Varmaan hyvää sähköä?

Anonyymi-ap

Kuten sanotaan, halvalla ei saa hyvää, joten sähkön täytyy olla erinomaisen hyvää, kun se ei ole halpaa? Samoin Suomessa täytyy olla aivan ennen näkemättömän laadukasta polttoainetta, kun litrahintakin on kolmen euron luokkaa?

>>>Ensi talvena pörssisähkön hinta voi kohota selvästi viime talven lukemista. Jos näin käy, niin omakotiasujalle saattaa langeta kallis lasku.

Esimerkiksi keskimääräisen sähkölämmitteisen pientalon sähköenergia voi maksaa yli 400 euroa kuukaudessa.<<<

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012282256.html

Siihen päälle siirtelymaksut, niin kelpaa sitä olla ja elostella.

27

212

Vastaukset 27

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mä käytän aina luxus sähköä ja luxus polttoaineita , olenhan minä rikas ja eliittiä .

• Anonyymi00002

Jos energiasta kertyy 400 euroa, koko lasku pienimmilläkin pääsulakkeilla on sitten tuhannen euron luokkaa?

• Anonyymi00004

Markan muurari aiheuttaa kahden vahingon.

• Anonyymi00005

Muistan hyvin sen yya ajan jolloin huonolaatuista sähköä tuli neuvostoiitosta. Valot välkkyivät jatkuvasti kun sähkö tuli sellaisina kilon paakkuina.

• Anonyymi00006

Mikä oli kilon paakku?
        Kilo on SI-järjestelmän etuliite.
        Siis onko kyseessä kilometrin paakut, kilovoltin paakut, kilowatin paatut, vai mitkä paakut, kilopascalin paakut, mitkä?
        Vai onko kyseessä kenties auringon kilo?

• Anonyymi00007

Huonolaatuista ToveriBensaa myös.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Mikä oli kilon paakku?
        Kilo on SI-järjestelmän etuliite.
        Siis onko kyseessä kilometrin paakut, kilovoltin paakut, kilowatin paatut, vai mitkä paakut, kilopascalin paakut, mitkä?
        Vai onko kyseessä kenties auringon kilo?

Kilon poliisi.

Se ei toimi enää entisessä toimipaikassaan.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Kilon poliisi.

Se ei toimi enää entisessä toimipaikassaan.

Heh. Tosi on.

• Anonyymi00009

Purralle kelpaa vain paras, eli kallein. Siitä saa nauttia köyhemmätkin. On se hyvä tuo Riikka.

• Anonyymi00019

"Purralle kelpaa vain paras, eli kallein. Siitä saa nauttia köyhemmätkin. "

Luulisi persukannattajillekin kelpaavan, jos kulttijohtaja Purrallekin kelpaa.

• Anonyymi00011

Kerta riitti. Nyt on jo vuosia joutunut olemaan varpaillaan joka syksy sähkön hinnan takia. Meillä muuttui kiinteäksi jo kesällä kun alkoi kuulua puheita että hinnat nousee taas kattoon, rahastus saa vallan. Jokin tolkku pitäisi sähkön hinnassakin olla.

• Anonyymi00012
    • Anonyymi00013

Jo miljoonan saksalaisen ilmainen sähkö itseasennettavista halpahallin aurinkokerääjistä lienee kelvotonta ?

• Anonyymi00014

Oletko se ikiliikkujan tekijä?
        Kyllä niitä härpäkkeitä voi tilata Suomeenkin. Mutta jos mökkisi palaa, otan osaa.

• Anonyymi00016

Miksi et tee itse? Laiton se Suomessa on ja hyvästä syystä, mutta täysin itse rakennettavissa.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Oletko se ikiliikkujan tekijä?
        Kyllä niitä härpäkkeitä voi tilata Suomeenkin. Mutta jos mökkisi palaa, otan osaa.

Vakuutusyhtiö ei kyllä ota osaa, jos niillä Saksan vehkeillä Suomessa polttaa talonsa. Eikä kuulukaan ottaa, koska ne on Suomessa laittomia hyvin perustelluin syin.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Vakuutusyhtiö ei kyllä ota osaa, jos niillä Saksan vehkeillä Suomessa polttaa talonsa. Eikä kuulukaan ottaa, koska ne on Suomessa laittomia hyvin perustelluin syin.

