Emme tarvitse kalliita työeläkeläisiä.
Edulliset Kelan eläkkeet riittävät jokaiselle vanhukselle, elämänsä ehtoota viettäville.
Työeläkkeet pois
21
<50
Vastaukset 21
- Anonyymi00001UUSI
Silloin se on pois sinun yhteiskunnan tuesta.
Eläkevakuutusyhtiöt ovat itsenäisiä toimijoita ei valtion tukiasten varassa.
Sinne on maksettu työ aikana työnantajan kanssa joka kuukasi, valtiolle meni ainoastaan verot palkoista.
En ymmärrä ollenkaan kirjoitteluja ja politikkoja jotka ovat eläkkeiden kimpussa. Eläkevakuutus rahoja jotka ei kuulu valtiolle muuta kuin tuomaan verotuloja. Hölmöläisten porukkaa.- Anonyymi00005UUSI
Kuinka palkansaajalta on pois ylimääräinen tuhat euroa per kuukausi?
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kuinka palkansaajalta on pois ylimääräinen tuhat euroa per kuukausi?
Jos palkka on niin suuri niin toki menee maksujakin.
- Anonyymi00002UUSI
Haista sinä pummi paska.
- Anonyymi00006UUSI
Samaa sanoin mutta hiukan eri sanoi. Haista sinä pummi peräsuolen tuotetta.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Samaa sanoin mutta hiukan eri sanoi. Haista sinä pummi peräsuolen tuotetta.
Laita sinä pummi dödöä kainaloon ja mene töihin!
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Laita sinä pummi dödöä kainaloon ja mene töihin!
Olen eläkkeellä ja nautin hyvää eläkettä jota maksaa eläkevakuutusyhtiö.
Minun ei tarvitse pummailla keneltäkään ei edes yhteiskunnalta.
Hyvin sujuu eläkepäivät. - Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Olen eläkkeellä ja nautin hyvää eläkettä jota maksaa eläkevakuutusyhtiö.
Hyvin sujuu eläkepäivät.Eli varastat minulta.
Tuntuuko hyvältä olla rikollinen? - Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Eli varastat minulta.
Tuntuuko hyvältä olla rikollinen?"Olen eläkkeellä ja nautin hyvää eläkettä jota maksaa eläkevakuutusyhtiö.
Hyvin sujuu eläkepäivät."
"Eli varastat minulta.
hyvää eläkettä jota maksaa eläkevakuutusyhtiö.
Tuntuuko hyvältä olla rikollinen?"
Miten pummin rahat on joutunut eläkevakuutuslaitokselle?!?
Et taida ymmärtää tätä eläke maksamista , vai millainen on perustelusi , kerro ihan vain ominsanoin , niin mutku ko.
- Anonyymi00003UUSI
Kelan voisi lopettaa ja työkkärin turhana, ja virkapummit mierontielle.
- Anonyymi00004UUSI
Näin kertoo luuseri joka päivääkään töitä ilmeisesti tehnyt.😅🤣😂
- Anonyymi00007UUSI
Aloittaja on katkera ja kateellinen kelarotta joka saa itse vain takuueläkettä : )
- Anonyymi00008UUSI
Hyvä homma.
- Anonyymi00009UUSI
Olet kyllä pösilöjen pösilö.
Kelanko pitäisi velkarahalla maksaa eläkeläisille.
Meillä on itsenäiset eläkevakuutusyhtiöt jotka sijoittavat eläkemaksurahoja ja saavat niistä voittoa. Siellä on meidän eläkeläisten rahat turvassa kuin myös sinunkin jos olet työelämässä ollut.
Joka tienatusta erurosta on työelämässä näitä rahoja maksettu työnantajan kanssa. Sieltä ne eläkeläisten eläkkeet tulee. Ja ennen kaikkea valtio saa niistä verorahoja. Valtiolla ei ole mitään tekemistä eläkevakuutusrahojen kanssa. Valtio ja eläkevakuutusyhtiöt ovat kaksi eri asiaa. En ymmärrä kuinka tätä asiaa ei ymmärretä edes eduskunnassa. Valtio on taannut ne eläkerahat meille, ei valtion kassasta vaan eläkevakuutusyhtiöiden kassasta.- Anonyymi00011UUSI
Oletpa hauska.
