https://yle.fi/uutiset/lyhyesti/74-20248496
Se, että kokkariministeri Häkkänen menee tapaamaan tällaisen roistomaan puolustusministeriä on täysin anteeksiantamatonta.
Israel pahin toimittajien murhaaja maailmassa
17
<50
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
Itse pidän Ilja Janitskinia eräänlaisenä marttyyrina. Jankkasi Salen kummitytöstä -> Joutui vankilaan, sai syövän ja kuoli. Tilasiko jämäkkä herra Benin kautta Mossadilta "erilaisen" kaakaon Janitskinille?
- Anonyymi00002
Israel on hieno maa
- Anonyymi00011
Ei ole.
- Anonyymi00004
Israel toteuttaa kansanmurhaa ja siinä sivussa menee kosolti toimittajiakin.
- Anonyymi00005
Höpö höpö
- Anonyymi00007
Israel on Lähi-Idän ainoa demokratia, jossa kansalaisilla on äänioikeus etniseen taustaan, sukupuoleen tai uskontoon katsomatta.
Arabit ovat julistaneet tekevänsä Israelista lopun ja siinä samalla juutalaisista, sekä Israelissa että koko maailmassa.
Se on kylmä tosiasia. Mitään "kansanmurhaa" ei ole tekeillä paitsi arabien taholta. Sekin on kylmäävä tosiasia. Israel taistelee olemassaolostaan, ja kansalaistensa puolesta rotuun katsomatta, kuten vastuuntuntoisen sivistysvaltion pitääkin.
- Anonyymi00006
Kun Gazasta ei ole kenenkään mahdollista saada objektiivista tietoa, niin ettei vain olisikin niin, että tuokin "informaatio" on HAMASin "tietotoimiston" aikaansaannoksia? Enpä viitsi edes vastata.
Heti, jos arabit haluavat, Israel vetäytyy kuten teki 2005.
🇫🇮🇮🇱- Anonyymi00009
No jos ei ole objektiivista tietoa, niin turhaan arvailet
- Anonyymi00017
Kyllä lehdet ja mediat tietävät sen kun toimittaja kuolee. Usein on kuvaajakin ollut paikalla.
- Anonyymi00010
Judesaastojen bibi-verinen on joukkoineen aikamme julmin kansanmurhaaja natsien opein edes ryssien kalsarimyrkyttäjän joukot Ukrainassa eivät ole kyenneet läheskään samanlaiseen mittakaavaan ja julmuuteen ukrainalaisia kohtaan!!!
- Anonyymi00013
Olen Israelin puolella
- Anonyymi00014
Ja ihmisoikeuksia vastaan. Suomessa on yllättävän paljon rasismia ja apartheidia kannattavia.
- Anonyymi00016
Minä en.
- Anonyymi00018
Israelin sotatoimissa on kuollut yli 560 humanitaarisen avun työntekijää lokakuussa 2023 alkaneen Gazan sodan aikana. Heistä valtaosa, ainakin 393 työntekijää, oli YK:n palestiinalaispakolaisten avustusjärjestö UNRWA:n palveluksessa
- Anonyymi00019
YK:n ja muiden kansainvälisten järjestöjen, kuten Humanitarian Outcomes -tutkimusryhmän, ylläpitämän Aid Worker Security Database -tietokannan mukaan Gazan alue on muodostunut maailman vaarallisimmaksi paikaksi avustustyöntekijöille. Vuosina 2024 ja 2025 Gazassa kuoli enemmän humanitaarisia työntekijöitä kuin missään muussa yksittäisessä konfliktissa koskaan aiemmin vastaavassa ajassa.
- Anonyymi00020
Kaikki käsittääkseni muslimeja. Joten mikä ongelma..
- Anonyymi00021
Ei yllätä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741650- 201134
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321063Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu133871Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189806- 64684
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191607On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 48528
- 69510
- 55507
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32498- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28422- 40417
- 33413
- 16399
- 82398
- 37396