Aiheuttaa monenlaista vahinkoa. Miksi he saavat mellastaa myöhään yöllä ulkona kiusanteossa.
Täällä Pohjois-Pohjanmaalla olemme todenneet sen johtuvan. L-postiivisuudesta.
Lapsia ei jakseta eikä ehditä kasvattaa mitenkään kun heitä on paljon. Aina kun saa jonkun nalkkiin pahanteosta tai jää kameraan, niin paljastuu uskovaisen perheen lapseksi.
Lasten Ilkivalta pimeän turvin
11
<50
Vastaukset 11
- Anonyymi00001UUSI
Viritetyt mopot takavarikkoon niin loppuu häiriköinti
- Anonyymi00003UUSI
Pimeän turvin voi aikuisetkin tehdä yhtä ja toista.
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Pimeän turvin voi aikuisetkin tehdä yhtä ja toista.
Joo, ei kakaroille saa jäädä ihan tumpeloksi aikuiseksi. Ja jos tätä aikaa verrataan johonkin sotien jälkeiseen aikaan kun kaikki meni kortille ja oli valtavat sotakorvaukset Venäjälle, ei nuorilla silloinkaan ollut varaa häiriköintiin ja yhteiskuntarauhan rikkomiseen. Silloin olisi saanut kyllä turpaansa. Silloin kaikki osallistui työntekoon omilla voimillaan. Sellaistako aikaa nytkin vaan odotetaan.
- Anonyymi00005UUSI
Luuleeko noi häirikköpennut saavansa koskaan työtä puhumattakaan työharjoittelupaikoista. Rikosrekisteritkin on jo tapana tarkastaa ennenkuin nuoret otetaan edes kaupan hyllyjä täyttämään.
- Anonyymi00006UUSI
Tuosta tuli mieleen, että kun kylän paha häirikkö ja koulukiusaaja on kaupassa töissä, kannattaa painaa naamataulussa surkeaa naamaa. Niin minäkin teen.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tuosta tuli mieleen, että kun kylän paha häirikkö ja koulukiusaaja on kaupassa töissä, kannattaa painaa naamataulussa surkeaa naamaa. Niin minäkin teen.
Meikä ei ostanut niiltä valokuitua ojaansa eikä lehtitilauksia. Naama kyllä pysyy mielessä. No jos ei kotona osata kasvattaa.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Meikä ei ostanut niiltä valokuitua ojaansa eikä lehtitilauksia. Naama kyllä pysyy mielessä. No jos ei kotona osata kasvattaa.
Sehän se just on. Niitä ei osata eikä uskalleta kasvattaa.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sehän se just on. Niitä ei osata eikä uskalleta kasvattaa.
Näin on.
- Anonyymi00009UUSI
Kaipa se uskovaisuuskin tukahduttaa ihmisen todelliset mielipiteet ja jopa kasvun ja kehityksen että pitää edes yöllä "toteuttaa itseään".
Päivällä ollaan niin uskovaista ja yöllä nuorisorikollisia. - Anonyymi00010UUSI
Onkin ihan eri asia olla uskovainen kun uskonnollinen. Tollainen häirintä ei kyllä kerro tosiuskovaisuudesta.
- Anonyymi00012UUSI
Pitäisi olla niin kuin eläimillä, että kun on lähtenyt kotoa, niin paluuta ei ole. Silloin laittaisi miettimään lähteekö milloin rellestämään kylille, ja kun ei ole mahdollisuutta palata kotiin häntä koipien välissä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3561438Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan79987Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.84905Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61833Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49728- 121705
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka38692- 49658
- 50616
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K10568- 30567
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95552- 45547
- 32531
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48525En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o33518Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain84495- 41492
- 80470
- 48459