Monessa EU-maassa ovat jo sallittuja eli saapunevat Suomeenkin.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Kerropa, kuinka monessa eu-maassa ovat sallittuja?

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Kerropa, kuinka monessa eu-maassa ovat sallittuja?

Ei tullut vastusta, tuli vain väite.

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Missä EU-maissa ne on sallittuja?

• Anonyymi00015

Silloin kun pörssisähkö on kallista, kannattaa saunoa, sillä kalliilla sähköllä lämmitetty sähkökiuaskin antaa paremmat löylyt.
      Pyykistä tulee kalliina varttitunteina puhtaampaa ja mikä ero onkaan kalliilla sähköllä lämmitetyllä purkkihernekeitolla verrattuna halvalla sähköllä lämmitettyyn? Aivan valtaisa ero, en koskaan enää valmista purkkihernekeittoa halvan sähkön aikaan, on se niin mautonta.

• Anonyymi00017

Tuo on outoa, että katuvalopylväiden valot syttyy jo päiväsaikaan.
      Niiden päälläoloa ei edes huomaa, ellei katso sinne valoon, huomasin sen pari viikkoa sitten, kun katsoin sinne valoon, että siellähän valo palaa. Eikä muuten ollut katuvalojen vaihtaminen meneillään, joka tuli ensin mieleeni, etä siksikö ne on päällä, että rikkinäiset vaihdetaan.
      Miten ne on ajastettu?

• Anonyymi00020

Mielenkiintoinen talvi tulossa.

• Anonyymi00023

Tulisipa sen lajin talvi, joita oli talvisodankin aikaan.
        Ihmeellisiksi on talvet menneet, ei ole enää viikkokausien pakkasia jatkuvasti yli miinus 30 asteen, niitä oli vielä 1980-luvulla.
        Olisikohan ilmastonmuutos kyseessä, kun talvet on nykyään niin leutoja keskimäärin?

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Tulisipa sen lajin talvi, joita oli talvisodankin aikaan.
        Ihmeellisiksi on talvet menneet, ei ole enää viikkokausien pakkasia jatkuvasti yli miinus 30 asteen, niitä oli vielä 1980-luvulla.
        Olisikohan ilmastonmuutos kyseessä, kun talvet on nykyään niin leutoja keskimäärin?

Oulussa on mitattu 41,5 asteen pakkanen vuonna 1966.

• Anonyymi00025
      UUSI

Mitä on nyt halvimmat kWh-hinnat määräaikaisissa sopimuksissa? Ja talvella noussee. Samoin pörssisähköhinnat noussee. Siis kirjoitan noussee, koska en halua alkaa besserwissermäiseksi ennustajaksi, joka on varmuudella tietävinään kaiken. Sellaisia on ilman minua ihan riittämiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä on mietteissäsi

Tänään?
      Ikävä
      67
      788
    2. En olis uskonu

et kuulut tollaseen porukkaan
      Ikävä
      113
      752
    3. Mikä on hulluinta?

Mitä ikäväsi kohde on tehnyt?
      Ikävä
      37
      706
    4. Meiltä löytyy kyllä älliä

Vai mitä oot mieltä...
      Ikävä
      130
      667
    5. En haluaisi sanoa tätä

Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari
      Ikävä
      40
      609
    6. Et taida olla ihan varma

Päätöksestäsi?
      Ikävä
      67
      589
    7. Vasemmiston aloite

Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja
      Pyhäjärvi
      58
      493
    8. Miltä tuntuu

olla erossa kaivatustasi?
      Ikävä
      27
      485
    9. Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?

Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      469
    10. Onko suhtautuminen kaivattusi

Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin
      Ikävä
      35
      468
    11. Miksi vihainen

Miksi olet vihainen mulle?
      Ikävä
      41
      432
    12. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      68
      430
    13. Näyttää siltä ettet edes sinä.

Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa
      Ikävä
      30
      408
    14. Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu

Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i
      Maajussille morsian
      0
      405
    15. Hei, alettaisko oleen yhdessä?

Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys
      Sinkut
      65
      398
    16. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      35
      393
    17. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      58
      387
    18. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      27
      384
    19. Kun asiat pitkittyy niin ne mutkistuu

Mutkaista jo on, ei nämä enää selviä.
      Ikävä
      29
      374
    20. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      44