Yksikään demari ei ole nähnyt vilpissä mitään väärää. Verratkaa esim Purraan, joka on kovin sanoin tuominnut vilpin.
Poliitikoilla ja poliitikoilla on siis eroja.
Puolueilla ja puolueilla on eroja.
Yksikään demari ei ole kritisoinut Ruotsin vasemmiston massiivista vaalivilppiä
20
51
Vastaukset 20
- Anonyymi00001
Ei ihme koska samassa liemessä ovat.
- Anonyymi00002
Demareilla on tuo vilppi niin verissä, eivät osaa itse pitää sitä minään.
- Anonyymi00003
Varmaan Tytilläkin tuo sämpylöiden livauttaminen kassiin tuli ihan selkäytimestä. Kun on epärehellinen, niin tällaisia juttuja tulee vaan ihan automatic.
- Anonyymi00011
Anonyymi00003 kirjoitti:
Varmaan Tytilläkin tuo sämpylöiden livauttaminen kassiin tuli ihan selkäytimestä. Kun on epärehellinen, niin tällaisia juttuja tulee vaan ihan automatic.
Ota että käsi tottuu, sanoi demari lapsellensa.
- Anonyymi00004
Moniko on kehunut? Luultavasti moni.
- Anonyymi00005
Se on demareiden salainen ase, jolla vaalit voitetaan.
- Anonyymi00006
Demarit tulisi laittaa tarkkailuun ennen vaaleja, mieluiten jalkapuuhun.
- Anonyymi00007
Mitä vaalivilppejä, jotain oikeiston ja Ruotsin Persujen kiulutteluja kun suosio pettikin.
- Anonyymi00009
Etkö seuraa mitään mediaa?
- Anonyymi00008
Se on politiikkaa. Ei Purra olisi sanonut mitään jos Ruotsin persut olis jääneet kiinni vastaavasta.
- Anonyymi00010
Jos ja jos, vain vasemmisto teki vilppiä Ruotsissa.
Siis sama homma kuin vain demarit kiusaa, ei kukaan muu, vain demarit. - Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Jos ja jos, vain vasemmisto teki vilppiä Ruotsissa.
Siis sama homma kuin vain demarit kiusaa, ei kukaan muu, vain demarit.Itsehän äänestin persu natsia Lapualta eduskuntaan, koska minulle maksettiin siitä. Tiesin ettei saa kuin reilut 100 ääntä, ja niin kävikin.
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Itsehän äänestin persu natsia Lapualta eduskuntaan, koska minulle maksettiin siitä. Tiesin ettei saa kuin reilut 100 ääntä, ja niin kävikin.
Koita nyt vähän skarpata ja keksiä edes vähän uskottavampia juttuja.
- Anonyymi00013
Ylläri....
- Anonyymi00014
Ruotsin tie on myös meidän tiemme.
- Anonyymi00016
Ei ole tuominnut kukaan muukaan.
Ei ole osoitettu vaalivilppiä.- Anonyymi00017
Purra on tuominnut moneen kertaan osoitetun vasemmiston vaalivilpin.
- Anonyymi00018
Aloittajan täytyy olla perussuomalainen putinisti koska yrittää epätoivoisesti valehdella päin naamaa.
- Anonyymi00019
Kerro kuka demari tuominnut, en aio pidätellä hengitystä sitä odottaessa. Toki voit yrittää löytää demareita, jotka riemuinneet Ruotsin vaalivilpistä, pääset helpommalla.
- Anonyymi00022UUSI
Onko Purra tuominnut Trumpin yritystä ostaa jenkkilän välivaalit?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751679- 231182
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71557
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55517
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398