin oon aina syönyt työpaikalla kaikki mitä työnantaja on tarjonnut .
- Anonyymi00004
No onko aina kannattanut? Tytti vie osan jopa kotiin.
Ite joskus jättäny mädät omenat kyllä muille.
- Anonyymi00002
Nyt näillä hihhuleilla ei ole vihannrksiin varaa. No onneksi bisseen riittää.
- Anonyymi00003
Ai , kuka demari on huutanut ? Ei tos eduskunnassa ollut ainakaan mitään puhetta ollut . Vai tapahtuiko se eduskunnan vessassa ?
- Anonyymi00005
Huuto tapahtui aloittajan pässää!
- Anonyymi00006
Demari kansalainen puolestaan katsoi, että Purra ”leuhkii” smoothiellaan, kun kaikilla ei ole varaa ostaa ruokaa. Myös tälle Purra vastaa omalla suorasukaisella tyylillään.
– En minä mitään leuhki. Jaan terveellisiä ruokia. Ei ole pakko seurata. Jotkut ministerit ovat tavanneet jakaa kuvia shampanjaillallisilta. Tämä on ihan vain tavallinen terveysruoka, Purra perustelee. - Anonyymi00007
Marin maksoi aamiaisensa valtiolle. Onko Petteri korvannut mitään vääryyttää???????
- Anonyymi00008
Marin maksoi vääryydellä itselleen vaatimat ilmaiset aamupalat valtiolle takaisin (arvo oli kai jotain 16000 euroa) ja asia oli sillä kuitattu.
Jos tavallinen ihminen systemaattisesti päivittäin varastaisi kaupasta saman verran itselleen ruokaa, siitä ei selvittäisi pelkällä takaisin maksamisella.
Puhumattakaan että ajelisi autolla, josta olisi 16000 euron verran vilpillisesti säästetty auton käyttömaksuissa tai 16000 euron verotusarvosta pimittäisi tulojaan verotuksessa.
Laki on kaikille sama, mutta sitä vain tulkitaan parlamentaaristen voimasuhteiden mukaisesti.
- Anonyymi00009
Eikä Purran aamupalaan kuulu kalliita viinejä.
- Anonyymi00010
Kuuluuko Purran aamupalaan minttuviinaa vai väkiviinaetikkaa?
- Anonyymi00011
Eräällä kuluu jauhoja. Hys hys.
- Anonyymi00012
Öyhöti
- Anonyymi00013
Aiheutti se. Demarit paheksuivat, että miksi se aamupala nostettiin tikunnokkaan, voihan sitä kenen tahansa käsi livahtaa vahingossa veronmaksajan taskuun ja maksattaa 300 euron aamupalan, kalleine viineineen.
Eikä ollut yhtään Päiviä joka sanoi että kaikilla ei tuohon ole varaa. Ei ainakaan mediassa kerrottu tällaisesta Päivistä.
Tai ehkä kaikilla olikin varaa, sossu maksoi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751679- 241186
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321083Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134916Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49571
- 71567
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55517
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 34434
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398