Koko maailmassa kukaan kukaan ohittaneet . Katsokaa Esim. Video SAPRIINA SALERNA - ( GRINGO ) upea vekotin tuo
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
En oo kuullutkaan . Mää onkii persumies ja etin mustaa miestä .
- Anonyymi00003
jooooopppppsss mutta taitaa olla plastiikkia....,,,?
- Anonyymi00008
Makuasioistahan ei voi kiistellä, kyllä minun mielestäni "Britney Spears" 10 vuotta sitten oli huomattavasti kauniimpi.
- Anonyymi00004
Boys Boys Boys..... ja tisu vilahtaa. Boys Boys Boys.... aivan ihanaa.
- Anonyymi00005
Boys esitys oli aikanaan ainoa Mitä pillujen kadehtima mädätys alkuvuosinaasn alkoi upeaa nuorta naista haukkumaan . Sabriinalla kylläkin upeita Lava esityksiä kymmenittäin . Niitä ei pillukateus Suomi Tv.ssään näyttäneet . Sama kateus Kuin MONA CARITAA Kohtaan .
- Anonyymi00013
Anonyymi00005 kirjoitti:
Boys esitys oli aikanaan ainoa Mitä pillujen kadehtima mädätys alkuvuosinaasn alkoi upeaa nuorta naista haukkumaan . Sabriinalla kylläkin upeita Lava esityksiä kymmenittäin . Niitä ei pillukateus Suomi Tv.ssään näyttäneet . Sama kateus Kuin MONA CARITAA Kohtaan .
Saiskohan saman suomeksi?
- Anonyymi00006
Eiks se oo Sabrina Salerno, kasarilla joka pojan päiväuni ;)
- Anonyymi00009
No hö kyl ysärin E-Rotic Jeannette ja E-typen naiset oli kovempia sanokaa mitä sanotte... :D
- Anonyymi00007
KETÄ se smonen sarpiina sarleeno oikEEN ON? Onko ulkolainen?
- Anonyymi00010
Väitti aikoinaan, että hänen tissit on paremmat kuin Sammyllä, vaikka pienemmät toki. Myöhemmin on lepakon kanssa toki tehnyt yhteistyötä. Lauleskelleet mm. Venäjällä.
- Anonyymi00011
Tellä on puhelimen netti . Katsokaa Grinho video ! Ei silloin ollut mitään n.s kauneus leikkauksia maailmassa .. Hän on nykyäänkin kaunotar .
- Anonyymi00012
Kyylhä sitä kaikenlaisia temppuja oli ennenkin :D
"Sandra Bullock paljasti totuuden ihaillun vartalonsa takana – rinnoissa olikin 6 ”kanafilettä”
https://www.is.fi/menaiset/ilmiot/art-2000012280997.html
- Anonyymi00014
Erikoista nyt ettei Sabrinan parasta versiota GRINGO Kappaleesta meinaa löytyä kuin vaivaa nähden . Mutta löytyy . Miehet laukee jo kasvonsa näkien ?
- Anonyymi00015
Upea tyttö ollut . Ja on vieläkin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741650- 201134
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321063Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu133871Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189806- 64684
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191607On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 48528
- 69510
- 55507
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32498- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28422- 40417
- 33413
- 16399
- 82398
- 37396