Viime vuonna palkansaajilta varastettiin 28,2 miljardia euroa työeläkeloisintaan. - Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Oletpa hauska.
Viime vuonna palkansaajilta varastettiin 28,2 miljardia euroa työeläkeloisintaan.Jokainen palkansaaja on aikanaan maksanut eläkevakuutusmaksuja.
Tunnen katkeruuden kirjoitteluissasi mutta älä turhaan, me eläkeläiset
suuri sodanjälkeinen sukupolvi olemme yhteiskuntaa rakentanut joten mielihyvin olemme eläkkeemme ansiannut.
Ne maksut oli suoraan palkasta joka kuukausi pois.
Oli tellit ja lellit plus verot, tietenkin bruttopalkasta.
Koska eläkekertymä alkoi vasta 23 vuotiaana niin minäkin tein ilman eläkevakuutusta 7 vuotta töitä.
Älkää olko turhasta katkeria, eläkekertymä on silti ollut ihan hyvä. - Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Jokainen palkansaaja on aikanaan maksanut eläkevakuutusmaksuja.
Tunnen katkeruuden kirjoitteluissasi mutta älä turhaan, me eläkeläiset
suuri sodanjälkeinen sukupolvi olemme yhteiskuntaa rakentanut joten mielihyvin olemme eläkkeemme ansiannut.
Ne maksut oli suoraan palkasta joka kuukausi pois.
Oli tellit ja lellit plus verot, tietenkin bruttopalkasta.
Koska eläkekertymä alkoi vasta 23 vuotiaana niin minäkin tein ilman eläkevakuutusta 7 vuotta töitä.
Älkää olko turhasta katkeria, eläkekertymä on silti ollut ihan hyvä.Miksi sössötät? Hitler ja Stalin tappoivat miljoonia, joten Putin saa myös tappaa. Sitähän sinä puolustelet. Kun on ennenkin varustettu, niin saa nykyäänkin varastaa.
- Anonyymi00012UUSI
"Edulliset" Kela-eläkkeet??? Joo, lisätään pari miljoonaa eläkeläistä, jotka ovat maksaneet ITSE TYÖeläkkeensä TYÖELÄKEFIRMOILLE, Kelan piikkiin eli VERORAHOISTA kustannettavaksi, niin halvaksi tulee🤣🤣.
Tiedäthän, että Kelan maksamat va Työeläkelaitosten maksamat eläkkeet on eri asia?
Ei, et tiedä. Sinun pakkomielteesi on viennyt vallan ymmärtää asiaa, josta avaudut tämän tästä tälläkin palstalla. Mitä jos lukisit, jos osaat, netistä näistä eläkkeistä.
Ps. Muista ottaa lääkkeesi- Anonyymi00014UUSI
Viime vuonna palkansaajalta varastettiin 28,2 miljardia euroa työeläkeloisintaan. Paljonko Kelan eläkkeet maksoivat valtiolle?
- Anonyymi00016UUSI
Keva on suurin eläkevakuutusyhtiö joka maksaa eläkkeitä kuntaryhmille kirkon porukoille sun muille valtion työntekijöille.
Sekin on itsenäinen laitos kuin muutkin eläkevakuutusyhtiöt.
Samalla lailla keräävät eläkemaksuja ja niitä sijoittavat.
Ymmärtäkää että valtio saa ainoastaan verotuloja.
- Anonyymi00021UUSI
Aloittaja taitaa olla alaikäinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va4421723Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan951156Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.94960Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä63889Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49798Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43793Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11773- 123763
- 60740
- 39739
- 61707
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o37627- 50626
- 45577
- 34575
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49557- 92556
- 52536
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain85518