Miksei länsimaat maksa samalla mitalla

Anonyymi-ap

Venäjälle?! Länsimaat antavat ryzzän terrorisoida koko aika eri puolilla Eurooppaa. Käännetään vaan toista poskea ja päivitellään kuin se Venäjä taas tuolla tavalla. Eikö länsimaat voisi samalla tavalla ostaa venäläisiä tekemään Venäjällä tihutöitä strategisiin paikkoihin?!

9

<50

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

asekauppa on kannattava bisnes valtioille.
      ihmisistä ei niin väliä.

• Anonyymi00002

Länsimaat vastaavat lisäämällä Ukrainan avustamista. Lisää rahaa ja lisää aseita. Ukraina hoitaa sitten ne vastaukset.

• Anonyymi00003

Eihän hullun touhuihin voi hulluudella vastata.

• Anonyymi00004

Täällä ollaan niin kauhean demokraattisia ettei moinen onnistu.
      Putler julistanee pian liikekannallepanon natseilleen, mikä kaiketi edellyttää samalla sitä, että se tähänastinen "erikoisoperaatio" taipuu ryssänkin suussa sodaksi, mitä se on vuodesta 2014 ollut. Sotalakien nojalla Putler ei varmasti silittele sabotaaseista kiinni jääviä kansalaisia, joten paikallisia on entistä työläämpää saada tekemään tihutöitä.
      Ukraina ja ukrainalaiset ovat ainoa kansa, joka ymmärtää ryssä toimintatavat. Ryssä ei tottele muuta kuin kovempaansa.

• Anonyymi00005

Olen itsekin miettinyt tuota samaa. Nyt oletusasetelma on se, että Venäjä sää ilman muuta tehdä kolttosiaan, miten haluaa. Eurooppa vaan odottaa peloissaan, että mitähän sieltä seuraavaksi tulee.
      Euroopan täytyy ryhdistäytyä ja alkaa toimia samalla tavalla. Venäjä on pidettävä varpaillaan.
      Taisi olla Puolan presidentti, tai pääministeri, joka esitti, että kun Venäjä siirtää eliittijoukkonsa Kaliningradin ympäristöstä Ukrainan rintamalle, niin Naton täytyy siirtää tankkeja Kaliningradin läheisyyteen, nin johan Kremlissäkin aletaan ihmettelemään, mistä on kysymys. Eivät pystyisi enää kehittelemään tihutöitään yhtä vapaasti. Ei siihen sitten ilmeisesti muut lämmenneet ja niin Venäjä saa toimia vapaasti.
      Onneksi kuitenkin Ukraina keksii koko ajan Venäjälle uutta päänsärkyä.

• Anonyymi00006

Samaa olen miettinyt. Saksassakin putinistipuolue (AfD) näyttää vetävän koko maan venäjämielisyyden paskakaivoon ilman että asiaan uskalletaan puuttua sanallakaan.

• Anonyymi00009

Saksan natsit rakastavat Venäjää joka sanoo käyvänstä sotaa natseja vastaan? Ei siis järjen hiventäkään kummallakaan puolella.

• Anonyymi00007

Suomessa on äärioikeiston veroparatiisi-oligarkkien hallitus, joka tuo ennätysmääriä venäläisiä ja ukrainalaisia äärioikeistolaisia Suomeen, siksi.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/19508407/paljonko-oikeistolaidan-hallitus-on-tuonut-venalaisia-turvapaikanhakijoina-

https://keskustelu.suomi24.fi/t/19410095/ennatysmaahanmuutto-nykyisen-aarioikeistohallituksen-toimesta-tulossa

Sodat eivät lopu sotimalla, eivätkä rahaa Usan kansalaisuuden ottaneille Kok-suursijoittajille hävittäjä-linko-ym rikollisiin keinotteluihin kansamme rahalla kylvämällä.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/19561204/kok-oligarkkien-havittaja--ja-linkohankkeet-on-peruttava-ja-estettava

• Anonyymi00008

No mutta Venäjähän on ystävällinen naapuri, joka haluvaa vain rauhaa ja rakastaa kaikkia naapurimaitaan. Venäjä ei ole koskaan hyökännyt naapurimaihinsta, eikä uhkaillut niitä millään tavalla.

Välillä Venäjä on toki joutunut oikeutetusti puolustautumaan kun naapurimaat eivät ole ymmärtäneet omaa parastaan. Eli eivät ole ymmärtäneet että niillä ei ole mitään oikeutta päättää itse omista asioistaa, vaan Venäjä määrää kaikesta.

Lisäksi naapurivaltioiden asukkaiden tulee aina kumartaa venäläisille ja nuolla näiden saappaita. Näitä ymmärtämättömiä Venäjä on välillä pakosti joutunut vähän opettamaan tavoille, eihän Venäjällä muuta mahdollisuutta ole ollut.

Venäjän naapurivaltiot rakastavat ihanaa Venäjää ja tietävät että siihen voi aina luottaa, minkä vuoksi yhdellekään naapurimaalle ei tulisi koskaan mieleenkään liittyä Natoon.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä on mietteissäsi

Tänään?
      Ikävä
      68
      813
    2. En olis uskonu

et kuulut tollaseen porukkaan
      Ikävä
      113
      769
    3. Mikä on hulluinta?

Mitä ikäväsi kohde on tehnyt?
      Ikävä
      37
      706
    4. Meiltä löytyy kyllä älliä

Vai mitä oot mieltä...
      Ikävä
      130
      677
    5. En haluaisi sanoa tätä

Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari
      Ikävä
      40
      609
    6. Et taida olla ihan varma

Päätöksestäsi?
      Ikävä
      67
      589
    7. Miltä tuntuu

olla erossa kaivatustasi?
      Ikävä
      28
      498
    8. Vasemmiston aloite

Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja
      Pyhäjärvi
      58
      493
    9. Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?

Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      482
    10. Onko suhtautuminen kaivattusi

Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin
      Ikävä
      35
      468
    11. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      69
      445
    12. Miksi vihainen

Miksi olet vihainen mulle?
      Ikävä
      41
      432
    13. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      45
      413
    14. Hei, alettaisko oleen yhdessä?

Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys
      Sinkut
      68
      411
    15. Näyttää siltä ettet edes sinä.

Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa
      Ikävä
      30
      408
    16. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      35
      408
    17. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
      Ikävä
      46
      406
    18. Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu

Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i
      Maajussille morsian
      0
      405
    19. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      59
      395
    20. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      27
      395
    Aihe