Missä olit silloin, kun persut nosti bensan hinnan 3 euroon?

Anonyymi-ap

Kysymys joka esitetään lähitulevaisuudessa monille.

46

112

Vastaukset 46

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Heureka munapää kysyy?

• Anonyymi00009

Itse olet!

• Anonyymi00025

Missä olit, kun tervettä järkeä jaettiin Suomessa? 80-luvun jälkeen, sitä ei ole tapahtunut.

• Anonyymi00002

Trumppi ja Putin ovat hintojen korottajina huippuja. Osansa on antanut myös Netanjahu.Tasauspäivä tulee koittamaan, kukahan lähtee ensin.

• Anonyymi00006

Natsikyy on pahin korottaja.

• Autoilu on kalliimpaa kuin oluen juonti.

Juo olutta, älä aja!

• Anonyymi00003

Huviajelulla Mersullani. Ei ole tumpeloita Tojoillaan jaloissa.

• Anonyymi00004

Olin vessassa, se toimii ilman bensaa.

• Anonyymi00007

Minäkin olin silloin paskalla.

• Anonyymi00005

Kysymys joka esitetään lähitulevaisuudessa monille.

Miksi biodiesel tehdas meni Marinin aikaan Rodderdamiin, oli avaukseni kysymys siis

• Anonyymi00010

Marinin aikaan kaikki oli halvempaa! Kaikki oli paremmin!

• Anonyymi00013

Marin ihan vittuillessaan siirs sen sinne.
        Kuuleman mukaan oikeen oli ite trukkia ajamassa kun se tehdas lastattiin lento koneen kyytiin ja lennätettiin kiinaan

• Anonyymi00026

Kunnon poliittista nostalgiaa ei voita mikään.
        Kaipaan niin Aleksanteri toista.

• Anonyymi00008

Tänään!

• Anonyymi00012

Olispa taas halpaa Sannan bensaa.

• Anonyymi00015

Oli se hienoa aikaa kun Sanna ja tytöt piti suomalaisten puolta.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Oli se hienoa aikaa kun Sanna ja tytöt piti suomalaisten puolta.

Sanna ja tytöt olivat intersektionaalisen feministisen talouselämän asinatuntijoita. Sitä vain ei tyhmä kansa ymmärtänyt.
        Ei pidä päästää ihan kaikkia sentään äänestämään!

• Anonyymi00014

Harvoin historiassa niin monet on olleet vihaisia niin harvoille tyhjän lupaajille.

- vinston söötsil

• Anonyymi00028

Siinähän sulla on aika mennytkin taivastellessa viime vaalien jälkeen. Jännä odotella, että kenenhän vika seuraavien vaalien jälkeen kaikki paha tuleekaan olemaan?

• Anonyymi00016

Kallista on persubensa.

Mitäs tähän sanoo Afkaani-Mauri?

• Anonyymi00017

Bensan ja Dieselin hinta laskee heti kun Mauri saa korttinsa takaisin.

• Anonyymi00018

Sannan aikana oli halpaa bensaa, työllisyys tapissa ja otettiin vähemmän velkaa, vaikka oli koronat ja alko sodat.

Miten meni noin omasta mielestä, Persu?

• Anonyymi00019

Jos demarit on ens vaalien jälkeen hallitusvastuussa, niin tuskin kolme euroa litralta riittää, kun imevät päästökauppamääräykset mukisematta.

• Anonyymi00020

Minä olin silloin paapomassa islamin palvojia ja puolustamassa islamisaatiota SUOMESSA…
        Missä te olitte?

• Anonyymi00021

Weimarin tasavallan toisinto?Weimarin tasavalta mahdolliisti natsien diktatuuurin hyperinflaation runtelemassa Saksassa bensiinin hinnannousu voi olla tuleevan vallankumouksen alkusoitto

• Anonyymi00023

Kepu petti demarit Weimarin tasavallassa. Kepu mahdollisti Hitlerin valtaan nousun.

• Anonyymi00022

Eipä tule mieleen toista Eu-maata joka olisi enemmän tämän kaiken inflaation, työttömyyden kasvun ja velkaantumisen ansainnut kuin Suomi. Eli maa joka sulki jo koronakriisissä vain varmuuden vuoksi yhteiskuntaansa ja on nytkin valmis kaikkiin mahdollisiin rajoitus- sulku- ja pakotetoimiin.

• Anonyymi00039

Niin tämän tilannehan johtuu ostovoiman leikkauksista taantumassa. Siirrettiin köyhien tuet rikkaiden tileille lepäilemään. Tästä seurasi euroopan mestaruus työttömyys ja ysärilaman kaltainen konkurssiaalto. Orpohan tämän onmyötänytkin: "Lukeehan se taloustieteen oppikirjassakin".

Kaksi miljardia varastettiin kansalta suoraan, yksi eläkerahastosta, yksi asuntosäätiöltä.

Valtaan päästiin velkapelottelulle ja otettiin sitten ennätysvelat.

• Anonyymi00024

Persut on puhuneet ja lupailleet vuosien mittaan paskaa niin jumalattoman paljon, etteivät enää pysy itsekään mukana mitä kaikkea ovat luvanneet ja puhuneet. Takit on kääntyilleet ja mustasta on tullut valkoista kun nämä helppoheikit vedättävät ja huudattavat ymmärtämättömiä milloin milläkin.

