Meillä on pelkällä sermillä erotettu yhteinen parveke. Minä asun omistusasunnossani ja hän vuokralla. Minä saan polttaa tupakkaa entiseen malliin ja puhallella savut sermin raosta naapurin puolelle. Naapuri jotuu hinaamaan perseensä tupakointipaikalle kolme kerrosta alaspäin ja ulos. Nyt kyllä hymyilyttää.
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Minpä en polta tupakkaa. Minä pössyttelen.
- Anonyymi00002
Vanhanaikaista. Nykyään valkaistaan nenää.
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Vanhanaikaista. Nykyään valkaistaan nenää.
Vihreet ituhipit tulee jälkijunassa.
- Anonyymi00003
Voihan se naapurin vuokranantaja antaa luvan.
- Anonyymi00006
Minä olen hänen vuokraisäntä.
- Anonyymi00005
Vihdoinkin loppuu tupakansavun tunkeutuminen meidän makuuhuoneeseen ja keittiöön. Vai loppuuko?
Kerrostalomme on täynnä hajamielisiä ja liikuntarajoitteisia ikäihmisiä. Eihän ne edes ymmärrä, että mikä ihmeen tupakkalaki. Eivät he pääse ulos koskaan, siksi jopa sisällä polttavat. Tähän on tultu kun kuulemma vanhuksen paras hoitopaikka on kotona. Lähihoitajat ravaa viisi keraa päivässä vilkaisemassa, mutta eivät puutu tupakointiin. Mihin tuollaiset vanhukset häädetään? No ei mihinkään, tietenkään.- Anonyymi00010
Eikä se muuta mitään vanhoilla sopimuksilla jos ei sopimusta uusita.
Täällä kaupungin asunnoissa alkaa illalla savutus jossa haisee sekä tupakka että huume.
Ovat sen verran kohteliaita etteivät päivällä haise.
Olen jo luopunut kuvittelemasta mitään hyvää. Iloitsen vain ajatuksesta että mitään 2030-lukua ei tälle maailmalle tule.
- Anonyymi00007
Tupakoitsijat ovat siistimpää porukkaa, katu-uskottavia.
- Anonyymi00008
Jos olisivat siitiäporukkaa, niin laittaisivat ne natsat roskiin. Mutta kun jokainen tollo nakkaa sen tumpin luontoon.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Jos olisivat siitiäporukkaa, niin laittaisivat ne natsat roskiin. Mutta kun jokainen tollo nakkaa sen tumpin luontoon.
Tumpit voi keruuttaa joutoväellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 701091
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K12939En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o61910- 62818
- 60760
- 57697
- 60627
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49617- 67606
- 133596
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.23594Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.30565- 50559
- 33510
- 29505
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk35499- 18484
- 72476
- 40457
- 24439