Persu painaa peräsuoli pitkällä duunia ja maksaa veroja. Meikkä nostaa Kelan rahaa ja vedän sohvalla lonkkaa, ja käteen, katsellessa naisten telinvoimistelua töllöstä työttömän toffeeta samalla ryystäen. Meitsin ei tartte tehdä mitään.
Persu on hieman tyhmä.
Syön persun ruokapöydässä, ja juon kaljat jääkaapista
27
72
Vastaukset 27
- Anonyymi00001
Ai niin, totta kai käyn äänestämässä. Vasemmistoliittoa tietenkin.
- Anonyymi00002
Hyvää kansalaistottelemattomuutta.
- Anonyymi00003
Sellaisia te vasemmistolaiset olette, kädet toisten taskuissa. Mutta tämä ei ole mitään uutta, sillä se on aina ollut niin.
- Anonyymi00005
Me olemme älykkäämpiä. Annamme muiden rehkiä ja keskitymme itse nauttimaan elämästä, tästä ainoasta joka meille on annettu. Te persut toki jatkatte "taivaassa" niiden neitsyidenne kanssa, kun olette ensin kokeneet maanpäällisen helvetin hikoilemalla kapitalistin (ja meidän) puolesta.
- Anonyymi00004
Taitaa olla usein vaan just päinvastoin?
- Anonyymi00006
Demarin arki on tuollaista.
- Anonyymi00007
Päättäkää jo vassut että ovatko Persut työteliäitä vai lorvijoita. Teiltä kun kuulee ja lukee täysin vastakkaisia väitteitä asiassa.
- Anonyymi00013
Kyllä persut ovat sataproenttisesti työteliäitä, joiden joukossa ei ole ainuttakaan lorvijaa.
Sellainen vassu, joka muuta väittää, ei ole asioista selvillä.
-vassu-
- Anonyymi00008
Ajattele miten sinulle jäy, kun aateveljesi aikovat hävittää persut ydinsodalla.
Toivottavasti et joudu töihin...- Anonyymi00016
En tiedä, ketä sinä tarkoitat aateveljellä, mutta se kommentistasi paljastuu, että hän on ydinfyysikassa pidemmällä kuin kukaan muu, koska hän on pystynyt kehittämään ydinaseen, joka hävittää vain persut.
Tuollainen aateveli ansaitsisi sekä Nobelin fysiikan- että rauhanpalkinnon.
- Anonyymi00009
Perussuomalaiset ovat tämän maan rakentaneet.
- Anonyymi00015
Minun kaikki esivanhempani ovat olleet jo 1930-luvulta saakka perussuomalaisia ja he ovat muistelleet minulle sitä, kuinka perussuomalaiset ovat olleet niin sodan kuin rauhankin töissä aina se joukko, joka on yllä pitänyt isänmaamme puolustamista ja rakentamista.
- Anonyymi00027
Pers on pohjakakkaa.💩
- Anonyymi00028
Anonyymi00015 kirjoitti:
Minun kaikki esivanhempani ovat olleet jo 1930-luvulta saakka perussuomalaisia ja he ovat muistelleet minulle sitä, kuinka perussuomalaiset ovat olleet niin sodan kuin rauhankin töissä aina se joukko, joka on yllä pitänyt isänmaamme puolustamista ja rakentamista.
& Lehmät lentää.🐮🟦🟨🌼💩
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
& Lehmät lentää.🐮🟦🟨🌼💩
Kyllä niitä lehmiä tuli Karjalasta evakoitten mukana lentämälläkin, vaikka suurin osa niistä tulikin junilla ja omilla jaloillaan kävelemällä.
- Anonyymi00010
Peruskansaa
- Anonyymi00011
Ei eroa aloittajalla ja Rydmanilla, Rydmani vaan saa hyvää veronmaksajien maksamaa liksaa että laahautuu esim. kyselytunnille istumaan ministeriaition takariviin selaamaan puhelintansa.
Välillä kuten aloittaja, provoilee ulosteensa. - Anonyymi00012
Eikä tartte vouhkata mitään euron pensastakaan. Maksakoot pensa minkä maksaa.
- Anonyymi00014
Eniten Persuja on loisena ja joutoväkenä.
- Anonyymi00017
KYLLÄ SAATANA SYÖ JA UKRONATSIT!
- Anonyymi00018
Minä käyn homostelemassa persujen poikakaverit. Pääsevät valmille ja lämpimille jälkiliukkaille.
- Anonyymi00019
Olipahan huono false flag. Mutta parempaan ei persu pysty.
- Anonyymi00020
Nyt tulee valetta. Mistä muka löydät persun joka käy töissä ?
- Anonyymi00021
Itse en siis käy eli en tiedä !
- Anonyymi00026
Kylä käyp katteeks.🤢
Tv: pers. 🟦🟨🌼🦥🐢🐌😴🛌💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤 - Anonyymi00030
Aloitus kuulostaa ihan viherpunikkien muslimiveljeskuntien hyvinvointiyhteiskunnalta…
- Anonyymi00031
Riikka syö pöydäässäsi!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741650- 201134
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321063Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu133871Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189806- 64684
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191607On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 48528
- 69510
- 55507
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32498- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28422- 40417
- 33413
- 16399
- 82398
- 37396