• Anonyymi00029

Ai, älä ihmeessä; kerro mitä kaikkea, minä en politiikkaa seuraa. Omassa elämässäni ei ole tapahtunut mitään sen kummempaa ennen tai jälkeen minkään vaalien. Sen muistan, että jonkin hallituksen aikaan, töissä piti pyöritellä muutama minuutti pitempään peukaloita kuin työsopimuksessa oli sovittu.

• Anonyymi00034

yhyy.kukaan muu ei oo luvannu mitään...

• Anonyymi00040
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Ai, älä ihmeessä; kerro mitä kaikkea, minä en politiikkaa seuraa. Omassa elämässäni ei ole tapahtunut mitään sen kummempaa ennen tai jälkeen minkään vaalien. Sen muistan, että jonkin hallituksen aikaan, töissä piti pyöritellä muutama minuutti pitempään peukaloita kuin työsopimuksessa oli sovittu.

Niin, tai sitten et ymmärrä niitä vaikutuksia.

• Anonyymi00030

Kyllä aloittajan kysymykseen moni vastaa, että tankkaamassa olivat, kun huomasivat persujen taas nostaneen pensan ja riisselin hintaa.

• Anonyymi00031

Aloittaja lienee yksinkertainen vihervasemmistolainen.

Suomi ei määrää markkinoilla myytävän öljyn hintaa.

Maailman normaalitilanteessa OPEC kartelli johon myös venäjä kuuluu, sopii keskenään markkinahinnan.

Nyt maailman öljyn kalliit hinnan johtuvat venäjän 2022 aloittamasta hyökkäys, anastus ja valloitussodasta Ukrainassa.

Tästä kumuloitui myös Palestiinalaisten hyökkäys Israelin mikä lienee aseellisesti venäjän yllyttämä. Tästä seurasi Trumpin sota Irania vastaan kosja Iran tukee ja osin johtaa Hamasin toimia.

• Anonyymi00035

Ruotsissa 1,45 euroa, Suomessa melkein tuplat.

Molemmat samanlaisia öljyvaltioita. Vain hallinnossa eroa, nimittäin Ruotsissa ei ole persut hallituksessa.

Bensan veroton maailmanmarkkinahinta näyttää olevan ny 74 senttiä litralta ja dieselin 1,08 euroa.

Vertaiun vuoksi sosialistisessa Venezuelassa bensa ei maksa kuin 3 senttiä litralta.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Ruotsissa 1,45 euroa, Suomessa melkein tuplat.

Molemmat samanlaisia öljyvaltioita. Vain hallinnossa eroa, nimittäin Ruotsissa ei ole persut hallituksessa.

Bensan veroton maailmanmarkkinahinta näyttää olevan ny 74 senttiä litralta ja dieselin 1,08 euroa.

Vertaiun vuoksi sosialistisessa Venezuelassa bensa ei maksa kuin 3 senttiä litralta.

Tervemenoa sosialistiseen Venezuelaan. Vie leivät mukana, että voi syödä siellä jotain.

• Anonyymi00042

Et taida ihan täysillä ajella. Tässähän juuri viitataan siihen, että Persut syyttivät Marinia bensan hinnasta ja nyt sitten ei kuulemma ole hallituksen vastuulla benun hinta. Persujen retoriikka tekopyhää paskaa.

Marin otti velkaa, itse ottavat vielä enemmän velkaa, vaikka olosuhteet ovat paljon helpommat. Tähän argumentoidaan, että ilman leikkauksia, jotka aiheuttivat ennätys työttömyyden ja konkurssit, olisi kuulemma velkaannuttu vielä lisää. Ei mitään järkeä moisissa väitteissä, jos ymmärtää yhtään kansantaloudesta.

Mutta ilmeisesti se on sulle.ihan sama mitä paskaa jauhavat, kunha muistavat välillä heittää rasisti-läppää.

• Anonyymi00032

Mutta nyt voi kysyä missä olit kun Sanna nosti bensan hinnan yli kolmeen euroon?

• Anonyymi00038

Samassa paikassa tietenkin. Antikaisen läskihorohan on yksi pahimmista persuttimista.

• Anonyymi00033

olin vihreiden kanssa juhlimassa bensan hintaa.

• Anonyymi00036

Siihen menee vie vuos pari täytyy kahtoa misä olen silloi eipä tuota etukäteen vie tie jos hyvin käy ni haudan levossa saa sotkun järjestäjä itse siivota jälkensä ei tai onnistua vai mitä veikkaatte

• Anonyymi00041

Ei ollut persuista bensaveron alentajiksi vaikka vuosia sitä oppositiossa huusivat.

• Anonyymi00043

Eipä ole ollut minkään muunkaan tekijöiksi. Vahinkoa vain saaneet aikaiseksi ja ennätysvelat Suomelle.

• Anonyymi00045

ᶠᶸᶜᵏᵧₒᵤ!🖕

• Anonyymi00046

Jo vanha kansa tiesi sanoa:
        "persu pettää ja valehtelee aina"

• Anonyymi00047

Nyt bensa halpaa ja Suomi takas! Puniikkia vituttaa!!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      75
      1689
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      24
      1186
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      32
      1083
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      134
      916
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      826
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      694
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      619
    8. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      608
    9. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      571
    10. 71
      567
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      518
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      517
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      502
    14. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    15. 34
      434
    16. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    18. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    19. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      409
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe