Pastori ei tänään antanut suoraa vastausta.
Vastaukset 26
- Anonyymi00001
Osaisikohan se tämä SS/PS Jenna Simulaa talutellut lestadiolaispappi kertoa, joka loikkasi keskustasta persuihin haukuttuaan ensin kirjoituksissaan persut lyttyyn?
On se tuo Jenna vaan viehkeä, lestadiolaispapinkin viekoitteli niin, että papille tuli avioero ja poliittinen kantakin muuttui jennamaiseksi perseilyksi.- Anonyymi00004
Pekka pappi... Jennan kanssa "työhuoneet" liki toisiaan kerrostalossa.. Sopii yhteiset taksikyyditkin, sama suunta kun on...
Muijan kanssa vaan lähti tiet eri suuntiin sitten, se on joskus sellaista... - Anonyymi00019
Ilm. 18:5 Sillä hänen syntinsä ulottuvat taivaaseen asti, ja Jumala on muistanut hänen rikoksensa.
- Anonyymi00002
Päivi heiluttaa tooraa ja kieltää taivaaseen menoa .
- Anonyymi00003
Ei päivi oo kristitty vaan heklari .
- Anonyymi00005
Jos Purra on taivaassa tai pääsemässä sinne, menen mieluummin helvettiin suosiolla.
- Anonyymi00006
Huono pastori jos hän ei Raamattua tunne.
- Anonyymi00007
Ei taida Raamatussa olla sanaakaan Netaniahun hallituksesta.
- Anonyymi00008
Netanjahu tosi uskovainen. Vasta 70 000 ruumista tunnollaan.
- Anonyymi00009
Israelin juutalaiset ovat korottaneet itsensä Herrakansaksi, vaikka itse kärsivät suunnattomasti kun heitä kohdeltiin ali-ihmisinä.
- Anonyymi00011
Ne käyvät siellä parhaillaan härskejä vaalikamppailuja tekoälykuvamanipulaatioiden kera. Mitähän Mooses sanoisi sellaisesta.
- Anonyymi00012
Jeesus ei varmasti hyväksy nykyistä rasistista apartheidia.
- Anonyymi00013
Jeesuksen ristiinnaulitsivat aikanaan.
- Anonyymi00014
Ei sitä hyväksy kukaan oikeamielinen ihminen.
- Anonyymi00015
Pääsee jopa korkealle ja pieninä palasina.
- Anonyymi00016
Mahtaako kyseinen taivas tarkoittaa avaruutta, vaiko mielikuvituksen tuotetta jonne ei ole koordinaatteja?
- Anonyymi00020
Toinen on hiton kylmä paikka ja toisesta ei kukaan osaa sanoa yhtikäs mitään. Luulisi edes jonkun papin mutta ei nekään. Hokemiseksi menee.
- Anonyymi00017
Eveliina Heinäluoma estää Purran taivaaseen pääsyn, aloittajan pitäisi kysyä Heinäluomalta onko Israelin kritsisointi Purraan verrattava synti.
- Anonyymi00018
Sinuna laskisin varmanpäälle, ja jättäsin Israelin Rauhaan!
- Anonyymi00022
Israel ei edes tunnista rauhaa. Lisää sotimista vaatii ministerikin.
- Anonyymi00021
Taivaspaikkaan saa bonuspisteitä jos vastustaa sortoa ja väkivaltaa.
- Anonyymi00023
Taivassaloon saattaa ainakin päästä.
- Anonyymi00024
Raamatussa Jumala itse arvostelee kovin sanoin Israelia vaikka minkälaisista asioista. Ovatko he sen koommin muuttuneet sitten synnittömiksi?
- Anonyymi00026
Ei Pyhää Israelia saa koskaan arvostella puolella sanallakaan!
Pitää aina iloita ja riemuita jokaisesta israelilaisten tappamasta naisesta ja lapsesta, kuten kristilliset eli kristofasistit tekevät. - Anonyymi00027
Minä annan: Poliittinen keskustelu, kritiikki ja eri mieltä oleminen valtioiden toiminnasta ovat maallisia asioita, joita arvioidaan ihmisoikeuksien, kansainvälisen oikeuden ja etiikan – ei taivaspaikan – perusteella.
- Anonyymi00028
Uudessa Testamentissa (mm. Heprealaiskirje) sanotaan ihan suoraan, että kristittyjen seurakunta on uusi Israel. Vanha liittohan oli jo "iälliseksi käynyt" ja valmis häviämään Jeesuksen tullessa, kuten mainittu kirje opettaa. Koska juutalaiset hylkäsivät messiaansa Jeesuksen, heidän liittonsa Jumalan kanssa raukeni tyhjiin. Se tietenkin tarkoittaa sitä, että nykyisen Israelin valtion tai juutalaistenkaan arvostelu ei ole mikään synti, pl. tietysti jos aletaan varsin valehtelemaan antisemiittityyliin. Joidenkin vanhoillisten kristittyjen harrastama Israelin palvonta ja nuoleskelu on tässä valossa kyllä hämmästyttävä ilmiö; näinkö huonosti he tosiaan ovat lukeneet kirjan, josta väittävät ottavansa kaikki elämänohjeensa? Toisaalta, katsoen miten kivikautisia ja armottomia käsityksiä monella heistä on, luulen etteivät he ole vaivautuneet avaamaan Uutta Testamenttia lainkaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 67788
- 113752
- 37706
- 130667
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40609- 67589
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja58493- 27485
Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu142469Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35468- 41432
- 68430
Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa30408Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i0405Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys65398- 35393
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks58387Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti27384- 29374
- 44373