Maailmassa on 4 Hullua, joiden vuksi me kaikki kärsimme!
Trump, Netanjahu, Zelenskyi ja Putin.
Kukaan näistä ei halua rauhaa, vaan pelkkää sotaa!
Näiden 4 Hullun vuoksi me kaikki kärsimme tässä maailmassa
16
76
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Miksi kukaan ei enää halua rauhaa tähän maailmaan?
- Anonyymi00002
Ihmiskunta on totaslinen geneettinen epäonnistuminen. Se on pakko todeta. Valitaan kaikkein ääliömäisimmät tyypit isoimpien valtioiden johtoon. Kuka niitä kunnioittaa?
- Anonyymi00003
Minä en halua rauhaa, silloin elämä on turvatonta.
Sota on turvallisempi ja paremmin ennakoitavissa oleva ratkaisu.
- Anonyymi00004
Meillä on ihan omat hullut eduskunnassa joiden takia suomi huonosti voi mutta miellä ihan kuinka haluat miksi et asialle mitään tee kun kerran syylliset tiedät
- Anonyymi00005
Äläpäs ääliö valehtele törkeästi, kun Zelensky on kerta toisensa jälkeen sanonut haluavansa rauhaa ja vaatinut Venäjältä neuvotteluja. Jotka Putin on kerta toisensa jälkeen tyrmännyt ja sanonut jatkavansa sotaa.
Zelensky ei voi yksin solmia rauhaa jota Putin ei halua eikä hyväksy, eikä Ukraina voi lopettaa puolustautumista niin kauan kuin Venäjä jatkaa hyökkäämistä. Eikä Venäjällä ole aikeitakaan lopettaa hyökkäämistä.
https://www.verkkouutiset.fi/a/sergei-lavrov-venaja-ei-pysahdy-nykyiselle-rintamalinjalle/- Anonyymi00008
Ääliö olet itse, kyllä se Zelenskyi haluaa jatkaa sotaa, koskaa tienaa huijaamalla miljoonia itselleen.
Turha sitä Zelenskyitä on palvoa, HUIJARI HÄN ON. - Anonyymi00016
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ääliö olet itse, kyllä se Zelenskyi haluaa jatkaa sotaa, koskaa tienaa huijaamalla miljoonia itselleen.
Turha sitä Zelenskyitä on palvoa, HUIJARI HÄN ON.Pää kiinni valehteleva putinatsi!
- Anonyymi00006
Zelenskyi ei kuulu joukkoon. Hän on hyvis joka vain puolustaa maataan. Mutta Trump, Putin ja Netanjahu, he ovat maailman kaaoksen takana.
Esimerkiksi kun persut itkevät 2,5 euron bensaa, niin muistakaa että hinnan nosti juuri Netanjahu. Hän oli se tyyppi joka houkutteli Trumpin hyökkäämään Iraniin. Trump taas on se kaheli jonka takia mm. saksalaiset autonvalmistajat irtisanovat porukkaa kun tullien vuoksi ei autot enää käy kaupaksi jenkkeihin.- Anonyymi00007
Nostradamus puhui kolmesta konnasta. Putun,Trump,Netanjahu sopivat hyvin kuvaan.
- Anonyymi00009
Tottakai kuuluu joukkoon, sotahullu tuo on.
- Anonyymi00014
Anonyymi00007 kirjoitti:
Nostradamus puhui kolmesta konnasta. Putun,Trump,Netanjahu sopivat hyvin kuvaan.
Oikein sopivia ennustettavia. Mikäli jotain tulevasta pystyy sanomaan, tuo on ainakin pakko tulla esiin näkijällä.
- Anonyymi00010
Meillä se viides hullu on Orpo, ja oikeastaan kuudes hullu on Purra
- Anonyymi00012
Unohdit islamistit ym. Porukat. Afrikassa on tälläkin hetkellä yli 50 sotaa käynnissä.
- Anonyymi00013
Sanoisin 3 hullua, Putin, Netanjahu ja Trump. Nämä kolme ovat hyökkääjiä, Zelenskyi puolustautuu hyökkääjää vastaan. Tuleva neljäs on P-Korean Kim Jong-un.
- Anonyymi00015
Otahan nyt sankaripresidentti Zelenskyi pois tuosta roistojen joukosta! Laita tilalle rosvokvartettiin Pohjois-Urean Kim un Paksu!
- Anonyymi00017
Noiden rinnalla Kim Jong-unkin alkaa näyttää oikealta ihmiseltä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741650- 201124
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as311062Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu132865Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189806- 64684
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191607On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79588- 48528
- 69510
- 55507
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32498- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28422- 40417
- 33413
- 16399
- 82398
- 37396